Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 11 kwietnia 2013, 10:55

autor: Adrian Werner

Strike Vector - obejrzyj pierwszy zwiastun z sieciowej strzelanki z transformującymi się myśliwcami

Wypuszczono pierwszy zwiastun sieciowej strzelanki Strike Vector. Pozwoli ona na pokierowanie futurystycznymi myśliwcami, potrafiącymi przełączać się między dwoma trybami lotu.

Niewielka grupa niezależnych deweloperów od kilku miesięcy pracuje nad sieciową strzelanką Strike Vector, w której na gęsto zapełnionych obiektami mapach bitwy toczyć będą transformujące się myśliwce. Autorzy właśnie wypuścili pierwszy zwiastun z fragmentami rozgrywki i prezentuje on się imponująco.

  1. Strike Vector – oficjalna strona projektu

Gra wykorzystuje technologię Unreal Engine 3. Autorzy inspirowali się głównie starszymi produkcjami, takimi jak Crimson Skies, Quake 3 oraz Unreal Tournament. Rozgrywka skoncentruje się na rozgrywkach wieloosobowych. Kierowane przez graczy futurystyczne maszyny będą mogły przełączać się między dwoma trybami działania. Pierwszy z nich przypominać ma w działaniu typowe myśliwce bojowe i zaoferuje wysoką prędkość lotu, przy jednoczesnej małej manewrowości. Drugi tryb wzorowany jest na grach FPS – ma być wolniejszy, ale jednocześnie pozwoli na większą kontrolę ruchów. Będziemy w nim mogli strafe'ować, unosić się w jednym miejscu oraz dokładniej celować.

W Strike Vector znajdziemy masywne mapy, których duże fragmenty zapełnione zostaną skomplikowanymi strukturami. W ten sposób autorzy chcą zapewnić dynamiczne bitwy powietrzne, pełne agresywnych manewrów oraz pojedynków w ciasnych korytarzach. Celem twórców jest dostarczenie produkcji, w której znajdziemy zarówno starcia na duże dystanse przypominające te z symulatorów lotu, jak i potyczki w stylu FPS-owym.

Strike Vector powstaje wyłącznie z myślą o pecetach. Autorzy nie są jeszcze gotowi podać planowanej daty premiery. Zamiast tego ograniczają się do stwierdzenia, że gra trafi do sprzedaży dopiero, gdy będzie gotowa. Obecnie twórcy poświęcają uwagę głównie rozgrywkom multiplayer. W planach jest wprowadzenie prostego trybu dla pojedynczego gracza, ale służyć on będzie jedynie do podszlifowania umiejętności przed starciami z innymi ludźmi.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej