Sprzedano już prawie 10 mln dodatków DLC do Call of Duty: World at War
Activision Blizzard ma powodu do zadowolenia z wyników marki. W zeszłym roku Call of Duty: Modern Warfare 2 kompletnie zdeklasowało konkurencję. Jak się jednak okazuje, również poprzednia część serii - Call of Duty: World at War wciąż przynosi firmie duże zyski.
Activision Blizzard ma powody do zadowolenia z wyników marki Call of Duty. W zeszłym roku Modern Warfare 2 kompletnie zdeklasowało konkurencję. Jak się jednak okazuje, również poprzednia część serii - Call of Duty: World at War wciąż przynosi firmie duże zyski.
Na zorganizowanej kilka dni temu konferencji, Activision pochwaliło się, że zestawy map do Call of Duty: World at War zostały zakupione już przez ponad 8,5 mln graczy. Każdy zestaw nowych poziomów kosztuje 800 punktów MS, czyli 10 dolarów. Oznacza to, że same dodatki DLC do tej gry przyniosły firmie prawie 100 mln dolarów. World at War pozostaje w pierwszej trójce najpopularniejszych gier na Xbox Live.
Przypomnijmy, że pierwszy zestaw map w ciągu 7 dni od premiery zakupiło ponad 1 mln graczy. Już w październiku informowaliśmy także, że trzy zestawy DLC zostały kupione przez około 7 milionów posiadaczy X360 i PS3.
Patrząc na takie wyniki nikogo nie powinno dziwić, że Activision Blizzard ma równie ambitne plany względem płatnych materiałów dodatkowych do Call of Duty: Modern Warfare 2.