Strategia Industries of Titan nowym projektem autorów Crypt of the NecroDancer
Autorzy przebojowego Crypt of the NecroDancer ujawnili, że pracują nad strategią ekonomiczną Industries of Titan. Zajmiemy się w niej budową miast przemysłowych na tytułowym księżycu Saturna, a poza gospodarką istotną rolę odegrają konflikty zbrojne.
- Deweloper gry: Brace Yourself Games
- Gatunek: strategia ekonomiczna
- Platforma: PC
- Data premiery: 2017 r.
Znane z wyśmienitego Crypt of the NecroDancer studio Brace Yourself Games zapowiedziało swój kolejny projekt. Okazała się nim strategia ekonomiczna Industries of Titan, w której zajmiemy się budową księżycowych miast. Produkcja zmierza wyłącznie na pecety. Na razie autorzy nie podali planowanego terminu premiery i ograniczyli się do stwierdzenia, że nastąpi ona „już wkrótce”, więc spodziewamy się, że gra trafi do sprzedaży jeszcze w tym roku.
Gra przeniesie nas w odległą przyszłość, w czasy, gdy ludzkość rozpoczęła agresywną kolonizację Układu Słonecznego. Zgodnie z tytułem, akcja osadzona zostanie na powierzchni Tytana, czyli największego z księżyców Saturna. Naszym zadaniem będzie wybudowanie tam pełnego fabryk przemysłowego miasta.
Zaczniemy od kilku budynków, ale z czasem tę księżycową osadę przeobrazimy w wielką metropolię. Konieczne będzie tworzenie ciągów produkcyjnych, obejmujących wydobywanie surowców, przetwarzanie ich oraz wykorzystywanie rezultatów do stawiania nowych konstrukcji oraz produkowania towarów. Trzeba też będzie zadbać o potrzeby pracowników, a odpowiednie ich zbalansowanie z wymogami optymalizacji zysków okaże się jednym z kluczy do sukcesu.
Jak można się byłospodziewać po projekcie autorów Crypt of the NecroDancer, gra Industries of Titan nie będzie jednak do końca typową strategią ekonomiczną. Produkcja położy bowiem duży nacisk na aspekt militarny. Nasza firma ma być jedynie jedną z kilku korporacji eksploatujących złoża Tytana. Konieczne okaże się konkurowanie z tzw. Wielkimi Domami, które nie cofną się przed niczym, aby nas zniszczyć.
Dlatego gracz zmuszony zostanie do konstruowania statków bojowych, w celu odpierania ataków wrogów i przeprowadzania własnych ofensyw. Każdą taką jednostkę zaprojektujemy ręcznie - starannie dobierając lokalizację uzbrojenia, tarcz, silników oraz innych elementów, tak aby zminimalizować słabe strony maszyny, a jednocześnie uzyskać maksymalną możliwą siłę ognia. Z konkurencją będziemy mogli również rywalizować w zakulisowych rozgrywkach politycznych, a często dobrą metodą na zniszczenie wrogów okaże się uzyskanie bezwzględnej przewagi technologicznej lub gospodarczej.