Symulator kosmiczny o nazwie Freelancer, stworzony przez nieistniejący już zespół developerski Digital Anvil, swoją premierę miał w marcu 2003 roku. Okazuje się jednak, że produkcja ta utkwiła mocno w pamięci graczy, którzy teraz postanowili spróbować nakłonić koncern Microsoft do rozpoczęcia prac nad kontynuacją gry.
Karolina Talaga
Symulator kosmiczny o nazwie Freelancer, stworzony przez nieistniejący już zespół developerski Digital Anvil, swoją premierę miał w marcu 2003 roku. Okazuje się jednak, że produkcja ta utkwiła mocno w pamięci graczy, którzy teraz postanowili spróbować nakłonić koncern Microsoft do rozpoczęcia prac nad kontynuacją gry. Aktualnie na tej stronie została zamieszczona petycja do giganta z Redmond z prośbą o stworzenie drugiej odsłony programu lub chociaż jakiegoś rozszerzenia. Wszyscy fani Freelancera zainteresowani zagraniem w kolejną cześć tego tytułu proszeni są o podpisanie rzeczonej petycji (wystarczy podać swoje personalia oraz adres e-mail).

Przypomnijmy, że akcja Freelancer toczy się w odległej przyszłości, dokładnie u schyłku XXX wieku, a gracz wcielając się rolę pilota pojazdu kosmicznego, zostaje wrzucony w serię galaktycznych zmagań, walk i przygód.

Szczegółowe informacje na temat Freelancer znajdziecie na łamach naszego serwisu.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu.
Ustaw GRYOnline.pl jako preferowane źródło wiadomości w Google
Więcej:To ostatnie poprawki do Windows 11 w 2025 roku, wśród nich tryb ciemny dla eksploratora plików
GRYOnline
Gracze
200