Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 3 kwietnia 2006, 09:35

Strategic Command 2: Blitzkrieg w "złocie"

Produkcja gry strategicznej o nazwie Strategic Command 2: Blitzkrieg została zakończona, o czym poinformowała w piątek firma Battlefront.com. Program osiągnął już „złoty” status, a to oznacza, że trafił on do tłoczni i już wkrótce zadebiutuje w sklepach.

Produkcja gry strategicznej o nazwie Strategic Command 2: Blitzkrieg została zakończona, o czym poinformowała w piątek firma Battlefront.com. Program osiągnął już „złoty” status, a to oznacza, że trafił on do tłoczni i już wkrótce zadebiutuje w sklepach.

Strategic Command 2: Blitzkrieg w 'złocie' - ilustracja #1

Gra trafi na rynek w najbliższy piątek, 7 kwietnia. Dostępna będzie zarówno wersja pudełkowa jak i edycja dystrybuowana drogą elektroniczną. Zwłaszcza ta druga opcja powinna zainteresować fanów strategii w naszym kraju, gdyż żaden z rodzimych wydawców nie zdecydował się na publikację programu w Polsce. Przeszkodą może być jedynie kwota, jaką należy zapłacić za Strategic Command 2: Blitzkrieg. 45 dolarów to dużo, nawet za tak rozbudowany produkt.

Strategic Command 2: Blitzkrieg w 'złocie' - ilustracja #2

Sequel Strategic Command pozwala stanąć na czele jednego z 28 państw z czego sześć otrzymało statut nadrzędnych. Do dyspozycji gracza oddano między innymi siły Wielkiej Brytanii, Niemiec, Polski, Francji, Włoch, Hiszpanii, Kanady, USA czy Finlandii. Powiększono również liczbę typów jednostek, których jest teraz szesnaście. Każda z nich charakteryzuje się odmiennymi współczynnikami (26 parametrów). Po raz pierwszy pojawiają się między innymi spadochroniarze, mechanicy, partyzanci oraz pojazdy-amfibie. Istotnych innowacji doczekał się moduł dyplomacji. Ogromny wpływ na przebieg negocjacji mają teraz aktualne wydarzenia. Rozwinięto także wachlarz zachowań, z których można skorzystać.

Więcej informacji na temat Strategic Command 2: Blitzkrieg uzyskasz dzięki materiałom zgromadzonym na łamach naszego serwisu:

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej