Spider-Man na PS5 niewiele lepszy od wersji na PS4
Marvel's Spider-Man na PS5 zaoferuje ray tracing i tryb, w którym gra będzie działać w 60 klatkach na sekundę. Jak wypada tytuł w porównaniu z wersją na PS4?
- Firma Insomniac Games pokazała pierwszy fragment rozgrywki ze Spider-Mana na PS5.
- Gra zaoferuje tryb wydajności, który umożliwi zabawę w 60 klatkach na sekundę i przy uproszczonym ray tracingu.
- Nagranie youtubera pozwala porównać wersje na PS4 i PS5.
Wczoraj mogliśmy zobaczyć pierwsze wideo prezentujące rozgrywkę w Marvel’s Spider-Man na PlayStation 5. Krótko po oficjalnym materiale Sony pojawiło się porównanie graficzne odświeżonej gry z wydaniem dostępnym na PlayStation 4. Co rzuca się w oczy? Większy dystans rysowania obiektów, zmieniona tonacja wielu scen w otwartej przestrzeni (pozbyto się żółtego odcienia), a także poprawione modele postaci i lepsze tekstury.
Największą różnicę między generacjami robią dwa aspekty - płynność rozgrywki w 60 klatkach na sekundę oraz implementacja ray tracingu, który dostępny będzie także w trybie wydajności, choć w uproszczonej formie.
Co ciekawe, pokazany materiał z wersji na PS5 w niektórych aspektach wygląda nieco ubożej od Spider-Mana na PlayStation 4. Część scen posiada uproszczone cieniowanie i gorszej jakości tekstury. Nie wiemy jednak, czy to wina wczesnej wersji gry, decyzji artystycznej, czy kompromisy, na które musiała pójść firma Insomniac Games podczas przenoszenia Spider-Mana z PS4 na PS5.
- Oficjalna strona studia Insomniac Games
- Recenzja gry Marvel's Spider-Man - z wielkimi oczekiwaniami nie przychodzi rozczarowanie