autor: Kamil Zwijacz
Space Hulk: Deathwing zaliczy małe opóźnienie
Firma Focus Home Interactive poinformowała, że Space Hulk: Deathwing nie ukaże się 9 grudnia, a 14 dnia tego samego miesiąca. Wydawca postanowił dać deweloperom jeszcze kilka dni na dopracowanie produkcji.
9 grudnia na komputerach osobistych miała ukazać się gra Space Hulk: Deathwing. Tak się jednak nie stanie, o czym poinformowała firma Focus Home Interactive. Na szczęście osoby czekające na ten projekt nie muszą się strasznie martwić, gdyż zadebiutuje on tylko kilka dni później, a dokładniej pisząc 14 grudnia. Powód decyzji nie jest zbyt zaskakujący – wydawca postanowił dać deweloperom nieco więcej czasu na dopracowanie tytułu, którego beta testy odbyły się w zeszłym tygodniu. Podczas zabawy wyłapano nowe błędy i niedoróbki, a dodatkowe kilka dni pozwoli m.in. przyśpieszyć czasy ładowania się produkcji, ulepszyć jej optymalizację czy też elementy menu. Niecały tydzień czekania dłużej raczej nikogo nie zbawi, a skoro mamy w zamian otrzymać lepszą grę, to nie ma co narzekać.
- pierwszoosobowa gra akcji osadzona w uniwersum Warhammera 40000;
- ukaże się 14 grudnia bieżącego roku na PC-tach;
- w przyszłym roku produkcja pojawi się na konsolach Xbox One i PlayStation 4.
Czas oczekiwania na Space Hulk: Deathwing umilicie sobie oglądając opublikowany ostatnio gameplay, prezentujący kilkanaście minut soczystej rozgrywki z kampanii single-player. Oprócz walki z genokradami pokazano w nim umiejętność Psygate. Po jej aktywowaniu przenosimy się do swego rodzaju zbrojowni, w której zmieniamy wyposażenie i moce w trakcie misji, dostosowując się do danej sytuacji. To samo możemy zrobić z naszymi towarzyszami broni.
Choć na nagraniu skupiono się na trybie dla jednego gracza, to główną atrakcją produkcji ma być czteroosobowy co-op, w którym połączymy siły z innymi kosmicznymi marines z jednostki Deathwing. Dla fanów uniwersum z pewnością szykuje się ciekawa propozycja.
Pamiętajcie też, że jakiś czas po premierze na komputerach osobistych, tytuł trafi na konsole Xbox One i PlayStation 4. Dokładny termin debiutu tej wersji nie jest jeszcze znany – wydawca mówi tylko o początku 2017 roku.