autor: Maciej Myrcha
Strike Force Red Cell - jednak nie w tym roku
W lipcu informowaliśmy Was, iż firma Vision Studios odpowiedzialna za stworzenie Strike Force, realistycznego, wojskowego moda do Unreal Tournament 2004, przymierza się do wydania jego komercyjnej wersji. Dobra wiadomość jest taka, iż prace nadal trwają, zła - Strike Force Red Cell ukaże się dopiero w roku 2007.
W lipcu informowaliśmy Was, iż firma Vision Studios odpowiedzialna za stworzenie Strike Force, realistycznego, wojskowego moda do Unreal Tournament 2004, przymierza się do wydania jego komercyjnej wersji. Dobra wiadomość jest taka, iż prace nadal trwają, zła - Strike Force Red Cell ukaże się dopiero w roku 2007.
Przy okazji tej wiadomości okazało się, iż miejsce silnika Unreal, który napędzać miał Red Cell, zajęło dziecko firmy Artificial Studios, Reality Engine. Red Cell powinien przypaść do gustu zarówno miłośnikom rozgrywek wieloosobowych jak również zwolennikom samotnego wymierzania sprawiedliwości. Gra oferować będzie kampanię dla jednego gracza, w której znajdziemy 15 powiązanych ze sobą scenariuszy, natomiast rozgrywki wieloosobowe będą mogły toczyć się w 4 trybach i ma 20 mapach. Skoro już jesteśmy przy opcji multiplayer warto wspomnieć, iż do wyboru dostaniemy jedną z 5 "klas" postaci, z których każda dodatkowo występuje w 3 odmianach, tak więc ostatecznie będziemy mogli wcielić się w jednego z 15 unikalnych rodzajów żołnierzy. Twórcy gry przygotowali dla nas 45 unikalnych i autentycznych rodzajów broni, natomiast scenariusz oraz dialogi wyszły spod ręki Jamesa Liddy, byłego członka Navy SEAL oraz jednego z głównych ekspertów USA w dziedzinie antyterroryzmu.
Gracz wcieli się w postać członka elitarnej jednostki, której zadaniem jest zwalczanie terroryzmu. Nasze zadanie jest proste - zwalczać wszystkie jego przejawy za wszelką cenę - nawet utraty życia.