Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 10 czerwca 2001, 15:24

Sovereign – czyżby nowa jakość w gatunku strategii czasu rzeczywistego???

I znowu mam przyjemność przedstawić wam kolejny tytuł z gatunku massive multiplayer online, Sovereign, tym razem jest to RTS, a powstaje w firmie Verant, znanej między innymi z sieciowego hitu EverQuest.

I znowu mam przyjemność przedstawić wam kolejny tytuł z gatunku massive multiplayer online, Sovereign, tym razem jest to RTS, a powstaje w firmie Verant, znanej między innymi z sieciowego hitu EverQuest.

Autorzy zapowiadają, iż Sovereign będzie tak naprawdę pierwszym prawdziwym RTS-em przeznaczonym do rozgrywki wieloosobowej za pośrednictwem Internetu i wniesie do gatunku strategii czasu rzeczywistego nową, niespotykaną dotąd jakość i wielkość rozgrywki.

Produkt ten będzie łączył sobą najlepsze cechy takich hitów jak Diplomacy, Command & Conquer oraz Civilization i przeniesie graczy w istny militarno–ekonomiczno-dyplomatyczny wir rozgrywki, w której władając swoim własnym imperium będziemy mogli konstruować nowe miasta, bazy lotnicze, porty, ogromne armie oraz toczyć wojny o niespotykanej dotąd skali, gdzie ataki nuklearne, chemiczne i lotnicze staną się codziennością.

Każda nasza decyzja, czyn, atak, czy inny manewr będzie miał swoje następstwa, w wyniku których będziemy mogli przysporzyć sobie nowych wrogów lub też przyjaciół i sprzymierzeńców. W grę oczywiście wchodzą nie tylko otwarte przymierza lecz ciche porozumienia i zdradzieckie pakty.

Przed nami staną również nowe technologie, ciągły rozwój technologiczny, który wybije nas na tle sąsiadów, umożliwi lepsze wykorzystanie surowców, infrastruktury gospodarczej oraz pozwoli na tworzenie nowych, doskonalszych jednostek wojskowych.

Reasumując zapowiedzi autorów są bardzo ambitne i jeżeli firmie Verant (która znana jest ze swego potencjału i innowacyjnych projektów typu EverQuest, Planet Side) uda się je spełnić to będzie to RTS dziesięciolecia. Zainteresowanych zapraszam do odwiedzenia strony gry.

Przemysław Bartula

Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

więcej