Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 15 lutego 2010, 09:01

autor: Adrian Werner

Sprzedano już prawie 10 mln dodatków DLC do Call of Duty: World at War

Activision Blizzard ma powodu do zadowolenia z wyników marki. W zeszłym roku Call of Duty: Modern Warfare 2 kompletnie zdeklasowało konkurencję. Jak się jednak okazuje, również poprzednia część serii - Call of Duty: World at War wciąż przynosi firmie duże zyski.

Activision Blizzard ma powody do zadowolenia z wyników marki Call of Duty. W zeszłym roku Modern Warfare 2 kompletnie zdeklasowało konkurencję. Jak się jednak okazuje, również poprzednia część serii - Call of Duty: World at War wciąż przynosi firmie duże zyski.

 

Sprzedano już prawie 10 mln dodatków DLC do Call of Duty: World at War  - ilustracja #1

 

Na zorganizowanej kilka dni temu konferencji, Activision pochwaliło się, że zestawy map do Call of Duty: World at War zostały zakupione już przez ponad 8,5 mln graczy. Każdy zestaw nowych poziomów kosztuje 800 punktów MS, czyli 10 dolarów. Oznacza to, że same dodatki DLC do tej gry przyniosły firmie prawie 100 mln dolarów. World at War pozostaje w pierwszej trójce najpopularniejszych gier na Xbox Live.

Przypomnijmy, że pierwszy zestaw map w ciągu 7 dni od premiery zakupiło ponad 1 mln graczy. Już w październiku informowaliśmy także, że trzy zestawy DLC zostały kupione przez około 7 milionów posiadaczy X360 i PS3.

Patrząc na takie wyniki nikogo nie powinno dziwić, że Activision Blizzard ma równie ambitne plany względem płatnych materiałów dodatkowych do Call of Duty: Modern Warfare 2.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej