autor: Karolina Talaga
Star Wolves 2 – pierwsze szczegóły
O drugiej osłonie trójwymiarowej, kosmicznej gry RPG z licznymi elementami strategii i taktyki, czyli Star Wolves (Gwiezdne Wilki), ostatni raz pisaliśmy w lutym, kiedy to zaprezentowaliśmy pierwsze screenshoty z tej produkcji. Dziś natomiast możemy Wam zdradzić kilka szczegółów na temat powstającego właśnie programu.
O drugiej osłonie trójwymiarowej, kosmicznej gry RPG z licznymi elementami strategii i taktyki, czyli Star Wolves (Gwiezdne Wilki), ostatni raz pisaliśmy w lutym, kiedy to zaprezentowaliśmy pierwsze screenshoty z tej produkcji. Dziś natomiast możemy Wam zdradzić kilka szczegółów na temat powstającego właśnie programu.
Przedstawiciel zespołu developerskiego X-Bow Software, odpowiedzialnego za produkcję obu tytułów z serii Star Wolves, w wywiadzie udzielonym serwisowi Crpg.ru uchylił nieco rąbka tajemnicy i ujawnił, że akcja sequela będzie się toczyć siedem lat po wydarzeniach znanych z „jedynki”. Program zostanie wyposażony w globalną mapę składającą się z ponad sześćdziesięciu systemów gwiezdnych. A w kosmicznych zmaganiach pomogą nam najemnicy, czyli profesjonalni żołnierze, biorący udział w gwiezdnych bataliach wyłącznie dla pieniędzy. Wynajmując takich najemników, będziemy mogli zwiększyć swoje umiejętności bojowe oraz zdolności strategiczne. Żołnierze ci będą również bardzo przydatni w bardzo ciężkich bitwach. A gdy nie otrzymają swojej zapłaty, to oczywiście odlecą…
Całość zmagań zostanie wzbogacona o stosowną, zupełnie nową ścieżkę dźwiękową. Natomiast jeśli chodzi o grafikę, to gra Star Wolves 2 będzie prezentować się podobnie do swojej poprzedniczki, gdyż developerzy nie planują wprowadzenia zbyt wielu zmian w tej kwestii.
Premiera „dwójki” w oryginalnej, rosyjskiej wersji językowej odbędzie się w drugim kwartale bieżącego roku. Natomiast anglojęzyczna edycja Star Wolves 2 najprawdopodobniej ukaże się jesienią.