Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 8 maja 2011, 10:39

autor: Adrian Werner

Spekulacje na temat Heavenly Sword 2

Heavenly Sword było jedną z najlepszych produkcji wypuszczonych krótko po premierze konsoli PlayStation 3. Według najnowszych plotek trwają obecnie prace nad kontynuacją, która ma zostać oficjalnie ujawniona na najbliższym E3.

Heavenly Sword było jedną z najlepszych produkcji wypuszczonych krótko po premierze konsoli PlayStation 3. Według najnowszych plotek trwają obecnie prace nad kontynuacją, która ma zostać oficjalnie ujawniona na najbliższym E3.

Spekulacje na temat Heavenly Sword 2 - ilustracja #1

Artwork z pierwszego Heavenly Sword

Według brytyjskiego magazynu PlayGamer akcja toczyć się będzie dziesięć lat po wydarzeniach z pierwszej części. Co ciekawe, tym razem gra zamiast linowych poziomów zaoferuje otwarty świat. Jednym z naszych głównych zadań ma być zdobycie tytułowego miecza. Wpierw konieczne jednak będzie mistrzowskie opanowanie wielu stylów walki. Zaczniemy od prostych ciosów pięściami i nogami, a dopiero potem przejdziemy do technik wykorzystujących bronie.

Przypomnijmy, że w 2008 roku pojawiły się informacje, że Sony skasowało Heavenly Sword 2. Jeśli spekulacje PlayGamer znajdą pokrycie w rzeczywistości oznaczałoby to, że wydawca zmienił zdanie i pozwolił na ponowne rozpoczęcie prac nad tym tytułem. Warto też wspomnieć, że w zeszłym roku szef studia Ninja Theory stwierdził, że gdyby miał kiedykolwiek stworzyć drugą część, to rozważył by umieszczenie Nariko (głównej bohaterki pierwszej odsłony) w piekle. Gracz wcielałby się nie tylko w nią, ale również w dziewczynę o imieniu Kai i zadaniem tej drugiej byłoby uratowanie duszy Nariko.

Przypomnijmy na koniec, że w zeszłym roku Ninja Theory wypuściło grę Enslaved: Odyssey to the West, a obecnie pracują nad DMC: Devil May Cry.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej