Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 22 kwietnia 2010, 19:22

autor: Filip Grabski

Steampunkowa gra akcji Ravensdale zapowiedziana

Miłośnicy wirtualnego steampunka nie mają łatwego życia. Tytułów unurzanych w charakterystycznej atmosferze tego typu uniwersum nie ma zbyt wiele (Arcanum i serię Thief przeszli już chyba wszyscy, prawda?). Z tym większą radością fani magii i maszyn parowych powinni przyjąć Ravensdale.

Miłośnicy wirtualnego steampunka nie mają łatwego życia. Tytułów unurzanych w charakterystycznej atmosferze tego typu uniwersum nie ma zbyt wiele (Arcanum i serię Thief przeszli już chyba wszyscy, prawda?). Z tym większą radością fani magii i maszyn parowych powinni przyjąć Ravensdale.

Niemcy ze Spellbound Entertainment nie mają na koncie jakichś wielkich hitów (pokazali światu m.in. dwie części Desperados, a w najbliższym czasie – za sprawą gry Arcania - pokażą, czy są lepsi w produkowaniu Gothików niż ich koledzy z Piranha Bytes), ale ambicji im nie brakuje. Najnowszy projekt firmy, gra Ravensdale, ma stać się świeżym powiewem w nieco zatęchłym światku fantasy. Twórcy zapewniają, że ta nowa gra akcji zachwyci wszystkich unikalnym „napędzanym parą” światem i absurdalnie potężnymi gadżetami wszelakiej maści (które będzie można ulepszać) służącymi do skutecznego pokonywania stojących na drodze przeszkód.

Steampunkowa gra akcji Ravensdale zapowiedziana - ilustracja #1

 

I to by było na tyle odnośnie tego ogłoszenia. Miło wiedzieć, że steampunk doczeka się nowego tytułu, szkoda jednak że przekazano tak niewiele informacji. Zważywszy jednak na fakt, że Ravensdale pojawić się ma dopiero w 2012 roku, nie powinniśmy oczekiwać zbyt wiele. Póki co możecie skupić się na dwóch okazałych artworkach, których pilne studiowanie pomoże zabić Wam nieco czasu. Tytuł przewidziany jest na konsole: PlayStation 3 i Xbox 360 oraz komputery osobiste.

Steampunkowa gra akcji Ravensdale zapowiedziana - ilustracja #2

 

 

Filip Grabski

Filip Grabski

Z GRYOnline.pl współpracuje od marca 2008 roku. Zaczynał od pisania newsów, potem przeszedł do publicystyki i przy okazji tworzył treści dla serwisu Gameplay.pl. Obecnie przede wszystkim projektuje grafiki widoczne na stronie głównej (i nie tylko) oraz opiekuje się ciekawostkami filmowymi dla Filmomaniaka. Od 1994 roku z pełną świadomością zaczął użytkować pecety, czemu pozostaje wierny do dzisiaj. Prywatnie ojciec, mąż, podcaster (od 8 lat współtworzy Podcast Hammerzeit) i miłośnik konsumowania popkultury, zarówno tej wizualnej (na dobry film i serial zawsze znajdzie czas), jak i dźwiękowej (szczególnie, gdy brzmi ona jak gitara elektryczna).

więcej