Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 17 maja 2006, 13:16

Spore zaatakuje również inne plaftormy sprzętowe - jakie konkretnie? Wszystkie!

Jest już pewne, że Spore – najnowszy produkt Willa Wrighta, który jest odpowiedzialny za sukces gier z serii SimCity oraz The Sims – doczeka się konwersji na konsole. Poinformował o tym główny zainteresowany, który w trakcie zakończonej niedawno imprezy o nazwie E3, zwierzył się redaktorom serwisu GameSpy.

Jest już pewne, że Spore – najnowszy produkt Willa Wrighta, który jest odpowiedzialny za sukces gier z serii SimCity oraz The Sims – doczeka się konwersji na konsole. Poinformował o tym główny zainteresowany, który w trakcie zakończonej niedawno imprezy o nazwie E3, zwierzył się redaktorom serwisu GameSpy.

Spore zaatakuje również inne plaftormy sprzętowe - jakie konkretnie? Wszystkie! - ilustracja #1

Początkowo Spore miał ukazać się tylko i wyłącznie na PC. Pod koniec marca bieżącego roku Wright potwierdził, że koncern Electronic Arts przymierza się również do przygotowania konwersji na popularne handheldy (Nintendo DS i PlayStation Portable) oraz na telefony komórkowe. We wspomnianym wyżej wywiadzie, jeden z najsłynniejszych projektantów gier komputerowych zapowiedział, że Spore będzie mieć swoje odpowiedniki na wszystkich platformach sprzętowych. Oznacza to, że program zobaczą również użytkownicy konsol PlayStation 2, PlayStation 3, Nintendo Wii, Xbox oraz Xbox 360. Co prawda, w rozmowie nie padła ani jedna nazwa konsoli, ale sformułowanie „wszystkie” jest chyba wystarczającym dowodem na to, że Electronic Arts zamierza iść na całość. Duża liczba konwersji nie wpłynie na wydłużenie prac nad PeCetową edycją Spore. Posiadacze „blaszaków” jako pierwsi będą mogli spróbować swoich sił w programie.

Spore zaatakuje również inne plaftormy sprzętowe - jakie konkretnie? Wszystkie! - ilustracja #2

Więcej informacji na temat Spore znajdziesz na łamach naszego serwisu:

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej