autor: Szymon Liebert
Sprzedaż polskich magazynów branżowych w listopadzie ubiegłego roku
Znamy wyniki sprzedaży polskich czasopism o grach i sprzęcie za listopad ubiegłego roku. Wynika z nich, że miesiąc był całkiem udany dla magazynu CD-Action, który odnotował przyrost zainteresowania w porównaniu z tym samym okresem w 2009 roku. Inne periodyki niestety nie mają tego szczęścia, bo ich poczytność spadła.
Znamy wyniki sprzedaży polskich czasopism o grach i sprzęcie za przedostatni miesiąc ubiegłego roku. Wynika z nich, że listopad był całkiem udany dla magazynu CD-Action, który odnotował przyrost zainteresowania w porównaniu z tym samym okresem w 2009 roku. Inne periodyki niestety nie mają tego szczęścia, bo ich popularność spadła.
Jak widać na powyższym zestawieniu CD-Action trzyma się nieźle i zyskał nawet kilka tysięcy czytelników. Nakłady pism PC Format, Komputer Świat (dwutygodnik), PC World, Chip, czy w końcu Play! zmalały. Największy spadek pomiędzy listopadem 2009 a 2010 roku odnotowano w przypadku ostatniego z wymienionych magazynów.
Sprzedaż polskich magazynów branżowych w kolejnych miesiącach ubiegłego roku wahała się dość znacznie, chociaż liderami przez cały czas pozostawały CD-Action oraz PC Format.