Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość pozostałe 16 listopada 2005, 08:11

Soundtrack z Destroy All Humans! dostępny w Stanach Zjednoczonych

Dużo później niż pierwotnie zapowiadano, na amerykańskim rynku muzycznym pojawił się soundtrack do gry Destroy All Humans! Premiera płyty planowana była na czerwiec bieżącego roku, ale z nieznanych przyczyn oficjalny debiut nastąpił dopiero wczoraj.

Dużo później niż pierwotnie zapowiadano, na amerykańskim rynku muzycznym pojawił się soundtrack do gry Destroy All Humans! Premiera płyty planowana była na czerwiec bieżącego roku, ale z nieznanych przyczyn oficjalny debiut nastąpił dopiero wczoraj.

Album nie zawiera symfonicznych kompozycji Garry’ego Schymana, które można usłyszeć podczas zmagań w Destroy All Humans! Zamiast klasycznych kompozycji, odpowiedzialna za wydanie soundtracku wytwórnia Lakeshore Records, zaproponowała fanom gry szesnaście remiksów hitów z lat pięćdziesiątych ubiegłego wieku. Wśród wykonawców pojawiły się takie gwiazdy jak Junkie XL czy Meat Beat Manifesto, którzy dokonali przeróbek m.in. Little Star (The Elegants), Lollipop (The Chordettes) i Sh-Boom (The Crew Cuts). Listę wszystkich utworów można znaleźć na oficjalnej stronie wydawcy.

Soundtrack z Destroy All Humans! dostępny w Stanach Zjednoczonych - ilustracja #1

Destroy All Humans! to gra akcji przeznaczona na konsole Xbox oraz PlayStation 2, której głównym bohaterem jest kosmita Crypto, wysłany na Ziemię w celu utorowania drogi pod inwazję obcych. Wcielając się w rolę zielonego przybysza, gracz będzie infiltrował, kontrolował, a w większości przypadków dezintegrował mieszkańców Niebieskiej Planety. Klimat gry nawiązuje do klasycznych filmów science/fiction z lat pięćdziesiątych i sześćdziesiątych ubiegłego wieku, takich jak Them!, Day of the Tryffids, czy przede wszystkim Plan 9 from Outer Space.

Więcej informacji na temat Destroy All Humans! znajdziesz w naszej Encyklopedii Gier.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej