Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 1 kwietnia 2005, 09:24

Still Life w "złocie"

Mimo obaw związanych z wykupieniem przez UbiSoft kanadyjskiego oddziału firmy Microids, tej ostatniej bez problemów udało się dotrzymać terminu wydania przygodówki o nazwie Still Life. Gra osiągnęła właśnie „złoty” status i zgodnie z planem, trafi na amerykański rynek już za dwa tygodnie.

Mimo obaw związanych z wykupieniem przez UbiSoft kanadyjskiego oddziału firmy Microids, tej ostatniej bez problemów udało się dotrzymać terminu wydania przygodówki o nazwie Still Life. Gra osiągnęła właśnie „złoty” status i zgodnie z planem, trafi na amerykański rynek już za dwa tygodnie.

Still Life to klasyczna gra przygodowa wyprodukowana przez firmę Microids, która jest odpowiedzialna za powstanie serii Syberia. Program prezentuje scenariusz, który z powodzeniem mógłby zostać wykorzystany do produkcji klasycznego filmu akcji.

Fabuła gry koncentruje się na dwóch postaciach. Gracz nie steruje jednak nimi jednocześnie. Rozpoczynając zabawę poznaje Victorię McPherson, młodą agentkę FBI. Aktualnie rozwiązuje ona sprawę pięciu tajemniczych morderstw w Chicago. W pewnym momencie gry odwiedza ona dom swego dziadka, który również pracował dla FBI. Odkrywa tam nowe ślady dotyczące seryjnego mordercy, którego próbuje wytropić. Okazuje się, iż identycznych morderstw dokonano kilkadziesiąt lat temu w Pradze. W tym momencie akcja gry przenosi nas do roku 1929. Gracz przejmuje kontrolę nad dziadkiem Victorii. Cała zabawa polega na skojarzeniu podobieństw pomiędzy ich śledztwami, co pozwoli na wytropienie seryjnego mordercy.

Więcej informacji na temat Still Life uzyskasz w naszej Encyklopedii Gier.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej