autor: Radosław Grabowski
Sprawa Mortal Kombat: Armageddon coraz bardziej klarowna
Wydana jesienią ubiegłego roku gra Mortal Kombat: Shaolin Monks była, podobnie jak kiedyś Mortal Kombat Mythologies: Sub-Zero, odejściem od klasycznej formy wirtualnej bijatyki w kierunku hybrydy akcji i przygody. Pracownicy firmy Midway zamierzają jednak powrócić do typowych zasad „Śmiertelnej Walki” w zupełnie nowym produkcie.
Wydana jesienią ubiegłego roku gra Mortal Kombat: Shaolin Monks była, podobnie jak kiedyś Mortal Kombat Mythologies: Sub-Zero, odejściem od klasycznej formy wirtualnej bijatyki w kierunku hybrydy akcji i przygody. Pracownicy firmy Midway zamierzają jednak powrócić do typowych zasad „Śmiertelnej Walki” w zupełnie nowym produkcie.
Przed trzema miesiącami pisaliśmy, że zarejestrowano w Sieci domenę o nazwie www.mkarmageddon.com, co wskazywało na trwanie developingu pozycji, zatytułowanej Mortal Kombat: Armageddon. Dziś wiemy już nieco więcej na temat niniejszej gry – zaprezentowane pierwotnie w zagranicznym magazynie Game Informer informacje chcielibyśmy przedstawić Wam w formie następujących punktów:
- Otrzymamy sześćdziesięciu wojowników do wyboru (zarówno doskonale znanych z poprzednich odsłon MK, jak i nigdzie dotąd nie pokazywanych).
- Autorzy zaimplementują mnóstwo ciosów zwykłych i specjalnych oraz kilkadziesiąt odmiennych rodzajów krwawych wykończeń (Fatality).
- Pojawi się opcja tworzenia własnej postaci, niczym w Soul Calibur III, a także multiplayer via Internet.
Komercyjna premiera Mortal Kombat: Armageddon powinna nastąpić w drugiej połowie Anno Domini 2006. Docelowymi platformami sprzętowymi są konsole PlayStation 2 i Xbox.