Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 27 września 2014, 12:49

autor: Adrian Werner

Star Wars: Galactic Defense – zapowiedziano tower defense osadzony w realiach Gwiezdnych Wojen

Firma Disney i studia LucasArts oraz DeNA zapowiedziały Star Wars: Galactic Defense, czyli strategię tower defense osadzoną w realiach Gwiezdnych Wojen.

Firma Disney kontynuuje adaptowanie marki Gwiezdnych Wojen na najpopularniejsze mobilne gatunki i kategorie. Po strategii ekonomicznej, karciankach i klonie Clash of Clans przyszła kolej na tower defense i wydawca właśnie zapowiedział grę Star Wars: Galactic Defense, która zmierza na urządzenia z systemami iOS oraz Android.

Stylistycznie gra zostanie powiązana z nadchodzącym serialem animowanym Star Wars Rebels. Oznacza to, że akcja rozpocznie się na pięć lat przed wydarzeniami z Epizodu IV. Kampania rozciągnięta zostanie jednak na długi okres czasu, więc podczas zabawy spotkamy również Luke’a Skywalkera oraz inne postacie z oryginalnej trylogii. Gracze otrzymają możliwość pokierowania zarówno siłami Rebelii, jak i Imperium, a każda z tych stron posiadać ma oczywiście własne budynki i jednostki.

Sądząc po wypuszczonych filmikach, Star Wars: Galactic Defense zainspirowane zostało serią Kingdom Rush. Podczas zabawy będziemy podróżowali z planety na planetę i na każdej z nich naszym zadaniem ma być zatrzymanie ofensywy armii wrogiej armii. Przeciwnicy podróżować będą wyraźnie wytyczonymi ścieżkami, na poboczach których postawimy różnorodne struktury obronne. Poza typowymi wieżyczkami strażniczymi pojawią się także struktury szkolące żołnierzy, którzy wybiegną potem na drogę i będą tam walczyli z przeciwnikami.

Oczywiście nie zabraknie opcji ulepszania budynków za fundusze zdobyte w trakcie eliminowania przeciwników. Ponadto pomocą będą nam służyli bohaterowie, wśród których znajdą się postacie ze wszystkich sześciu filmowych odsłon sagi. Nie wiemy jednak, czy wzorem Kingdom Rush, otrzymamy bezpośrednią kontrolę nad tymi herosami, czy też ich zachowanie zostanie zautomatyzowane.

Na razie autorzy nie są jeszcze gotowi podać planowanej daty premiery. Nie podano również szczegółów modelu biznesowego, ale gra powstaje we współpracy ze studiem DeNA, więc prawie na pewno będzie to produkcja free-to-play.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej