Spider-Man: Miles Morales - patch dodał ray tracing w 60 fps
Studio Insomniac Games wprowadziło nowy tryb graficzny w grze Spider-Man: Miles Morales. Ostatni patch pozwala cieszyć się ray traycingiem w 60 klatkach na sekundę na konsoli PlayStation 5.
Spider-Man: Miles Morales otrzymał kolejną aktualizację na PlayStation 5. Patch 1.007.001 nie należy do największych (waży prawie 262 MB), ale wprowadza pewną istotną nowinkę. Studio Insomniac Game dodało bowiem alternatywną wersję trybu Performance, pozwalającą na korzystanie z dobrodziejstw ray tracingu przy zachowaniu 60 klatek na sekundę. Opcję te znajdziecie w ustawieniach gry (via @ax_zer0 na Twitterze).
Rzecz jasna włączenie trybu Performance RT (bo tak została ochrzczona owa funkcja) wiąże się z pójściem na pewne ustępstwa. Z opisu wynika bowiem, że gra dopasowuje rozdzielczość i liczbę przechodniów na ulicach oraz jakość odbić w celu utrzymania stałych 60 fps. Zatem jest to opcja dla graczy, którym koniecznie zależy na ray tracingu na konsolach, ale nie kosztem płynności animacji. Tak czy owak wypada się cieszyć, że taka funkcja jest dostępna, czego nie można powiedzieć o wsparciu natywnej rozdzielczości 4K przy jednoczesnym zachowaniu 60 klatek na sekundę.
- Oficjalna strona studia Insomniac Games
- Recenzja gry Marvel's Spider-Man - z wielkimi oczekiwaniami nie przychodzi rozczarowanie
- Spider-Man: Miles Morales – poradnik do gry