Spektakularny sukces gry New Super Mario Bros. w Japonii
Mario – największa maskotka firmy Nintendo – po raz kolejny podbił serca Japończyków. Nawet wydany w 1996 roku produkt o nazwie Super Mario 64 nie miał tak spektakularnego wejścia na tamtejszy rynek, jak najnowsza odsłona cyklu Super Mario Bros. Gra przeznaczona na konsolę Nintendo DS, okazała się w Kraju Kwitnącej Wiśni prawdziwym hitem.
Mario – największa maskotka firmy Nintendo – po raz kolejny podbił serca Japończyków. Nawet wydany w 1996 roku produkt o nazwie Super Mario 64 nie miał tak spektakularnego wejścia na tamtejszy rynek, jak najnowsza odsłona cyklu Super Mario Bros. Gra przeznaczona na konsolę Nintendo DS, okazała się w Kraju Kwitnącej Wiśni prawdziwym hitem.
New Super Mario Bros. zadebiutował w ubiegły czwartek. W trakcie pierwszego dnia sprzedaży, Japończycy kupili ponad 480 tysięcy kopii programu. Żaden z wydanych w Kraju Kwitnącej Wiśni produktów rozrywkowych nie może pochwalić się takim osiągnięciem. Dotychczasowy lider – gra Brain Training 2 (co ciekawe, również wydana z myślą o konsoli Nintendo DS) – w pierwszym dniu sprzedała się w nakładzie 415 tysięcy sztuk.
Sukces gry zaważył również na wzroście popularności samej konsoli. Sprzedaż handhelda w Japonii skoczyła o 75% - w sumie Nintendo DS trafił do ponad 177 tysięcy nowych użytkowników!
Więcej informacji na temat New Super Mario Bros. znajdziecie na łamach naszego serwisu: