Strategia Reus zadebiutuje w maju
Zespół Abbey Games poinformował, że pecetowa strategia Reus trafi do sprzedaży 16 maja. Będzie to nietypowa dwuwymiarowa wariacja na temat gatunku god game, znanego z takich serii jak Populous czy Black & White.
Niezależne studio Abbey Games opublikował nowy zwiastun nietypowej pecetowej strategii Reus. Poza świeżymi scenami z gry znalazła się w nim również data premiery. Produkcja trafi do sprzedaży 16 maja.
Reus to strategia czasu rzeczywistego, będąca ciekawą wariacją na temat gatunku god game zapoczątkowanego przez grę Populous. Tak jak w klasyku studia Bullfrog pokierujemy bóstwem dbającym o rozwój małej społeczności. Rozgrywka ma być jednak w pełni dwuwymiarowa i będący naszym awatarem olbrzym otrzyma możliwość poruszania się jedynie w lewą lub prawą stronę ekranu.
Każdy tytan posiadać ma unikalny zestaw mocy, które wykorzysta do pomagania wyznawcom. Przykładowo, kamienny olbrzym będzie potrafił pięściami kształtować teren, wznosząc góry czy wpływając na bieg rzeki. Z kolei przypominający żywe drzewo olbrzym otrzyma moc kontrolowania roślin. Obowiązkiem gracza będzie zapewnienie harmonijnego rozwoju społeczności. Zbyt szybkie jej tempo może doprowadzić do wytworzenia w wyznawcach złych tendencji. Nadmierne bogactwo wywoła chciwość, a niekontrolowany postęp technologiczny zaowocuje niebezpiecznymi eksperymentami. W takich wypadkach będziemy musieli pokazać osadnikom nasz gniew i nawrócić ich na właściwą drogę.