autor: Michał Jodłowski
Stałe 60 FPS-ów kluczowe dla rozgrywki w SUPERHOT
Jak wynika z informacji udzielonych przez Piotra Iwanickiego, dyrektora kreatywnego SUPERHOT, wyświetlanie stałych 60 FPS-ów jest kluczowe dla założeń rozgrywki nietypowej polskiej strzelanki. W związku z powyższym wersja na Xbox One będzie oferowała taką płynność w rozdzielczości 1080p.
- Producent: SUPERHOT Team
- Gatunek: pierwszoosobowa strzelanka
- Platformy sprzętowe: PC, XONE
- Data premiery: czerwiec 2015 r.
- Cena: 14 dolarów (ok. 52 złote)
Jak wynika z informacji, których udzielił serwisowi GamingBolt Piotr Iwanicki, dyrektor kreatywny SUPERHOT, nietypowa polska strzelanka wymaga wyświetlania stałych 60 klatek na sekundę ze względu na specyfikę rozgrywki. Niższe wartości mają sprawiać, że gra staje się denerwująca i mniej grywalna, co objawiać się ma np. wrażeniem braku responsywności kontrolera czy większej prędkości wystrzelonych pocisków. Taki stan rzeczy sprawia, że twórcy rzeczonej produkcji, SUPERHOT Team, stawiają sobie za priorytet osiągnięcie wyżej wspomnianych 60 FPS-ów w rozdzielczości 1080p w wersji na konsolę Xbox One. Iwanicki nie wspomniał jednak o wydaniu pecetowym i jak deweloperzy mają zamiar rozwiązać sprawę płynności jako integralnej części rozgrywki na blaszakach.. W tej chwili wszystko wskazuje na to, że bez sprzętu dającego magiczne 60 FPS-ów, nie ma co się zabierać za SUPERHOT.
Warto przypomnieć, że na oficjalnej stronie internetowej gry można zagrać w prototyp SUPERHOT-a (wymaga wtyczki Unity Web Player), jak również złożyć przedpremierowe zamówienie.
Polski SUPERHOT ufundowany został przez platformę Kickstarter w niecałe 24 godziny. Ostateczny wynik zbiórki funduszy opiewa na kwotę ponad 250 tysięcy dolarów, co stanowi 250% początkowego celu. Premiera planowana jest na czerwiec bieżącego roku na komputerach osobistych z systemami Windows, Mac OS i Linux oraz konsoli Xbox One.