Strike Vector PC
Strike Vector to sieciowa strzelanka, w której na gęsto zapełnionych obiektami mapach bitwy toczą transformujące się myśliwce. Maszyny mogą przełączać się miedzy dwoma trybami.
Strike Vector Premiera PC
28stycznia2014
producent: Strike Vector Team wydawca: Ragequit Corporation Strona oficjalna
Angielskie napisy i dialogi
Strike Vector to gra akcji koncentrująca się na sieciowych pojedynkach powietrznych. Produkcja powstała w oparciu o technologię Unreal Engine 3.
Autorzy inspirowali się głównie starszymi produkcjami, takimi jak Crimson Skies, Quake 3 oraz Unreal Tournament. Rozgrywka skupia się na potyczkach wieloosobowych. Dostępny jest prosty tryb dla pojedynczego gracza, ale służy on jedynie do podszlifowania umiejętności przed starciami z innymi ludźmi. Tym, co wyróżnia Strike Victor na tle innych produkcji tego typu jest fakt, że kierowane przez graczy futurystyczne maszyny mogą przełączać się między dwoma trybami działania. Pierwszy z nich przypomina w działaniu typowe myśliwce bojowe i oferuje wysoką prędkość lotu, przy jednoczesnej małej manewrowości. Drugi tryb wzorowany jest na grach FPS – jest wolniejszy, ale jednocześnie pozwala na większą kontrolę ruchów. Możemy w nim strafe'ować, unosić się w jednym miejscu oraz dokładniej celować.
W Strike Vector znalazły się masywne mapy, których duże fragmenty zapełnione zostały skomplikowanymi strukturami. W ten sposób autorzy zapewnili dynamiczne bitwy powietrzne, pełne agresywnych manewrów oraz pojedynków w ciasnych korytarzach. Tym samym w trakcie jednego meczu toczone są zarówno starcia na duże dystanse przypominające te z symulatorów lotu, jak i potyczki w stylu FPS-owym.
Ostatnia modyfikacja 19 kwietnia 2013
Tryb gry: single / multiplayer Tryb multiplayer: Internet
Wymagania wiekowe Strike Vector: Odpowiednia dla każdego wieku.
Strike Vector Wymagania sprzętowe
PC Windows
- Zalecane:
- Core i3 3.3 GHz
- 4 GB RAM
- karta grafiki 1 GB (GeForce GTX 460 lub lepsza)
- 5 GB HDD
- Windows XP/Vista/7/8