Sony zwraca pieniądze za grę Cyberpunk 2077
No i prawidłowo, bardzo cieszy fakt, że sony zwraca pieniądze, sam bym się wkurzył gdybym kupił na premierę grę w którą nie da się grać
Dlaczego Sony dopuścilo do wydania gry? To tam nie ma jakiejś kontroli? Ja rozumiem że jakieś bugi by były i ciężko żeby Sony to testowało... Ale 15 klatek na sek to chyba łatwo zobaczyć...
W ogóle gra zabugowana, ledwo chodzi na konsolach pod które była robiona a dostaje recki po 9..nice.
No i prawidłowo, bardzo cieszy fakt, że sony zwraca pieniądze, sam bym się wkurzył gdybym kupił na premierę grę w którą nie da się grać
Jeszcze powinien ktoś nałożyć wysoką karę pieniężną dla cDPR za wydanie takiego bubla.
Ale w sumie czego się spodziewać. Gra jest ewidentnie tworzona z myślą o PC z kartami 1660 super i w górę, nie ma szans, by dobrze działała na konsolach starszej generacji. Mieli do wyboru albo nie wydawać jej na konsole (by był płacz) albo wydawać tylko na nową generację (płacz) albo wydać na PS4 i Xbox One i kompatybilną wstecznie z PS5 i Xbox X, przy czym nie tworzoną na dwie pierwsze konsole.
Ale w sumie czego się spodziewać. Gra jest ewidentnie tworzona z myślą o PC z kartami 1660 super i w górę, nie ma szans, by dobrze działała na konsolach starszej generacji.
No to sorry ale w takim wypadku developer musi się zdecydować, albo robią tytuł next genowy, zapominają o starszych konsolach i liczą się z tym że gra będzie się zwracała dłużej bo odpada 160 mln. potencjalnych klientów, albo robią tytuł cross genowy i liczą się z tym że gra nie będzie "urywała dupy" na najnowszych sprzętach.
Nie da się być trochę w ciąży a trochę zostać dziewicą.
Ale dokładnie tak powinni zrobić, premierę odłożyć do wiosny (więcej osób już by przesiadło się na next geny) Było by trochę płaczu ale w perspektywie czasu nie zszargana opinia dałby im więcej, tak myślę. Śmiem wątpić czy CP będzie się cieszyć tak długim okresem sprzedaży jak Wiesiek.
Dobrze, że Sony daje taką możliwość. Mimo, że CP2077 na PS4 Pro działa bardzo dobrze, to jednak odbiega znacząco od tego co prezentowali i obiecywali Redzi. Oczywiście pod względem graficznym odbiega. Reszta jak najbardziej w porządku.
Coraz bardziej skłaniam się do tego, by założyć konto na Redicie, by pisać fejkniusy, które później cytowane są przez wszelkiej maści portali jako najprawdziwsza prawda.
To jak w końcu działa na pro? Bo ludzie mówią, że też się kiepsko gra. Na PS5 jest całkiem przyzwoicie.
to że gra nie tnie jak szalona na wersji Pro nie oznacza ze wyglada dobrze i działa dobrze. Mniej NPC, gorsza grafika, to wciąż bubel.
Może po tym co odstawili, stracą status nietykalnej krowy :)
Czytając komentarze, odnoszę wrażenie, że jednak nie. Syndrom Sztokholmski MODE ON :D
A wiecie co to ironia pod kątem pewnego forumowicza? Straciłem teraz w wiarę w Was dwóch.
Karateka to naczelny narzekacz, Nie wiem co mu ta gra zrobiła że marnuje czas na pisanie essay-ów w zamian grać w inne gry jak ta mu się tak nie podoba.
Na przestrzeni kilku miesięcy sporo się pewnie uda załatać, ale tak czy inaczej gracze nie powinni być wyrozumiali dla CDP (a z niezrozumiałych powodów wielu recenzentów było, bo choć wersja PCtowa jest znacznie lepsza od konsolowych, to nadal nie jest to poziom dopracowania zasługujący na 9 czy 10...). Cyberpunk to merytorycznie świetna gra, ale też technologiczny bubel (na poziomie AC: Unity, Alien: Colonial Marines albo PCtowego Arkham Knight), który nie powinien był trafić na rynek w takim stanie (zwłaszcza wersje na past geny, które były w zasadzie niegrywalne). Przy Wiedźminie 3 im się upiekło, ale teraz znowu zrobili to samo (i jeszcze bezczelnie próbowali to ukryć, nie udostępniając konsolowych wersji recenzenckich i zmuszając recenzentów do pokazywania b-roll'i zamiast własnych zapisów rozgrywki).
Gra przeszła przed premierą certyfikacje na konsolach, więc o jakiej skardze jest mowa? Przeciez sony i microsoft doskonale wiedzieli w jakim stanie jest gra, nie cofneli jej do poprawek kiedy mieli okazję, chcieli napchać sobie kieszenie kabzą, a teraz udają cnótki...
Dlaczego Sony dopuścilo do wydania gry? To tam nie ma jakiejś kontroli? Ja rozumiem że jakieś bugi by były i ciężko żeby Sony to testowało... Ale 15 klatek na sek to chyba łatwo zobaczyć...
W ogóle gra zabugowana, ledwo chodzi na konsolach pod które była robiona a dostaje recki po 9..nice.
Sony to potrafi własne exy wypuścić gównianie działające jak The Last Guardian, czy Days Gone, a co dopiero gry od zewnętrznych developerów.
Żadna recka przedpremierowa nie była z konsol. Dostaje te 9ki ale na PC gdzie działa najlepiej i gra się przyjemnie (chodź niektórym zdarzają się problemy z wydajnością na słabszych maszynach), u mnie na ultra w tłoku działa zadowalająco, na otwartych przestrzeniach bardzo dobrze. Pierwsze recenzje z konsol jadą równo po grze więc gdzie widzisz aż tak wysokie oceny?
BTW. Jeśli na PC połatają to bardziej, poprawią optymalizację (chodzi o skoki FPS w zależności od regionu) itp to sam wystawię 9.
Jak nie wiesz o co chodzi... to chodzi o tych wszystkich jeleni, którzy grę kupią a z których zdecydowana większość gry pewnie nie zwróci. Gra się już zwróciła, bo CDP wykorzystało dzieci bardziej niż KK. A kogo obchodzi to, że sprzedali półprodukt jak się kasa zgadza?
Dlaczego Sony dopuścilo do wydania gry? To tam nie ma jakiejś kontroli?
Wystarczy Fallout 76 w premierę czy Life of Black Tiger by odpowiedzieć na to pytanie.
Sony nie testuje gier pod względem jakości wykonania, grafiki czy płynności obrazu. Oni testują czy gra się uruchamia i czy nie może wywołać jakichś błędów prowadzących do uszkodzenia software lub hardware konsoli.
Ta gra była robiona z myślą o pc więc tam najbardziej się skupili po drugie krawaciarze i prezsy nie mogły znieść myśli że tylko na pc więc kazali zrobić też na konsole nowej generacji oraz starej.
Przecisz gra jest grywalna.. To, ze sa bledy i spadki klatek? To ostatnie na konsolach w modzie szczególnie ostatnio
Sony jak Sony, dlaczego Microsoft dopuścił do jej wydania ? Przecież marketingowo to 'ich' gra
Jeśli wiesz co mam na myśli :)
Dobrze. Szef CD-Projekt zasługuje na nauczkę. Sto razy się zastanowi, zanim ogłosi jakiś termin wydania gry.
Całe te certyfikacje od Sony to jakaś kpina... jeśli gra nie potrafi uciągnąć 30 k/s, nie powinna trafić do sprzedaży.
Gra nie powinna wyjść na stare konsole i kropka. Na starszych i5 czy i7 ledwo daje radę. To gra dla współczesnych sprzętów, po prostu jej złożoność zabija starsze jednostki obliczeniowe.
Jakoś nie zauważyłem "krzyków" graczy z ryzenami, core 6, 7gen, gtxami 9,10 (pomijając oczywiście ilość klatek).
Ta gra jest po prostu słabo zoptymalizowana. patrząc na wczesniejsze dokonania redów czyli obnizenie jakosci grafiki w wiedzminie 3 na premiere zdaje się ze oni technicznie nie daja rady takim grom. Jakoś połataja i bedzie.
Szczerze mówiąc to nie wiem czego posiadacze zwykłych Playstation 4 i Xboxów One oczekują od gry z końcówki 2020 roku.
Że będzie im działać w Full HD i 60 klatkach? XD
Może to czas żeby wymienić konsolę na lepszy model Pro/One X, a nie krzyczeć na prawo i lewo jak to gra, która wyciska praktycznie wszystko z tych modeli, chodzi im w 20 fpsach i średnich detalach (a nawet mniejszych).
Gdyby Cyberpunka robili tylko na PC to pewnie bugów/problemów byłoby znacznie, znacznie mniej. Ewentualnie, gdyby MOGLI wydać też TYLKO na PS4 Pro/Xbox One X to jeszcze pół biedy. Ale niestety, jak coś wydawane jest na PS4 Pro/Xboxa One X to musi i na podstawowe wersje.
To proszę bardzo.. nie ma się czego dziwić.
Jest jednak diametralna różnica kiedy robi się grę tylko pod jedną konsolę (jak np. "exy" na Playstation), gdzie skupiasz się tylko na jednej maszynie, a grę która musi działać na kilku platformach.
Trzeba spojrzeć na to też z drugiej strony, a nie tylko wieszać psy jaka to gra jest zła bo mi nie chodzi.
Tylko problem polega na tym, że wg. Digital Foundry wersja na PS4 Pro nie chodzi wcale lepiej. Ma ciut wyższą rozdzielczość i poziom detali, ale klatkarz, szczególnie w samochodzie potrafi ogromnie spadać.
Już sam fakt, że mieli czelność reklamować tę grę w wersji na konsole (ba, sprzedawać zestawy kolekcjonerskie) kiedy port na nie przypomina Wiedźmina 3 na Switchu jest moim zdaniem żałosne i zarząd CDPu powinien za to odpowiedzieć.
Chwila... dziwisz się, że ludzie, którzy kupili grę na PS4 MAJĄ OCZEKIWANIA wobec niej? Przecież ten twór od początku był projektowany pod "nową" generację czyli PS4 i XONE.
No tak jak ludzie śmią oczekiwać, ze GRA za którą dali 260zł, która była REKLAMOWANA jako gra na PS4/XOne, że będzie to po prostu normalnie działać jak każda inna gra. No przecież to jakieś wymagania z kosmosu prawda? Tam nikt do cholery nie oczekiwał 4k 60 klatek czy innych bzdur jak RT. Miała być grywalna w 30 klatkach, a ona nawet 30 klatek nie potrafi utrzymać w 720p czy nawet niższej rozdzielczości. Co za tupet mają ci gracze...
A co posiadacze starych konsol są tu winni ? Twórcy wydają grę na daną platformę powinni jej zapewnić jakąś płynność. Czym użytkownik jest winien kupując grę i dopiero widząc po jej odpaleniu że to działa w 15-20 FPSach. Technicznie na pewno jest możliwe by to działało w 30 FPS skoro taki WD Legion ( crap optymalizacyjny na PC ) mógł działać na tych konsolach to taki Cyberpunk czemu ma nie działać ? ewidentnie twórcy coś spartaczyli w tym temacie bo konsole wygląda ze moc do takich gierek nadal posiadają.
Karollo
Ja oczekuję od gry , która została zapowiedziana przede wszystkim na zwykłe PS4 i Xbox One ,że będzie na nich bez problemów działać . I jakoś inne gry nie mają problemów z FH i 30 klatkami na sekundę. CD projekt Red to partacze..
Ale co ten Cyberpunk ma takiego w sobie żeby ta gra nie działała na ps4? No co ?? Skoro nowy Spider Man chodzi ??
Az się zaloguje żeby Ci odpisać gdyż takich dzbanów jak ty jest więcej.
Piszesz: czego oczekują, gra z 2020 roku a konsola z 2013.
A ja Ci zadam pytanie: A kto ku... zdecydował wydawać grę na te stare słabe konsole? Gracze czy może redzi?
Jak wydajesz gre na stare konsole.
Jak mowisz wszedzie ze gra bedzie cudem.
Jak oszukujesz graczy nie pokazujac wersji z starych konsol.
Jak do recenzji wysyłasz wersje PC i zabraniasz pokazywać rozgrywkę.
To jeszcze sie znajdzie dzban ktory powie: czego oczekują, cebulaki biedaki.
Brak słów. I przez takich jak ty dzbanów redzi i inni wydaja niedopracowaną, niezoptymalizowaną grę oszukujac graczy, bo wiedza ze takie dzbany ich obronią.
Zacznij myslec, bo całe zycie ci bedą wciskali gówno a ty bedziesz mówił: w sumie to czekolada.
A kto ku... zdecydował wydawać grę na te stare słabe konsole? Gracze czy może redzi?
Sony i Microsoft.
Jak wydajesz na konsolę to na każdą wersję. Nie może być tak, że gra jest dostępna tylko na te mocniejsze wersje.
Jak mowisz wszedzie ze gra bedzie cudem
To głównie wina "rzetelnych portali growych" i jeszcze bardziej "rzetelnych dziennikarzy", którzy dosłownie wymiotowali artykułami o Cyberpunku i o tym jaki on jest cudny, potem go linczowali i następnie znowu się zachwalali.
Ale co ten Cyberpunk ma takiego w sobie żeby ta gra nie działała na ps4? No co ?? Skoro nowy Spider Man chodzi ??
Bo Spider-Man był tworzony tylko na konsolę Playstation, więc skupiają się tylko na jednej platformie. A to spora, spora różnica.
Brak słów. I przez takich jak ty dzbanów redzi i inni wydaja niedopracowaną, niezoptymalizowaną grę oszukujac graczy, bo wiedza ze takie dzbany ich obronią
W takim razie skoro Ty nie jesteś "dzbanem" to zrób coś z tym żeby "Redzi i inni" nie wydawali niedopracowanych gier? No śmiało. Obrzucać kogoś gównem i obrażać jest bardzo łatwo jak robi to większość, ale żeby samemu wyjść z inicjatywą to już trudniejsza sprawa.
Co nie zmienia faktu, że skopali totalnie optymalizację Cyberpunka.
To redzi zdecydowali ze gra będzie na konsole starej generacji. To nie wina Ms czy sony ze ja tak długo produkowali ze konsole się zestarzały.
Poza tym skoro tworzyli gre na stare konsole to powinni wiedzac, że sa one juz na wejsciu słabsze niz najmocniejszy PC w chwili wyjscia tych konsol a pozniej bedzie tylko gorzej. Idac dalej powinni tworzyć grę która będzie działała idealnie na konsolach starej generacji, nawet kosztem super grafiki i wielkości świata.
Jeśli chcieli zrobić cudo technologiczne, to wiedzieli że konsole tego nie udźwigną.
Dlaczego wiec nadal tworzyli przepiekna cudowna gre z wielkim światem i trzymali sie wydania jej na stare konsole mówiąc, że bedzie działała i pokaze max mozliwosci starych konsol?
Sobie odpowiedz.
Szczerze mówiąc to nie wiem czego posiadacze zwykłych Playstation 4 i Xboxów One oczekują od gry z końcówki 2020 roku.
Że będzie działać w 30FPS jak wiele innych, lepiej wyglądających gier na tych konsolach.
Sony i Microsoft.
Jak wydajesz na konsolę to na każdą wersję. Nie może być tak, że gra jest dostępna tylko na te mocniejsze wersje.
Albo nie wydajesz wcale na obecną generację. Ostateczna decyzja nadal należy do Redów, którzy daną wersję dostarczają. Nie robiliby spartolonego portu = nie byłoby problemu, Sony i Microsoft nie miałby czego wydawać.
To głównie wina "rzetelnych portali growych" i jeszcze bardziej "rzetelnych dziennikarzy", którzy dosłownie wymiotowali artykułami o Cyberpunku i o tym jaki on jest cudny, potem go linczowali i następnie znowu się zachwalali.
Prawda, ale Redzi nie robili niczego, by ten hype w jakikolwiek powstrzymać. Ba, sami go podkręcali wypowiedziami w stylu "gra na PS4 działa zaskakująco dobrze". Jeśli "zaskakująco dobrze" to fakt, że w ogóle odpala, to pogratulować.
Bo Spider-Man był tworzony tylko na konsolę Playstation, więc skupiają się tylko na jednej platformie. A to spora, spora różnica.
Red Dead Redemption 2. DOOM Eternal. Jakikolwiek Asasyn od Origins. Resident Evil 2 i 3 Remake. Sekiro. Devil May Cry 5. Metro Exodus. I tak dalej, i tak dalej... Przykłady gier wyglądających i działających lepiej można mnożyć.
W takim razie skoro Ty nie jesteś "dzbanem" to zrób coś z tym żeby "Redzi i inni" nie wydawali niedopracowanych gier? No śmiało. Obrzucać kogoś gównem i obrażać jest bardzo łatwo jak robi to większość, ale żeby samemu wyjść z inicjatywą to już trudniejsza sprawa.
Zgadzam się, że obrzucanie łajnem i tutaj rzucanie inwektywami chociażby w twoją stronę to dzbanizm sam w sobie. Ale przy drugiej części tej wypowiedzi, niby co miałby zrobić, co to miałaby być za "inicjatywa"? To nie do nas należy podejmowanie decyzji dla dobra Redów, oni mają nam sprzedać produkt, nie my go kupić.
Jakoś inne gry działają na tych konsolach z 2013 roku i nie mają takich problemów jak Ceberpunk. Taki TLoUS2 jakoś nie ma problemów ze zwykłą PS4 i świetnie wygląda i dobrze działa na tej konsoli. To że CD Projekt wydał na podstawowe konsole które są wspierane przez Sony i MS zwykłego bubla jest skandalem. Sony i MS powinny wyciągnąć wobec tych partaczy pełne konsekwencje , żeby nie stracić zaufania swoich klientów.
MineBeziX
Do tej listy można śmiało dodać Jedi falen Oder. Wczoraj zrobiłem eksperyment z wersją gry na płycie i gra działa rewelacyjnie na PS4 z płyty bez żadnych patchy w trybie ofline. Po prostu Cebrpunk na konsoli 8 generacji to zwykłe partactwo
Te krzaczory (pustynne konkretnie), to przywitały mojego nomada w garażu po pierwszym załadowaniu gry, PC GTX 1080.
Mam xboxa series x i kupilem gre napierw na xboxa. Pogralem godzine i sie poddalem, zakupilem gre na steamie i odpalilem na swoim pc z radeonem 6800 na pokladzie i to jest zupelnie inna zajefajna gra. Zupelnie inny odbior tego tyulu, na 100 % przejde jeszcze raz jak wyjdzie update do do lepszej wersji na Series X, bo gra jest naprawde super. Mimo wszystko polecam, a gra jest ofiara dzisiejszego internetu, jak by nie wydali na ps4 i ixboxa to bylby lament ze olali tylu graczy, jak wydali na klamoty i gra nie wyrabia ( od samego poczotku byla mowa o wymaganich sprzetowych do tej gry) tez jest lament ze zle dziala. Hejt jest w modzie, a ludzie w duzej mierze sami sa sobie winni.
Serio wydałes 500 zł na gre i jeszcze bronisz twórców?
dołącz do stada i na pastwisko.
Co Ty piszesz za bzdury, ja się pytam?
Wydali CP2077 na stare generacje żeby zarobić więcej $$$$. Samo ps4 zostało sprzedane w 110mln egzemplarzy, czy ta liczba Ci wystarczy żebyś zrozumiał o co tu chodzi?
https://www.gry-online.pl/newsroom/cyberpunk-2077-niemal-ukonczony-jest-wniosek-do-pegi/z41d816
https://www.gry-online.pl/newsroom/cyberpunk-rpg-nowym-projektem-autorow-wiedzmina-relacja-z-letniej-konferencji-cd-projekt/z910b5a
Grę zapowiedzieli w 2012 roku
Niedorobioną i niedopracowaną grę, nazwać grą niedorobioną i niedopracowaną, to ktoś napisze, że HEJT. :X
Spodziewałem się takiej sytuacji. Był zbyt duży hype i wielkie oczekiwania od gry, a jak przekładali po raz kolejny premierę by nie dopuścić takiej sytuacji to wszyscy się wkurzali i krytykowali. Chcieliście premierę jeszcze w tym roku to macie szkoda tylko że to wersja beta.
Swoją droga uważam że ta gra jest za innowacyjna na stare generacje konsol i wyszło to tak że na siłę ją wcisnęli w "kartridża. Mogli się już całkowicie skupić na nowej generacji i przy okazji zaoszczędziłoby to im trochę czasu który mogliby wykorzystać na naprawę bagów.
A moze przestaniesz ich bronic i zadasz sobie pytanie: czemu wydali taki gniot?
Podpowiedz:
Wycena na giełdzie.
Hajs.
Gra na spokojnie zasługuje na te oceny, nie jest bardzo innowacyjna ale gameplay, fabuła oraz mechanika jest/są świetna/e.
A bugi? Bugi nie powodują że cała gra jest Gniotem, tymbardziej że te bugi co najwyżej psują imersję bo po 44 godzinach gry stwierdzam że psujących zabawe bugów są 2.
Jak to na konsolach zeszłej generacji działa to w ogóle się dziwię, jak można wydać grę w takim stanie na te platformy.
Czy te spadki do 15-20FPS twórców nie bolały , tylu ludzi co w tej firmie pracuje nikt z nich nie powiedział na meetingu że przecie tak wydać gry nie można.
To że tekstury się nie doczytają na hdd to można zrozumieć ale modele postaci w jakimś ultra ultra low by się pojawiały.
Wstyd.
Mit o dopieszczaniu gier na konsole obalili tym sposobem.
Wstyd.
Premiera tej gry to powinna być jak wieśka 3 w połowie maja przyszłego roku.
Kolejny.
Jakby przełozyli jeszcze premiere to by odbiło sie na ich wycenie giełdowej, każdy by już wiedział ze nie poradzili sobie z grą.
Marketing celowany na ten rok szlak by trafił. Hype by sie rozmył i zyski mniejsze.
Wybrali wydanie bubla i zgarniecie kasy z preorderów niż poczekanie i zarobienie mniej.
Kolejny raz redzi pokazują ze nie radza sobie.
Skoro skąpe Sony zwraca kasę, to musi być faktycznie gra mocno skopana.
Podjąłem dobra decyzje nie kupując tej gry.
Niech najpierw CDP doprowadzi ja do wersji 1.0
CDP juz wyszedl na + wiec spokojnie mozna olac, aż skończą gre do końca i gra w nia bedzie komfortowa, przyjemna i sama gra będzie dobrze zoptymalizowa, gdyż obecnie na PC to ledwo dziala na przecietnym komputerze.
CDPR to jednak partacze. Wiesiek był dla mnie majstersztyk chodź można było zauważyć nie fair zagrania ze strony CDPR gdzie większość pokrzyczała i tyle. Tutaj znów mamy to samo, sztuczne zaniżanie generacji GPU czyt: pascali, różnice 2080 i 1080ti itp. Są znacznie większe niż w innych grach, wręcz diametralne na korzyść 2080 ofc jak i całej serii 20x0. I mówię to oczywiście bez opcji RT DLSS ITP. Chodzi o czystą wydajność w tych samych opcjach graficznych. Pamiętam jak dziś to samo zrobili przy Wiedźminie 3 i GTX 780 czy innymi z tej serii. Nagle 780 z mocnej karty w wieśku stał się kupką gorszą od 960 (maxwella). Gdzie w innych produkcjach zjadał 960 na śniadanie i to znacznie. Obecnie CDPR to dla mnie krętacze, kłamcy, pozerzy i walą nie ładne zagrywki oczywiście pewnie za $$$$. A CP2077 to jedna wielka kaszanka technologiczno-optymalizacyjna.
Nvidia nie chce żebyś siedział 10 lat na pascalu tylko masz kupić 30xx albo twoją obecną sztukę tak ubiją sterownikiem, że tylko będzie można grać w starocie.
Gra korzysta z wielu "trików" które są w direct 12, a maxwelle nie ogarniają tego sprzętowo.
Volume Tiled Resources
Conservative Raster
Raster Order Views
Tiled Resources
Typed UAV Access
Bindless Textures
Asynchronous Compute
Redzi po prostu sa ofiara własnego sukcesu Wiedzmina 3.
zapowiedzieli CP 3 lata przed skonczeniem wiedzmina.
Zapowiadali jaka to bedzie cudowna gra, jaka rewolucja.
A pozniej jak przy kazdej ich grze okazało sie ze ani nie umieja, ani nie maja czasu zrobic rewolucji.
Wiec zaczeli kłamac zeby tylko giełda ich nie zjadła.
Gracze konsolowi zostali po prostu ofiarami marketingu cdpr. Ofiarami hajpu na grę.
Powinniście dostać od cdpr po sztuce peesa5/xsx wraz z updejtem cp2077 na nowe konsole. No normalnie zostaliście oszukani, takie powinno być zadośćuczynienie. Stać ich.
Po prostu nie powinno sie wprowadzac na rynek software z taka ilością błędów.
Wyobraz sobie jakby producenci sprzętu czy samochdodow takie buble wydawali, ze w pierwzzym tygodniu z winy czegos tam crashowalo sie kilkadziesiąt tysiecy kierowców.
Bylby koniec producenta aut, nawet VW czy Toyoty, a w IT? Normalka, zapatchuje się i klepanie po ramieniu.
Po tej decyzji tylko bedzie milo patrzec jak akcje CDP zaplona w poniedzialek o 9 :D
Bo z tych ich 8mln sprzedanych kopi bardzo szybko zrobi sie polowa jak beda musza kase oddawac.
Swoje już pewnie wyciągnęli co chcieli.
Gielda to tylko emocje akcjonariuszy. Mozna tym sterować do woli. Im raczej obojętne już czy jutro będzie 100 czy 500
Jestem po kilku godzinach gry na XSX i jest dobrze, choć do ideału dużo brakuje. Gram w trybie wyższej rozdzielczości w 30 fps i jest po prostu ładnie, choć niektóre tekstury są zauważalnie niższe od tych z pc. Inna sprawa to trochę glichy i to już na samym początku, gra wygląda jakby nikt tego nie testował. Grze raz zdarzyło się zatrzymać w miejscu na 30 sekund w jednej z pierwszych misji. Jest też tu wiele bezsensownych rzeczy jak świetny kreator postaci, tylko po co mi to skoro przez cały czas gram w trybie fps. Fizyka pojazdów lepsza była w grach na playstation 1. Niewidzialne ściany i teleportowanie się pojazdu do tyłu, to "świetny pomysł" w 2020 roku.
Skarga Sony do CDPR? Trochę śmieszne jak gra musi najpierw przejść ich kontrolę, czyli wiedzieli jak wygląda produkt.
Co do graczy. Jak najbardziej uzasadnione narzekania jak gra działa tak słabo ale co CDPR miało zrobić? Przesunąć znowu premierę? To gracze byliby jeszcze bardziej źli i efekt byłby podobny do obecnego. Więc nie ma tu dobrego wyjścia.
CD Projekt RED samo strzeliło sobie w stopę wyznaczając datę premiery tak wcześnie. Gdyby gra była zapowiedziana na jesień, a potem przesunąć ją na wiosnę to ogólny odbiór nie byłby taki zły.
Dodatkowo premiera nowych konsol nie pomogła przez co studio musiało trochę sił przeznaczyć na ich dostosowanie.
Wszyscy mówią że wyszło za wcześnie a wcześniej wszyscy płakali że przesuwali premierę... imo nie mogli już jeszcze bardziej przesuwać
Zwrocic gre czyczekac na patche. Ja bym zwrocil, kupic mozna pozniej jeszcze raz jak juz bedzie naprawiona i do tego taniej.
Zależy, czy bardzo chcesz zagrać. Jeśli nie, to sprzedaj a jeśli tak, to myślę, że do nowego roku będzie grywalna (choć gram na PC, więc jeśli grasz na konsoli to gwarancji Ci nie dam). Z drugiej strony, jeśli Ci nie zależy, to najlepiej poczekać na GOTY.
"Pani, z którą rozmawiałem - Carly, powiedziała również, że Sony składa skargę biznesową do CDPR w sprawie problemów [z grą – dop. autor], a ja nie byłem pierwszą osobą, która dzwoniła dzisiaj w sprawie zwrotu pieniędzy"
To Redzi powinni zwracać kasę a nie Sony. W takich wypadkach powinna być możliwość zwrotu gry nawet na fizycznych nośnikach, jest to produkt zepsuty i nieskończony.
Akcjonariusze pewnie się telepali widząc kasę z preorderów, więc zamiast przy pierwszej obsuwie, dać termin Winter 2020/1Q 2021r to księgowi/krawaciarze/prezesi wiedzieli lepiej. Zamiast przeprosić, to się chwalili ilością preorderów!!! :X
Dla mnie, nie ma znaczenia kto straci, jak coś nie działa, to oddaje, bez względu na to czy jest to frytkownica, telewizor czy gra. Czy nie?
Z uwielbianej firmy od gier która dla mnie była tą do poziomu której inni mieli aspirować, w jakimś znaczeniu, zmienili się dosłownie w ciągu kilku dni w firmę która mnie osobiście będzie się już kojarzyć tylko z oszustwem
Podobna akcja z No Man's Sky, który też był oszustwem. Grę poprawili lecz dla mnie "łatka" przy tym studiu pozostanie. A teraz do nich dołączyli Redzi i ich skrupulatne ukrywanie wersji konsolowych do samej premiery byle tylko nikt nie cofnął preorderów. Jeszcze do niedawna byłem podekscytowany, że w końcu ta gra wychodzi. Po sukcesie W3 i mega dobrych dodatków, mieli u mnie zaufanie, które zniszczyli.
Świat jest brutalny, a za błędy się płaci. Powinni mieć mocno przeje@!#e.
O nie nie nie kolego - panów od No Man's Sky to Ty zostaw w spokoju.
Dali ciała - to jest fakt - ale posypali głowy popiołem, przeprosili i od ponad 3 lat regularnie poprawiają i rozbudowują grę - CAŁKIEM ZA DARMO. Dzięki temu obecne NMS jest czymś więcej niż pierwotnie miało być a idzie jeszcze lepsze - bo zapowiadane w kolejnych patchach zmiany wniosą NMS na jeszcze wyższy poziom.
Jak chcesz mówić o oszustwie to raczej powinieneś mówić o BioWare/EA.
Mass Effect Andromeda - porzucona 5 miesięcy po premierze, nawet nie połatali tej gry do końca. Anthem - porzucony... nie wiem, 2 miesiące po premierze ? "Gra na wiele lat" mówili, z contentem na 12 godzin. A ten obiecany Anthem 2.0 to w ogóle jakaś kpina z graczy, skoro robi go 20 osobowy zespół.
Zgadzam się. Może i 8 milionów preorderów mieli. Ile zwroci grę to inna bajka.
Jednak to całe szambo zaowocuje tym ze gra sie nie sprzeda juz tak dobrze teraz. Kto kupi grę która jest bublem i cały internet o tym pisze.
Tak sie robi kase.
Przemilczeli i teraz sie kąpią w milionach, nawet pracownicy teraz maja po kilkadziesiąt tysięcy zł bonusów np z akcji i premii.
Bogaci sie ubogacili jeszcze bardziej.
Udało sie sprzedać, a co i jakie to jest, rlto już nieważne, miliony są, zarobiło i tego nikt im nie odbierze.
Kasa misiu, kasa.
Zaraz zapowiedza kolejna gre ,eby znow gielda poszla do gory, oni na zwykłym gadaniu robia miliony.
Nasz Rzad to cienkie bolki w porownaniu z takimi rekinami biznesu.
O nie nie nie kolego - panów od No Man's Sky to Ty zostaw w spokoju.
Po tym co odczynili? W życiu.
Jakby wydali grę w bardziej dopracowanej formie to nie byłoby tematu.
Grać się da... ale psuję sobie zabawę. Glicze i bugi non stop i właściwie każdy fabularny moment jest demontowany przez jakąś wybijającą z klimatu głupotę. Teoretycznie mogę czekać aż spaczują ale z takim rozgłosem jaki ma CP to na bank do tego czasu zaspojleruję sobie co ciekawsze elementy fabuły...
Ja jestem jednym z tych ... osób które lubią patrzeć na development gry w czasie rzeczywistym, ważne żeby była grywalna i bugi nie doprowadzały mnie do palpitacji serca.
Tak btw... nieźle po godzinach pracowali w tym CDPR w jednym z kontraktów masz sprawdzić jakieś mieszkanie i kod do mieszkania to 2137, pomyślisz dobra fajny easter egg taki polski bo tuż to papieżowa liczba ale głębiej myśląc uświadamiasz sobie że ten programista który się tym zajmował ze względu na zmęczenie i późną godzinę nie mógł nic wymyślić to użył pierwszej liczby jaka wpadła mu do głowy.
A u mnie już działa wszystko dobrze. Patche poprawiły prawie wszystkie problemy. Optymalizacja lepsza a glitchy nie mam w ogóle. Tylko jednego crasha miałem.
Glitchy nie ma? Cienie i odbicia czasem robią rzeczy które powinny zostać już dawno wyłapane, dalej samochodem możesz wjechać pod inny samochdów.
Na konsolach jak to na konsolach gra ma parę wersji a na PC? te mongoloidy chyba testowały gre na ultra z RT ON, to co się dzieje na ustawieniach średnich na najpopularniejszym GPU 1060 to masakra.
Ograłem na ps4 pro jakieś 15h i jest zero glitchy i optymalizacja jest lepsza po patchach.
Sprawdziłem też na moim pc który mam odrobinę lepszy od konsoli i jest dużo gorzej. Ledwo 15fps na najniższych ustawieniach. Gra jest nie grywalna.
Gram na PS4, też czekam na patche, ale mimo słabej jakości technicznej, bawię się świetnie. Dubbing jest super, miasto rewelacyjnie wykreowane (nawet jeśli pustawe), świetny scenariusz, dialogi, questy. Nawet modele jazdy i strzelania są nienajgorsze. Chyba to zależy od podejścia. Po pierwsze - sam fakt, że ta gra ukazała się jeszcze na zeszłą generację to cud. Po drugie - moim założeniem było - żeby ta gra nie działała gorzej od Control. No i niestety czasem działa gorzej, ale też bardzo często - lepiej. Spadki klatek bym przeżył, ale to że czasem droga do questa znika z minimapy, czy to, że niektóre podstawowe operacje, jak np. wejście do menu touchpadem trwają nawet i kilkanaście sekund, tak samo zmiana radia albo odebranie połączenia, to już gorzej. Już nie mówiąc o sytuacjach, gdzie po kilkunastu sekundach doczytują się nie tylko same tekstury, ale i całe obiekty, np. budynki. Tym niemniej, po kilkunastu godzinach grania, dałbym 7/10, te 3 punkty odejmując w całości za stan techniczny. Nie dajmy się zwariować - to nie gra na 2/10. Doceńmy pracę architektów, dźwiękowców, aktorów itp. Nie mam klapek na oczach, jestem świadom błędów. Nie mam też zamiaru rzucać błotem na cdp red, choć przynajmniej częściowo się należy. Chcę się po prostu dobrze bawić i na razie tak jest. Liczę, że po patchach będę się bawił wyśmienicie, a kopie na ps4 koniec końców odpalę też na PS5, więc kolejne przejście będzie już raczej na nowej generacji.
Nie rozumiem. Jak mozna zrobic gre, ktora zle dziala na konsoli? Przeciez konsola tylko do tego sie nadaje (a przynajmniej powinna). Na PC moge zrozumiec, bo co czlowiek to inny komputer, ale konsola? To tylko utwierdza mnie w przekonaniu, ze konsole nawet do grania sie nie nadaja.
Konsola to jeden system, to nie co PC. Tyle lat w deweloperce i polegli na podstawach. Zaraz ktoś mi napisze, że kodowanie jest ciężkim kawałkiem chleba. Czyżby cięższym niż zabezpieczenia bankowe czy militarne? :D
Inni piszą, że macie za słabe komputery i czego inni oczekiwali po słabych konsolach. XD
Oczekiwali, że produkt będzie działał i to przyzwoicie. Nagle mój GTX 1070Ti to złom do FHD? :D
Wybielanie redów, trwa w najlepsze. :X Jak kupujesz jakąś rzecz, to oczekujesz, że będzie zgodna z marketingiem, będzie działać itd.. czyż nie?
To nie tak ze nie umieli, ze konsole sie nie nadaja do grania.
Redzi naobiecywali cudowna grę.
Zrobili cudowna zbugowana, bo ich przerosła, gre na PC.
Nagle okazało sie ze przeniesienie tego na konsole wymaga obnizenia grafiki, ilosci detali, npc itd bo konsole nie dadzą rady. wiec to zrobili.
Na PC tez sie okazało że wymagania które podali maja sie nijak do rzeczywistosci.
Takze gra chodziłąby na konsoli, jakby ją robili na konsole a pozniej przeniesli na PC. Ale wtedy nie byloby wow grafiki ktorą naobiecywali.
Cóż, rozumiem zaniepokojenie i wściekłość graczy względem stanu technicznego „Cyberpunka 2077” biorąc pod uwagę aferę z „Falloutem 76”, ale warto pamiętać, że CD Projekt Red to nie Bethesda i skoro zapewnili, że dołożą wszelkich starań, aby wydać patche rozwiązujące wszystkie problemy oraz glitche to tak właśnie zrobią. Wystarczy tylko dać im trochę czasu — Wiem, że to mocno kontrowersyjne stwierdzenie, ale posiadacze gry mogą się przekonać, że tak właśnie będzie.
Mogę się śmiało założyć, że gdy Redzi wydadzą odpowiednią ilość patchy tytuł, będzie w pełni grywalny i spora część graczy, którzy zwrócili swoje egzemplarze z pewnością wrócą do produkcji z niesmakiem, że zamiast poczekać oddali swoje egzemplarze gry.
Czyli jak Ci wybuduje dom, ale będzie się rozpadał, to poczekasz aż ponaprawiam?
Może pora skończyć z taką wyrozumiałością dla twórców gier?
a i watpie że poprawią wersje na konsole. Gra na konsole po prostu wyglada dużo gorzej, a tego nie zmienią. Musieli by cała grę przerobić.
no i co ? pisałem dwa miesiące temu ze będzie bubel to fanboje mnie obsiedli jak pszczoły... macie swoją grę roku...
Bo jest arcydziełem, tyle że nie na konsolach (tutaj z tego co można usłyszeć bardziej bublem), które trapią problemy z AI otoczenia... cała reszta wypada świetnie (no nie licząc bugów) https://youtu.be/6DIs_YMO1dg
Sony czy microsoft dobrze wiedziało jak wygląda gra i prawdopodobnie wtedy był nakaz przesunięcia gry. Ten, kto ustawiał daty premiery, chyba po prostu nie zwracał uwagi na to, że gra jest w fatalnym stanie na podstawowych konsolach czy złym na PC i nowej generacji. CDR chciał upiec wiele pieczeni na jednym ogniu, ale kasa z preorderów była ważniejsza i tyle.
Gdyby gra była na konsolach grywalna to co najwyżej było by narzekanie na to, że gra po prostu nie jest jakąś rewolucją. Jednak tutaj mamy po prostu niegrywalnego bubla na podstawowej konsoli, która nie działa i tyle. Co najgorsze to CD RED po prostu ukrywał to i nic więcej. Na PC owszem da się grać i nie narzekam, ale co z resztą graczy?
Edit: CD Red również pokazał, że ich słowa nie są już nic warte, jeżeli chodzi o prawdę o swojej grze. Wiedźmin 3 miał downgrade graficzny do którego nie chcieli się przyznać a w reszcie tekstów o cyberpunk zapewniali, że z wersją na konsole wszystko w porządku. Gra po prostu za długo powstawała , gdzie PC można ulepszyć a konsole jednak zawsze pozostaną w tym samym miejscu.
Trochę szkoda, że tak się podziało. Niemniej CDPR sami są sobie winni. Dlaczego nie pokazali przed premierą jak gra działa na konsolach starszej generacji? Jeśli zrobili to świadomie, bo wiedzieli w jakim stanie gra jest i stwierdzili, że najwyżej będą ją naprawiać po premierze, to nie ma co ich żałować.
Trzeba było skupić się na nowszej generacji i PC, albo wpierw zrobić grę na starą generację, a potem wydać ulepszoną wersję na nową (jak R* z GTA, gdzie zaskoczył z FPP na PC)
Reputacja na którą ciężko pracowali podupadła. A to CDPR miał wyznaczać kierunek innym i pokazywać jak należy tworzyć dobre gry...
Zwróć uwagę, że oni byli twórcami jednego hitu. Reputacje zawdzięczali tylko i wyłącznie wiedźminowi 3, który również miał niespodzianki na premierę i w szczególności wersji na PC. Wystarczy puścić sobie trailer/gameplay, gdzie były te sceny. Gra po prostu nie była do końca tym czym zapowiadali a sporo efektów graficznych po prostu wycięto bo właśnie wtedy już objawiały się problemy z ich silnikiem.
A wielki sukces Wiedźmin 3 uderzyło szef CD-Projekt do głowy i powtórzył ten sam błąd (za dużo gadanie i obietnicy, nieprzemyślany data premiery, crunch, dużo bugów itd.), czego się obawiałem i niestety nie myliłem się.
Szef CD-Projekt zasłużył na nauczkę.
Współczuję wszystkich, co gadali, że Cyberpunk będzie lepszy od GTA.
Szkoda że nikt nie robi filmików w drugą stronę, gdzie porównywane są choćby konstrukcje misji w obydwu grach. Wtedy też możnaby się pośmiać, gdy co chwilę w GTA wyskakuje napis mission failed, bo ktoś skręcił nie w tą ulicę, czy schował się nie za tym płotem...
Świetnie pokazuje jak archaiczne jest GTA. Stoi pod wieloma względami na poziomie GTA 1. Stoisz przed NPC na ulicyy w cywilizowanym mieście, a ten zaczyna cie bić i zabija za to, że tylko stałeś - realistyczne. Dokładając do tego prostą, nie skomplikowaną historię wcale tak dobrze nie wypada. Nie bez powodu za najlepszą część uważana jest 4, gdzie historia była bardziej skondensowana.
Redzi potrafią opowiadać historię i praktycznie każda gra nie ma do nich startu. A na pewno żadna z otwartym światem. Tu taj nawet zwykła misja poboczna, która polegała na dostarczeniu jakiejś paczki przeradza sie długą fabularnie misje w której poznajemy rożne postacie, które mają później wpływ na kolejne misje itd. Większość misji pobocznych w CP2077 czy W3 jest lepiej rozpisana niż główny wątek w GTAV.
Pod względem mechaniki, wprowadzania jakiś nowości, interakcji ze światem jest bardzo średnio. Mogli by dołożyć więcej.
Świat jest niby duży ale poza "zbieraniem" znaczników na mapie nie można robić absolutnie nic innego.
Wybory w grze nie mają praktycznie żadnego znaczenia, niezależnie od wyborów V zawsze będzie dokładnie tą samą postacią robiącą te same rzeczy, miasto w żaden sposób nie zareaguje na nasze wybory, co za tym idzie kreator postaci jest zupełnie bezużyteczny i lepiej by wyszło gdybyśmy mieli predefiniowaną postać. Nawet wybór pochodzenia postaci nie zmienia absolutnie nic poza pierwszymi kilkunastoma minutami gry i paroma dialogami czy dodatkową misją.
Bardzo rzetelne zwłaszcza że z tymi postaciami gościu miał dostępną interakcje, w tym miejscu jest side quest, policjanci proszą cie żebyś pogadał ze swoim sąsiadem bo nie wychodzi z domu od paru dni... normalnie nawet muśnięcie cywila na przejściu dla pieszych kończy się bagietą srogą.
Chłop bezlitośnie wypunktował i ośmieszył AI w Cyberpunku. Widać że CDP jeszcze musi się dużo nauczyć a Rockstar wciąż jest mistrzem w swojej wadze. Świetna grafa i fabuła to za mało. Od strony technicznej produkcje CDP zawsze kulały mniej lub bardziej. Myślę że projekt o nazwie Cyberpunk 2077 był zbyt ambitny i ich przerósł.
Ja sobie poczekam na grę aż szybko potanieje. Co to za sens kupić grę na premierę ,a potem ściągać tonę patchy ,które tworzą problem z wyrzuceniem kilku gier aby dało się ściągać.
To tylko kwestia czasu, aż Cyberpunk będzie załatany i wtedy to będzie dobra gra wartego czasu ze względu na ciekawy świat i fabuły.
Ale po tym wszystkim, co zobaczyłem tu i tam o techniczne Cyberpunk (nie tylko bugi czy fatalny port na starsze konsoli, ale również interakcji z otoczeniem, jazdy samochody itd.), to zdecydowałem, że nie będę kupić Cyberpunk za 199 zł, lecz raczej za 50-100 zł na promocji. Zdecydowanie nie zasługuje na tytuł GRA ROKU i niech inny tytuł zajmie jego miejsce. Uważam, że trzeba sprowadzić szef CD-Projekt z "nieba" na ziemię. To może ogarną i będą się postarać przy Wiedźmin 4.
Zawiodłem się na CD-Projekt (szef i spece od marketingowe), którzy nadużywali zaufanie graczy, a także twórcy gier (crunch, nieprzemyślane zarządzenie).
Raczej go nie sprowadzą jak gra zarobi na siebie i tyle. Co da pozew od sony jak to również oni zatwierdzali tą grę? Ta gra jest idealnym przykładem jak może wyglądać Star Citizen, który również obiecuje cuda a produkcja trwa już olbrzymią część czasu a nie zwraca się uwagi na to, że wydajność komputerów może również być za słaba.
Niestety masz rację. Winni są graczy, co na ślepo wydają dużo pieniędzy.
Po prostu gra obecnie weszła w fazę testów, gdy testerzy skończą robotę, za którą jeszcze sami zapłacili grube pieniądze, wtedy gra będzie naprawdę skończona. To chyba stała praktyka wydawców. I nikogo już nie dziwi, bo gdy kiedyś poruszyłem kwestię żenujących patchy premierowych to zostałem zakrzyczany że nie znam się na współczesnym rynku growym, że przy dużych produkcjach muszą być błędy i nie można przesunąć premiery bo gra jest w tłoczni, i cośtam jeszcze. To teraz można podziękować tym którzy tak mi wtedy odpisywali za sytuację w której jest dzisiaj branża. Gratulacje gracze i recenzenci, na własne życzenie jesteście dymani.
A sama gra tak po prawdzie to raczej nie mój klimat, i może kiedyś kupię, ale naprawdę za niewielkie pieniądze.
Sytuacja jest taka, że konsole nie są do skomplikowanych gier rpg z otwartym światem. Na tych zabawkach to można sobie postrzelać w proste strzelanki, fify, bijatyki albo jakieś inne gry samograje typu The Last of Us 1 i 2. Poważna i skomplikowana gra rpg potrzebuje mocnego komputera. Nastały czasy w których twórcy chcą dogodzić wszystkim i wychodzą takie sytuacje . Gracze się rozbestwili niczym gnojek który idzie do swojej pierwszej pracy, włącza tryb boga i wydaje mu się, że wszystko mu się należy. CP nie powinien być wydany na konsole, i to zarówno starej jak i nowej generacji. Byłby względny spokój. Narzekali by jedynie PC 'towcy grający na kalkulatorach :)
Zaczynam odnosic takie wrazenie, ze to bardziej action adventure jest niz rpg.
Nie ty jeden zaczynasz odnosić takie wrażenie. CP to żaden rpg, to skradanko- strzelanka, rozbudowana o pseudo rozwoj postaci i pseudo wybory.
Ale RDR 2 to inny typ gry. W CP 2077 upchane jest szereg innych mechanik które obciążają konsolę.To nie tylko grafika i świat. Z drugiej strony CD RED chyba nie do końca umie robić otwarte światy, wypełnione życiem. Ale to już osobny temat :)
mhm, szkoda, że Divinity Original Sin 2, Pilarsy, Torment i inne "skomplikowane" gry chodzą na tychże słabych konsolach. Mam nadzieję, że obaliłem Twój marny argument
Sytuacja jest taka, że konsole nie są do skomplikowanych gier rpg z otwartym światem. Na tych zabawkach to można sobie postrzelać w proste strzelanki, fify, bijatyki albo jakieś inne gry samograje typu The Last of Us 1 i 2.
W zasadzie to już Cię
CP nie powinien być wydany na konsole, i to zarówno starej jak i nowej generacji. Byłby względny spokój. Narzekali by jedynie PC 'towcy grający na kalkulatorach :)
Bez wydania gry na konsole budżet Cyberpunka wynosiłby na oko 25% tego co niego wyłożono i zamiast Keanu Reevesa miałbyś najwyżej Ryśka z Klanu.
Ten Kijanu to akurat g...o wnosi do gry, to tylko marketing.
Żeby to był jakiś wybitny aktor, który wybitnie zagrał... Obawiam się, że już Żebrowski zrobił aktorsko lepszą robotę. Bo lepszym aktorem jest na pewno :D
Oczywiście, że jest. Nie szukając daleko, Wiedźmin 3 od tej samej firmy. Tutaj wyraźnie zawalił CDPR, a wraz z nim Sony i MS certyfikując tytuł w tym stanie.
A na X1 w 864p@28fps i z input lagiem na poziomie 350ms
Dla X1 i PS4 to chyba zrobili nowe buforowanie specjalnie, jak na pc największe jakie jest to czterokrotne buforowanie to na X1 I PS4 poleciał 10 krotny bufor.
Albo to dziwny zbieg okoliczności, albo to troll konta jednego użytkownika :P
Daty założenia kont o dziwo są bardzo do siebie zbliżone.....
Autor gra tylko w Fallouta 76 i uważa, że to najlepsza gra na świecie - nie wiem czego się spodziewaliście.
Myślę, że taki DOS2 ma więcej mechanik niż Cyberpunk, ale jak już tak ładnie prosisz to masz:
Outer World, Elex, Wiedzmin 3, Skyrim, Dragon Age Inkwizycja, seria Assassin Creed, Fallout 4,
Co takiego rewolucyjnego ma Cyberpunk czego nie mają te gry? Dialogi? są. Skradanie? jest. Otwarty swiat? jest. Walka w ręcz? jest. Rozwój postaci? jest. Loot? jest.
Dalej mam wymieniać? Proszę uświadom mnie co takiego ma Cyberpunk, że konsole nie dają sobie rady?
I na Playstation i na XBox każda gra musi przejść kilkudniowy proces certyfikacji zanim zostanie dopuszczona do sprzedaży. Chyba w takim razie nie wszystkie problemy biorą pod uwagę podczas testowania.
Jeśli Sony zwraca pieniądze za grę to już wiecie że coś się srogo zje*ało
Mnie to zastanawia czemu w ogóle gra przeszła certyfikację? Sony wiedziało o tym że gra jest skopana a i tak dopuściło ją do sprzedaży.
"Blacksad Under the Skin" - gra niegrywalna na PS4 PRO i Sony oddało mi kasę.
Różnica jest taka, że powyższa gra działa podobnie na PC i na innych platformach, a CP na PC działa mi dobrze, na ustawieniach high mam 60 - 80 FPS.
Podali błędne wymagania sprzętowe.
W przypadku sporej skali żądań zwrotów pieniędzy dotyczących jednego tytułu, Sony ma prawo oczekiwać wyjaśnień od dewelopera, którego gra jest powodem takiego zjawiska.
Powodem takiego zjawiska jest to, że CD Projekt zapragnął zniszczyć sobie reputację wydając zabugowanego gniota na PS4 a Sony przyklasnęło temu pomysłowi i wydało Cyberpunkowi 2077 certyfikat, że gra nadaje się do wydania więc jeśli Sony chce mieć do kogoś pretensje to powinno mieć do siebie, bo gdyby nie dopuścili do wydania Cyberpunka na Playstation to nie byłby wydany i nie byłoby zwrotów.
Na pececie od czasu patcha 1.04 nie ma praktycznie żadnych problemów. Od początku się mówiło, że nie jest to tytuł na old geny, a jedynie umożliwia na nich granie. Na pececie ta gra to dla mnie arcydzieło, na konsoli nie komentuję.
Nie no są problemy, cienie mogą powodować na spokojnie ataki fotogenne, a no tak ty grasz na RTXie.
Co ty pierdzielisz Hydro. Zejdź na ziemię.
CDPR od początku mówił, że gra powstaje na starą generację konsol (PS4 i Xbox One), a w przyszłości zostanie wydana aktualizacja na next geny. Twórcy Cyberpunka twierdzili, że ich produkt działa zaskakująco dobrze na PS4 i Xboxie One, co było oczywistym kłamstwem. 17 FPS to nie jest dobrze tylko tragicznie, jeszcze w rozdzielczości 720p. Nic dziwnego, że tyle graczy jest po prostu wkurzonych.
Jeśli dla Ciebie normalnym produktem który zasługuje na ocenę 9/10 jest produkt który wywalił mnie z gry 15 razy na 15h gry, to gratuluję.
Jeśli resetujące się ustawienia MENU co kilka odpaleń produktu to norma, gdzie ja zmieniam 3/4 ustawień no to nie wiem co mam napisać...
No i sprawa z wyskakującymi zza pleców przeciwnikami, nagły respawn niewiadomo skąd, sproboj na najwyższym poziomie trudności, gdzie sprawdzasz przed misją każdy kąt, zakamarek, a potem gdy już jesteś prawie pod koniec misji dostajesz jeden strzał w plecy i giniesz...
Mogę tak wymieniać i wymieniać, nie chce tej gry, chce dokonać zwrotu w sklepie fizycznym, ale prawo mi nie pozwala. I nigdy w życiu nie dałbym tej grze więcej niż 7/10.
Tak te 3 pkt to aspekt techniczny, który jest tu na poziomie wersji nie Beta, a Alfa w cenie pełnoprawnego ukończonego produktu, czyli w moim przypadku 269zl na PS4/PS5.
Jestem przeszczęśliwy...
Jeśli dla Ciebie normalnym produktem który zasługuje na ocenę 9/10 jest produkt który wywalił mnie z gry 15 razy na 15h gry
Mnie wywaliło kilka razy i to po łatce 1.04. Dalej nie dałem rady i odinstalowałem, tak na ochłonięcie. Podziwiam upór.
15 godzin to może być problem, aczkolwiek jak ktoś ma dobry powód to robią wyjątki.
Nie wiem na czym kupiłeś, ale może spróbuj napisać bezpośrednio do supportu steama, nie przez ticket.
Ja czekam na odpowiedź, koło 4h nabite na ustawianiu(tak jak piszesz) i początek gry... jak tylko wyszedłem do Night City to mi wszystkie kończyny opadły, co tam się w tej grze wyprawia.
A jak kupisz jogurt i Ci nie zasmakuje to też zwracasz? Nikt nie kazał kupować. Odłóż grę na półkę na kwartał i wtedy sobie pograsz.
Co ty za bujdy na resorach tutaj powiadasz,
Ustawiłem grę raz jak ją odpalałem pierwszy raz Day One i dotąd moje ustawienia są na miejscu, a crasha dotąd nie miałem ani jednego, no może z wyjątkiem jak nacisnąłem wyjdź do pulpitu, kiedyś to gra stwierdziła że to był crash chociaż nie do końca, jedyne crashe jakie ludzie mieli podobno (nie uświadczyłem) to po zaktualizowaniu gry z 1.03 do 1.04 ale problem naprawiało zwykłe sprawdzenie spójności plików gry.
A przeciwnicy pojawiający się znikąd za twoimi plecami to już kompletny wymysł, pomijając policje jak cie goni.
Nie mogą się pojawiać znikąd bo nie są generowani w czasie rzeczywistym, spawny zawsze mają takie same, to ty masz albo problem ze wzrokiem albo umiejętnościami i pomijasz wrogów.
Jeżeli gra ci co chwile resetuje ustawienia to pewnie sprawa że nazwę użytkownika w Windowsie masz z Polskimi znakami np. Michał Paweł.
A jeżeli masz Crashe co jakiś czas niespowodowane czymkolwiek to albo sprawa nieaktualnych sterowników albo uszkodzonego komputera.
No chyba że to o czym pisałeś to z wersji konsolowej, to bardzo przepraszam, tak samo jak ja w mojej wypowiedzi średnio komunikowałem że piszę o tym co uświadczyłem na PC, na PS4 nie wykluczam że się modele wrogów nie ładują, aczkolwiek piszesz tak o tych ustawieniach że raczej mowa o PC, bo co na konsoli sobie ustawisz!? Sterowanie.
Przeprosiny przyjęte, tak wersja na PS4, ogrhwana na PS5.
Tak zmieniam połowę ustawień, Gamme, graficzne, sterowanie, czułość, dźwięki. Lubię dostosowywać grę pod siebie :) coś w tym złego :)??
Przed Patchem 1.04 zresztą jest data;
Aktualny stan błędów wrzucę później jeśli chcesz ;).
Nie mam powodów do zmyślania, zwłaszcza gdy pomysł na grę mi się bardzo podoba :), no i mam już kilkanaście godzin przegranych mimo uciążliwości.
Na szczęście zamówiłem gre dopiero w piątek, i przyjdzie mi we wtorek. Zdążyłem już zobaczyć i przeczytać wystarczająco dużo przez weekend. Jeżeli gra nie działa na konsoli, która jeszcze 3 miesiące temu była najpotężniejsza na rynku (Xbox One X) no to sory. Nie rozrywam nawet folii tylko oddaje od razu do Media Expert i na miejscu biorę nowego AC, będzie co robić na święta
Kto ma tylko konsole to polecam valhalle..tam gra przede wszystkim działa.
Trzeba przyznać że nowy AC jest idealnym przykładem na to jak dobrze zrobić cross gena.
Nie wiem jak na xboxie, ale u mnie na PS4 Pro działa bardzo dobrze jak na tak dużą grę. Widać mase ograniczeń graficznych, gorszej jakości tekstury czy modele, ale ogólnie gra nie jest tragiczna. Większość bugów polega na gliczach graficznych, gdzie nie doczytują sie tekstury czy czasami modele NPCów.
Zresztą pooglądaj sobie gampleje z konsol, to zobaczysz jak to wygląda. Oczywiście weź poprawkę na kompresje YT.
Zobacz jak to działa na leciwej PS4 Slim, a nie PRo.
https://www.youtube.com/watch?v=HIPyofW1lqw&list=PLXnavZcZ_FetdFgeukbUnNAF5TSFR-Epv
Missclick, XONE/PS4, akurat pisałem w tym momencie z kimś o XBOKSACH i w odpowiedzi walnąłem głupotę z tym XSX
tak sczególnie że gra działa na tym samym silnika i wygląda prawie tak samo jak AC ORIGINS które było projektowane pod XONE/XSX i premierę swoją miało w 2017 roku.
Wiek silnika nie ma tutaj nic do rzeczy, po to się je modyfikuje żeby nie odstawały od realiów.
Wersje gry na next i past gena nie są identyczne. Użytkownicy nowych konsol dostali grę ładniejszą, jednak gracze używający past genów też nie mieli powodów do narzekania bo ich wersja również wygląda bardzo dobrze jak na możliwości ich sprzętu i chodzi po prostu płynnie.
Od początku nikt z Ubi nie udawał że będzie to wybitne "nextgenowe" doznanie i było to podejście zwyczajnie uczciwe.
Kompletnie nie jestem w stanie zrozumieć o co chodzi ludziom z tym fatalnym działanie na konsolach. Gra jak na tak stary sprzęt działa bardzo dobrze. Ja gram na PS4 Pro i przez GFN, dlatego mam bezpośrednie porównanie monitor w monitor i jedynie poza ilością klatek, która na konsoli kręci się w okolicach ponad 30, gorszym teksturą w niektórych miejscach, mniejszym zasięgiem rysowania, nie widzę różnicy. Po prostu na PS4 Pro wygląda to jak ustawienia medium na PC z kilkoma większymi ograniczeniami.
Bugi polegają tylko i wyłącznie na nie doczytywaniu sie tekstur czy modeli. Czasami zdarzy się, że NPC robi coś w powietrzu.
Tu Koleś gra na Slimce, dlatego możecie sobie zobaczyć i porównać, zamiast słuchać internetowych troli powielających zasłyszane brednie.
https://www.youtube.com/watch?v=HIPyofW1lqw&list=PLXnavZcZ_FetdFgeukbUnNAF5TSFR-Epv
720p i około 20 FPS to według Ciebie nie jest fatalnie? Bo tak właśnie ta gra działa na podstawowym Xboxie One i PS4. To jest kpina z konsumenta. Już nie wspominam o tym, że mocniejsze wersje konsol również mają problemy. Gra na Xboxie One X (tak, tej konsoli, która wyświetla RDR2 w NATYWNYM 4K) w mieście dostaje freezów i ogromnych spadków płynności. W ciągu 10 godzin gry (przed patchem 1.04) gra wywaliła mi się 5 razy. Cyberpunk 2077 to nie jest gotowy i skończony produkt.
Bugi polegają tylko i wyłącznie na nie doczytywaniu sie tekstur czy modeli. Czasami zdarzy się, że NPC robi coś w powietrzu.
Tylko... hehe, dowcipniś. Takie cuda to mogą się robić w wersji alfa podczas testów wewnętrznych u producenta a nie w produkcie finalnym.
Ale ty widzisz tę jakość obrazu, czy nie widzisz? xD
Konsolowcy poprzedniej generacji dostali budyń, zamiast grafiki, a to tylko wierzchołek góry lodowej...
No ale skoro ktoś nie ma żadnych wymagań, to dostaje takie coś i się na to godzi i mówi, że mu "chodzi płynnie" xD....
Ale budyń to nic, w porównaniu z tym co się dzieje w 0:20:
https://www.youtube.com/watch?v=spjLcET4qKw&t=265s
i tutaj od 1:01:
https://www.youtube.com/watch?v=Kxbp6_poUhs&t=122s
Dla mnie to była by potwarz, ale skoro tobie to nie przeszkadza - no cóż, jakie preferencje konsumentów, taki produkt.
I potem pojawiają się takie kwiatki, jak przeprosiny, że "nie pokazano przed premierą gameplayu z konsol poprzedniej generacji, co mogło utrudnić świadome podjęcie decyzji..." - ciul, że sami sobie namieszali i teraz muszą to odkręcać, ale właśnie liczyli na takich łosi - zamawiam przed premierą - a potem kit, że gra wygląda i działa, jak kupa - ważne, że "chodzi płynnie" xD
Gra chodzi normalnie, jak na konsole działo normalnie. To, że od czasu do czasu występują takie glicze w niczym nie przeszkadza. Przecież to jedne ze standardowych błędów występujących w grach. Takie błędy znajdziesz bez klopotu w GTAV czy Wiedźminie, a te mają swoie lata i nie raz były łatane.
Graficznie jest po prostu dobrze, to jak medium na PC. W końcu to 7 letni sprzęt.
Jak widać po powyższym gampleju grę można przejść i wygląda ona dobrze nawet na slimce.
Społeczeństwa tak bardzo głupieje, że Redzi musie specjalnie wpuścić przeprosiny za to, że gra na starych konsolach nie wygląda jak na nowiutkim PC. Durnota ludzi nie zna granic.
Niczym te błędy z filmików powyżej nie różnią się od tych:
https://www.youtube.com/watch?v=zTK2skwG4pw
To ciekawe, bo jak ja odpalam swój PS Store to widzę grę z ponad 4,1 tysiącami opinii dającymi w sumie grze 4 gwiazdki na 5 (dla przykładu death stranding opinii 4,7 tysięcy i 4,5 gwiazdki) . To wszystko jest bardzo ciekawe - jakby to powiedział Rick. Źródło tej informacji, również zdaje mi się być ciekawe: użytkownicy reddit - pewnie Putin i jakiś przedstawiciel Sony... no ciekawe, ciekawe. :)
Jak na metacritic lecą pierwsi oburzeni, ci co nawet gry nie kupili i oceniają filmiki z wersji bez patcha z najdziwniejszymi babolami, których nie doświadczy 99% graczy.
To samo było w przypadku innych review bombing. TLoU też miało pełno zer bo się zlecieli, mimo że gra zasługiwała na tę solidnką czwórkę - 4.0/10 :D.
Ja ogrywam cyberpunka na xbox series X i z tego co widziałem na youtube i czytałem wniosek jest jeden ta gra powinna byc tylko na nową generację. Juz z division 2 xbox i ps4 sobie nie radzilo. Red dead redemption 2 na ps4 pro sprawiało ze konsola chodzila jak zgrzany odrzutowiec...
1.8 teraflopa i procesor generacji amd bulldozer to za mało na cyberpunka...
Nie wiem jak tam na ps5 ale ja kilka śmiesznych bugów i wkurzających barierek po uderzeniu blokujacych sie tak ze czasem nie idzie jechac widziałem ale ogulnie jest ok jak na razie. Tylko ray-traycingu nie dostrzegam ??... Przyszli kupujący pamiętajcie ze kupujecie gre dla fabuły a wpływ decyzji i wasze poczynania w świecie maja na niego wplyw... Koszmar scenarzysty gry ??
Kurde ja grałem na pożyczonej ps4 slim w rdr2 i nawet konsoli nie usłyszałem, nawet spadków nie miałem stałe 28-30 fps. A wbiłem platynę ;P
Cóż, nie jestem konsolowcem a gram na PC i jak do tej pory spotkałem się głównie z problemem doczytywania tekstur na postaciach a tak, to gra mi się bez żadnych problemów a mam ustawienia wszystkie na wysokie.
Gra też jest po prostu świetna i wciąga jak odkurzacz, fabuła, świat, system walki, rozwoju postaci, pełno zadań pobocznych i przyjemny grind. Co prawda wolę Wiedźmińskie klimaty, ale w futurystycznym świecie też się odnajduje i uważam, że to jedna z najlepszych jak nie najlepsza gra roku.
Szkoda tylko, że obraz tak świetnej gry jest skopany przez przede wszystkim optymalizacje i sporo drobnych bugów. Gra widać, że potrzebowała może jeszcze z 3 miesięcy na naprawę i dopieszczenie tego wszystkiego, ale w rezultacie to naprawdę genialna gra.
Martwi trochę, że taki produkt jest negatywnie oceniany za to wszystko. Przyjdą patchę, gra zostanie naprawiona, co nie zmienia faktu, że smród pozostanie a złośliwi będą robić teraz antyreklamę pisząc gdzie się da, co to niby za gniot wyszedł... Nie gniot... Po prostu gra która potrzebowała jeszcze trochę czasu, za 1-2 miesiące jak przyjdą odpowiednie łatki, będziemy mieli najlepszy produkt gamingowy tego roku i taki jest fakt, bo gra jest bardzo dobra.
Czy ja jestem wyjątkiem i u mnie nie występuje tylko bug z teksturami!? Tyle osób o tym piszę a u mnie gra działa świetnie. (Gram na relikcie budżetowego gamingu roku 2017stego czyli 1060, a reszta specu taka jak na Prof tylko że czekam na karte.)
Grasz na HDD?
Cd projekt red nie miał wyjścia z sytuacji bo jakby znowu opóźnili premiere to ludzie by się na nich zesrali. A co do tego pozwu od sony, to jest fejk, bokażda gra na ps i xboxy przechodzi certyfikacje, więc soy wiedziało co wypuszcza
To mam chyba jakąś lepszą wersję bo po mi na ps4 pro działa i wygląda dobrze. Po day 1 patchu miałem zero glitchy a następny patch poprawił płynność. Mam tylko problem bo gra lubi crashować.
Na komputerze odrobinę lepszym od ps4 pro gra działa mi gorzej nawet na najniższych możliwych ustawieniach.
Hej a ktoś wie czy na Xbox One X też są przycinki? W końcu jest trochę mocniejsza od Xbox One S?
Są, ale nie tak duże. Na S jest najgorzej ze wszystkich konsol z tego co widziałem.
Patch 1.04 pojawił się dwa dni po premierze? A gra na tej wersji chodzi przeciez przyzwoicie. Mówię o bazowym ps4. Tak macie mniej tłumów, samochodów czy gorsze tekstury, rozdzielczość ale no na tym polega optymalizacja. Gra skaluje się do hd? Na ps4? I wspaniałe... Bufonom się wydaje że skoro większość gier działa w pełnym HD to że jest to niby jakiś standard ale kurde tak nie jest sprzęt macie ograniczony będzie za dużo do renderowania to albo cięcia w kontekście rozgrywki albo grafiki/rozdzielczości. Cyberpunk naprawdę ma monstrualny świat... To największa metropolia w grach a was dziwi że skaluje się do HD... No trudno za słaby sprzęt po prostu. Każdy powinien się tego spodziewać bo gra była prezentowana na potężnych komputerach... A nie wyglądała tam graficznie wcale nie wiadomo jak dobrze to niby jak miała wyglądać na ps4? Kurde... To chyba logiczne że taki korytarzowy God of War będzie wyglądać dużo, dużo lepiej od open worlda gdzie jak źle skręcisz to się zgubisz. Weźmy takie Jig Jig streat albo chmury... Czasem żeby się dostać do tych lokacji musisz przejechać się windą albo zejść poziom wyżej / niżej do tego masz pełno pomieszczeń (wspaniałe GTA V ma tylko jeden klub że striptizem i trzy domy) i tak dalej. Innymi słowy... Może rewelacji technicznej nie ma ale generalnie od wersji 1.04 da się normalnie, spokojnie grać a to skomlenie na forach to jakaś paranoja i obłęd jakbyście nie grali w ogóle na konsoli albo byli totalnymi ignorantami. Ps4 / xo to leciwe rzechy taka prawda.
Myślę, że hype train był za duży i ludzie sobie wyobrażali nie wiadomo co na 7-letnim sprzęcie. To nie to, że gra jest jakoś specjalnie zła a po prostu ludzie oczekiwali jak na przyjście mesjasza.
Z większością się zgadzam, problemem jest to, że wystarczyło tylko szczerze poinformować ludzi przed premierą, że rozgrywka na starszej generacji konsol będzie odbiegać od tej z PCta i PS5, że konsola nie dysponuje taką mocą i po premierze będą robić wszystko aby spróbować wycisnąć z PS4 jak najwięcej. Ja wiem, że to marketingowy strzał w kolano, ale gracze doceniliby szczerość, chociaż i tak pewnie wielu byłoby niezadowolonych, bo poleciały już preordery. Redzi postawili się w bardzo trudnej sytuacji, bo wydanie gry w takim stanie w jakim ją wydali na ps4, tak jak i poinformowanie o mocnym downgradzie przed samą premierę, sprawiłoby, że ludzie by narzekali. Teraz muszą wypić piwa które nawarzyli.
Po prostu za dużo dzieciaków ma wolne i powielają to co ich mentorzy jutubowi mówią, przez co tworzy się kula śniegowa.
Pooglądali kilka komplikacji z gliczami i myślą, ze gra tak działa cały czas.
na psstore powinno być tak samo jak na steam - do dwóch tygodni jeżeli nie grałeś dłużej niż 2h możesz oddać grę. Nie potrzeba wersji demo bo każdy sobie by mógł sprawdzić czy dana gra mu odpowiada. Obstawiam, że w końcu będą musieli coś takiego wprowadzić.
Jutro będzie artykuł : "Niezadowoleni posiadacze Commodore C64 żądają zwrotu pieniędzy za Cyberpunk 2077 - powód, brak napędu CD w Commodore". Gram w Cyberpunk i moje wrażenia są świetne. Oczywiście nie próbowałem jej uruchamiać na Xbox One ( choć mam go jeszcze w domu i stoi obok One X) odrazu zainstalowalem na Series X. Nie mam żadnych zastrzeżeń do wydajności, gra działa płynnie, żadnych zacięć. Skąd pomysł że nowa tak rozbudowana gra nie będzie sprawiała kłopotów na sprzęcie z początku dekady? Nigdy bym jej nie kupił posiadając tylko Xbox One czy jeszcze gorzej jakieś PS4.
Jutro będzie artykuł : "Niezadowoleni posiadacze Commodore C64 żądają zwrotu pieniędzy za Cyberpunk 2077 - powód, brak napędu CD w Commodore".
A słyszałeś albo czytałeś w wywiadach, komunikatach prasowych czy wpisach na Twitterze żeby ktoś CDPR twierdził że gra będzie komfortowo działać na C64?
Nieeee? No popatrz, a w przypadku XONE i PS4 takie informacje pojawiały się ciągle.
Skąd pomysł że nowa tak rozbudowana gra nie będzie sprawiała kłopotów na sprzęcie z początku dekady?
Bo tak twierdzili twórcy? Bo inne gry z tego okresu nie mają takich problemów? Bo gra została oficjalnie wydana na te sprzęty? XONE i PS4 to nie są pecety. Jak ktoś gra na PC który ma otwartą architekturę to użytkownik musi ocenić (na podstawie minimalnych wymagań sprzętowych gry) czy jego sprzęt uruchomi grę w zadowalający sposób. Na konsolach to inna sprawa, jeśli wyszło, to ma sensownie działać, koniec kropka.
Czyli twoim zdaniem nie ma niczego złego w pobieraniu pełnej ceny za produkt, którego nie jesteś w stanie używać z powodu braku obiecywanych przez producenta cech i właściwości? Np. kupujesz za pełną cenę chiński smartphone z polskiej dystrybucji, na polskim rynku, od polskiego operatora, a potem się okazuje, że urządzenie ma fabrycznie tylko chiński soft i łączy się jedynie z chińskimi przekaźnikami GSM, na terenie Chin. Idąc twoim tokiem rozumowania, w takiej sytuacji sam byłbyś sobie winny, bo miałeś "zawyżone oczekiwania"...
CD Project popełnił jeden zasadniczy błąd. Wydał grę nie zaznaczając że żeby skorzystać z plynnej niczym nie zakłóconej rozgrywki należy ją odpalać na właściwym sprzęcie. Każdy oczekuje super nowej, innowacyjnej gry a gdy wyjdzie taka na rynek ci sami ludzie narzekają że gra ledwo "chodzi" na ich tosterach. Nie bez powodu premiera gry odbyła się tuż po premierze nowych konsol. Każdy kto łudził się że ich leciwy sprzet podoła wymaganiom gry jest naiwniakiem i powinien ponieść tego konsekwencje. To jak kupować 18" felgi do malucha wiedząc że nie będą pasować.
Wydajesz grę na konsoli = gra powinna działać przynajmniej w 30fps.
Do tego sami podwali, jaki sprzęt (PC) powinien być wystarczający do jakich ustawień. Tymczasem rekomendowana konfiguracja z wysokich, ma problemy z niskimi.
Nie wiń graczy za to, że CDPRed wydał grę na konsole i podał złe wymagania sprzętowe dla PC.
chyba sobie żartujesz jest masa gier co nie trzymają 30fps np. Just Cause 4, The Last Guardian, Control. Nie chce mi się wymieniać więcej - w Control są spadki poniżej 15fps.
https://www.youtube.com/watch?v=b5voyz4RBbo
https://www.youtube.com/watch?v=YOJFnjr5yYE