Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość pozostałe 17 lutego 2006, 11:15

Soundtrack z The Elder Scrolls III: Morrowind dostępny w Internecie

Wszyscy Ci, którzy dotąd nie słyszeli porywającej ścieżki dźwiękowej z gry The Elder Scrolls III: Morrowind, otrzymali doskonałą okazję do nadrobienia zaległości. W ostatnim wydaniu newslettera publikowanego przez firmę Bethesda Softworks, możemy przeczytać, że wszystkie utwory pochodzące z oficjalnego soundtracku, zadebiutowały przed kilkoma dniami w Internecie.

Wszyscy Ci, którzy dotąd nie słyszeli porywającej ścieżki dźwiękowej z gry The Elder Scrolls III: Morrowind, otrzymali doskonałą okazję do nadrobienia zaległości. W ostatnim wydaniu newslettera publikowanego przez firmę Bethesda Softworks, możemy przeczytać, że wszystkie utwory pochodzące z oficjalnego soundtracku, zadebiutowały przed kilkoma dniami w Internecie.

Soundtrack z The Elder Scrolls III: Morrowind dostępny w Internecie - ilustracja #1
Jeremy Soule

Pliki muzyczne znajdują się na łamach serwisu Direct Song, na którym dotąd dostępny był jedynie soundtrack z Guild Wars (tak jak w przypadku The Elder Scrolls III: Morrowind, skomponowany przez Jeremy’ego Soule’a). W sumie dostępnych jest 21 utworów, które łącznie trwają około 45 minut. Szesnastu próbek można posłuchać dzięki wbudowanemu w stronę odtwarzaczowi – jeśli dotąd nie miałeś kontaktu z produkcją firmy Bethesda Softworks, nie kupisz kota w worku. Szczegóły dotyczące sprzedaży wirtualnego soundtracku, znajdziesz oczywiście na tej samej stronie.

Jeremy Soule to uznany w branży elektronicznej rozrywki kompozytor. Współpracował przy produkcji wielu gier, m.in. Total Annihilation, Icewind Dale, Baldur’s Gate: Dark Alliance, Neverwinter Nights, czy Warhammer 40.000: Dawn of War. Artysta regularnie nominowany jest do wielu nagród branżowych. Za ścieżkę dźwiękową do Harry’ego Pottera i Komnaty Tajemnic otrzymał prestiżowe wyróżnienie organizacji BAFTA (British Academy of Film & Television Arts) w kategorii „Najlepsza muzyka”.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej