Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość pozostałe 15 kwietnia 2014, 11:00

autor: Marcin Skierski

Sprzedaż polskich magazynów branżowych w styczniu 2014 roku. CD Action na szczycie

CD Action kolejny miesiąc z rzędu jest najlepiej sprzedającym się magazynem branżowym w Polsce. Najnowsze dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy dotyczą stycznia 2014 roku.

Związek Kontroli Dystrybucji Prasy udostępnił wyniki sprzedaży najbardziej popularnych magazynów branżowych w styczniu 2014 roku. Niezmiennie od wielu miesięcy pozycję lidera okupuje CD Action.

Sprzedaż polskich magazynów branżowych w styczniu 2014 roku. CD Action na szczycie - ilustracja #1

Sprzedaż styczniowego numeru CD Action wyniosła 74 906 egzemplarzy, a więc o 3,83% mniej niż w styczniu 2013 roku. Minimalnie gorszym rezultatem może pochwalić się PC Format – 74 355 egzemplarzy to o 0,18% lepiej niż na początku 2013 roku. Podium zamyka Komputer Świat z 26 423 egzemplarzami (o 24,73% mniej niż w styczniu 2013 roku). Wyraźny kryzys przeżywa PC World, którego sprzedaż w stosunku do analogicznego miesiąca ubiegłego roku zmniejszyła się o 42,18% i wyniosła 13 779 egzemplarzy (ostatnia, piąta lokata).

Tytuł

Sprzedaż w styczniu 2014 roku

Sprzedaż w styczniu 2013 roku

CD Action

74 906

77 887

PC Format

74 355

74 218

Komputer Świat

26 423

35 104

Chip

16 258

19 818

PC World

13 779

23 831

Jeśli najnowsze wyniki porównamy do miesiąca wstecz (grudzień 2013 roku), to największy wzrost popytu (o 39,72%) zaliczył PC Format. Najbardziej stratny (spadek o 15,55%) w tym przypadku okazał się Komputer Świat. Warto odnotować, że radzący sobie dotychczas najgorzej magazyn Chip, trzeci miesiąc z rzędu zajmuje czwartą pozycję na liście, zamieniając się miejscami z PC World.

Tytuł

Sprzedaż w styczniu 2014 roku

Sprzedaż w grudniu 2013 roku

CD Action

74 906

73 612

PC Format

74 355

53 218

Komputer Świat

26 423

31 412

Chip

16 258

16 839

PC World

13 779

15 274