autor: Zuzanna Domeradzka
SPiDOR poszukuje pasjonata gier wideo na stanowisko specjalisty ds. komunikacji
Jeżeli pasjonujecie się grami wideo i jesteście otwarci na nowe możliwości pracy, możecie zainteresować się ogłoszeniem stowarzyszenia SPiDOR. Poszukiwana jest osoba na stanowisko specjalisty do spraw komunikacji.
Polskie Stowarzyszenie Producentów i Dystrybutorów Gier Wideo (w skrócie SPiDOR) poszukuje nowego pracownika na stanowisko specjalisty ds. komunikacji. Jeśli interesujecie się zarówno grami, jak i całą szeroko pojętą branżą gamingową, może być to dla Was wyjątkowa okazja do rozwinięcia się w tym kierunku.
Czym zajmuje się SPiDOR? Celem stowarzyszenia jest przede wszystkim tworzenie przestrzeni dla rozwoju i pozytywnego wizerunku gier wideo w Polsce. Organizuje ono różnego typu kampanie czy konferencje, m.in. promujące etyczne podejście do branży czy system PEGI, informujący o minimalnym wieku odbiorcy i rodzaju treści, jakie występują w poszczególnych produkcjach. Głównymi odbiorcami są w tym przypadku rodzice i nauczyciele.
Ponadto SPiDOR jest „platformą koordynującą współpracę między dystrybutorami i producentami gier wideo w Polsce a partnerami zewnętrznymi, w tym administracją państwową oraz rodzimymi i międzynarodowymi organizacjami”.
Ogłoszenie o pracę zostało umieszczone w serwisie LinkedIn i to za jego pośrednictwem możecie odpowiedzieć na post. Czas na przesłanie swojego CV macie do 15 stycznia tego roku. Stowarzyszenie będzie kontaktowało się tylko z wybranymi kandydatami.
Poniżej zamieszczamy główną część opublikowanego przez SPiDOR ogłoszenia (zachowaliśmy oryginalną pisownię). Dowiecie się z niego, jakie konkretnie obowiązki będą czekały na specjalistę ds. komunikacji oraz jakie są wymagania na to stanowisko.
[...] Do naszego zespołu szukamy zaangażowanego Specjalisty ds. Komunikacji, który będzie odpowiedzialny za skuteczną i spójną komunikację wewnętrzną i zewnętrzną Stowarzyszenia.
Co będziesz robić?
- Opracowywać kreatywne strategie komunikacyjne.
- Tworzyć ciekawe i angażujące treści dla różnych mediów: strony internetowej, mediów społecznościowych, notatek prasowych, newsletterów i innych.
- Budować i zarządzać relacjami z mediami.
- Organizować eventy, konferencje i działania promocyjne Stowarzyszenia.
- Monitorować wizerunek Stowarzyszenia i analizować skuteczność działań komunikacyjnych.
- Współpracować z partnerami Stowarzyszenia w zakresie komunikacji (studia tworzące gry, firmy i platformy dystrybucyjne, organizacje pożytku publicznego i rządowe).
- Współpracować z zarządem, członkami i pracownikami Stowarzyszenia.
- Reprezentować Stowarzyszenie na spotkaniach grup roboczych na poziomie lokalnym i europejskim.
Czego od Ciebie oczekujemy?
- Pasji do gier video.
- Wykształcenia w dziedzinie komunikacji, public relations, marketingu itp.
- Minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku.
- Biegłej znajomości języka angielskiego.
- Umiejętności tworzenia przekonujących treści.
- Znajomości narzędzi i technik komunikacji.
- Podstawowej znajomości narzędzi do tworzenia grafiki i edycji wideo.
- Organizacji pracy, skrupulatności i umiejętności podejmowania szybkich decyzji.
- Kreatywności, otwartości na współpracę w grupie i komunikatywności.
Co oferujemy?
- Ciekawe projekty wpływające na rozwój branży gier wideo.
- Międzynarodowe środowisko pracy.
- Bezpośrednią współpracę z czołowymi podmiotami z branży gier.
- Pracę zdalną.
- Umowę o pracę [...].