Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 2 września 2010, 14:39

autor: Piotr Doroń

Start otwartych beta testów Company of Heroes Online

Przedstawiciele studia Relic Entertainment ogłosili oficjalny start otwartej bety Company of Heroes Online – sieciowej odsłony popularnej serii wojennych strategii czasu rzeczywistego, która w wersji amerykańskiej powinna zadebiutować tej jesieni.

Przedstawiciele studia Relic Entertainment ogłosili oficjalny start otwartej bety Company of Heroes Online – sieciowej odsłony popularnej serii wojennych strategii czasu rzeczywistego, która w wersji amerykańskiej powinna zadebiutować tej jesieni.

Mogą do niej przystąpić wszystkie chętne osoby, gdyż test są w pełni darmowe oraz nie wymagają od potencjalnych uczestników niczego z rodzaju konieczności zdobycia odpowiedniego klucza, uprawniającego do pobrania klienta gry. Jest tak, mimo że wcześniej przyjmowane były formularze zgłoszeniowe, sugerujące takie właśnie rozwiązanie.

Warto przy tym odnotować, że firma podjęła decyzję o skasowaniu wszelkich statystyk i danych z czasów zamkniętych beta testów. Osoby, które brały w nich udział będą musiały zatem rozpocząć zabawę od zera.

Start otwartych beta testów Company of Heroes Online - ilustracja #1

Ponadto Greg Wilson, główny producent Company of Heroes Online, opisał w liście powitalnym zamieszczonym na oficjalnym forum dyskusyjnym gry kilka zmian, które spotkały grę w przeciągu ostatnich kilkunastu miesięcy – konkretnie od czasu testów azjatyckiej wersji COHO. Twórcy oddali do użytku graczy nowe lobby, ułatwiające kontakt pomiędzy użytkownikami, umożliwiające im zaliczenie treningu, ukończenie całej kampanii single player znanej z Company of Heroes (wraz z przerywnikami i innymi atrakcjami!), a także dokładne przygotowanie armii i jej dowódców do zbliżającego się starcia. W lobby standardowo istnieje również możliwość założenia meczu, a także dołączenia do już istniejącego, oraz skorzystania ze sklepu, w ramach którego można nabyć różnego rodzaju przedmioty.

W przypadku tej ostatniej kwestii należy się Wam jednak pewne wytłumaczenie. Otóż, COHO co prawda będzie funkcjonować w oparciu o system mikrotransakcji, jednakże w przeciwieństwie do większości gier sieciowych pozbawionych abonamentu będzie zapewniać możliwość zakupu wszystkich specjalnych przedmiotów również za wewnętrzną walutę określaną mianem „Supply”, którą gracze zdobywają tocząc sieciowe bitwy. Pozostałe dodatki, jak choćby te, ułatwiające osiągnięcie kolejnego poziomu doświadczenia, najlepsi wirtualni żołnierze otrzymywać będą w formie nagród.

Przy okazji dowiedzieliśmy się, że posiadacze oryginalnych wersji Company of Heroes oraz dodatków Na linii frontu i Tales of Valor będą mogli liczyć na nieznane jeszcze gratyfikacje. Ich charakter powinien zostać ujawniony w najbliższym czasie.

Piotr Doroń

Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

więcej