Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość pozostałe 15 kwietnia 2011, 12:07

autor: Mateusz Kądziołka

Sprzedaż polskich magazynów branżowych w styczniu bieżącego roku

Z informacji udostępnionych przez Związek Kontroli Dystrybucji Prasy wynika, że w styczniu bieżącego roku, spośród wszystkich periodyków jedynie czasopismo CD-Action odnotowało przyrost zainteresowania w porównaniu z tym samym okresem w 2010 roku.

Z informacji udostępnionych przez Związek Kontroli Dystrybucji Prasy wynika, że w styczniu bieżącego roku, spośród wszystkich periodyków jedynie czasopismo CD-Action odnotowało przyrost zainteresowania w porównaniu z tym samym okresem w 2010 roku.

Magazyn wydawnictwa Bauer zanotował sprzedaż na poziomie 93 337 egzemplarzy, a tym samym 8 procentowy wzrost. Pozostałe czasopisma odnotowały spadki. Najboleśniejszą stratę poniósł PC World, gdyż jego wynik zmalał o 26,3 procent do 33 840 egzemplarzy.

Tytuł

Sprzedaż w styczniu 2011 roku

Sprzedaż w styczniu 2010 roku

CD Action

93 337

86 388

PC Format

70 672

89 903

Komputer Świat*

43 333

49 734

PC World

33 840

45 921

Chip

30 710

41 278

Play!

12 816

14 086

Z podobną sytuacją mamy do czynienia porównując wyniki ze stycznia bieżącego roku z grudniem 2010. Największy wzrost sprzedaży ponownie zanotował CD Action (o 11,4 procent), a najwięcej stracił PC Format (3,9 procent).

Tytuł

Sprzedaż w styczniu 2011 roku

Sprzedaż w grudniu 2010 roku

CD Action

93 337

83 778

PC Format

70 672

73 519

Komputer Świat*

43 333

43 834

PC World

33 840

33 949

Chip

30 710

28 915

Play!

12 816

12 064

* Komputer Świat to jedyny dwutygodnik ujęty w zestawieniu ZKDP.