Strike Vector – w przyszłym miesiącu ruszy otwarta beta sieciowej strzelanki z transformującymi się myśliwcami
Studio Ragequit Corporation poinformowało, że otwarte testy strzelanki Strike Vector ruszą w przyszłym miesiącu. Z tej okazji wypuszczono również nowy zwiastun pokazujący fragmenty rozgrywki.
Prace nad pecetową strzelanką Strike Vector powoli dobiegają końca. Twórcy ogłosili właśnie, że beta projektu udostępniona zostanie w styczniu przyszłego roku. Co godne pochwały, będzie ona otwarta dla wszystkich zainteresowanych, bez konieczności wykupywania dostępu. Aby wziąć udział w testach wystarczy wysłać maila na adres, a następnie poczekać na klucz do wykorzystania na serwisie Steam:
Z okazji ogłoszenia rychłego startu testów wypuszczono również nowy zwiastun. Podobnie jak poprzednie filmiki robi on spore wrażenie jakością grafiki, zwłaszcza biorąc pod uwagę fakt, że grę opracowuje kilkuosobowe studio niezależne.
Przypomnijmy, że Strike Vector to sieciowa strzelanka zbudowana w oparciu o silnik Unreal Engine 3. Pozwoli ona na wzięcie udziału w dynamicznych wieloosobowych starciach futurystycznych myśliwców. Każda taka maszyna będzie mogła przełączać się między dwoma tryby działania. W pierwszym z nich pokierujemy jednostką niczym samolotem. Prędkość lotu będzie bardzo duża, ale ceną za to okaże się zmniejszona manewrowość. Drugi tryb zapewni wrażenia typowe dla gatunku FPS – ma być wolniejszy, ale jednocześnie pozwoli na większą kontrolę ruchów. Będziemy wtedy mogli m.in. strafe'ować, unosić się w jednym miejscu oraz dokładniej celować.
Gra Strike Vector to debiutanckie dzieło studia Ragequit Corporation, w skład którego wchodzi dziewięć osób. Obecnie w planach jest jedynie edycja pecetowa, a data premiery zależeć będzie od przebiegu beta testów.