No i prawidłowo, bardzo cieszy fakt, że sony zwraca pieniądze, sam bym się wkurzył gdybym kupił na premierę grę w którą nie da się grać
Dlaczego Sony dopuścilo do wydania gry? To tam nie ma jakiejś kontroli? Ja rozumiem że jakieś bugi by były i ciężko żeby Sony to testowało... Ale 15 klatek na sek to chyba łatwo zobaczyć...
W ogóle gra zabugowana, ledwo chodzi na konsolach pod które była robiona a dostaje recki po 9..nice.
Na przestrzeni kilku miesięcy sporo się pewnie uda załatać, ale tak czy inaczej gracze nie powinni być wyrozumiali dla CDP (a z niezrozumiałych powodów wielu recenzentów było, bo choć wersja PCtowa jest znacznie lepsza od konsolowych, to nadal nie jest to poziom dopracowania zasługujący na 9 czy 10...). Cyberpunk to merytorycznie świetna gra, ale też technologiczny bubel (na poziomie AC: Unity, Alien: Colonial Marines albo PCtowego Arkham Knight), który nie powinien był trafić na rynek w takim stanie (zwłaszcza wersje na past geny, które były w zasadzie niegrywalne). Przy Wiedźminie 3 im się upiekło, ale teraz znowu zrobili to samo (i jeszcze bezczelnie próbowali to ukryć, nie udostępniając konsolowych wersji recenzenckich i zmuszając recenzentów do pokazywania b-roll'i zamiast własnych zapisów rozgrywki).
CDPR to jednak partacze. Wiesiek był dla mnie majstersztyk chodź można było zauważyć nie fair zagrania ze strony CDPR gdzie większość pokrzyczała i tyle. Tutaj znów mamy to samo, sztuczne zaniżanie generacji GPU czyt: pascali, różnice 2080 i 1080ti itp. Są znacznie większe niż w innych grach, wręcz diametralne na korzyść 2080 ofc jak i całej serii 20x0. I mówię to oczywiście bez opcji RT DLSS ITP. Chodzi o czystą wydajność w tych samych opcjach graficznych. Pamiętam jak dziś to samo zrobili przy Wiedźminie 3 i GTX 780 czy innymi z tej serii. Nagle 780 z mocnej karty w wieśku stał się kupką gorszą od 960 (maxwella). Gdzie w innych produkcjach zjadał 960 na śniadanie i to znacznie. Obecnie CDPR to dla mnie krętacze, kłamcy, pozerzy i walą nie ładne zagrywki oczywiście pewnie za $$$$. A CP2077 to jedna wielka kaszanka technologiczno-optymalizacyjna.
Gra przeszła przed premierą certyfikacje na konsolach, więc o jakiej skardze jest mowa? Przeciez sony i microsoft doskonale wiedzieli w jakim stanie jest gra, nie cofneli jej do poprawek kiedy mieli okazję, chcieli napchać sobie kieszenie kabzą, a teraz udają cnótki...
Dobrze. Szef CD-Projekt zasługuje na nauczkę. Sto razy się zastanowi, zanim ogłosi jakiś termin wydania gry.
Zwrocic gre czyczekac na patche. Ja bym zwrocil, kupic mozna pozniej jeszcze raz jak juz bedzie naprawiona i do tego taniej.
Mnie to zastanawia czemu w ogóle gra przeszła certyfikację? Sony wiedziało o tym że gra jest skopana a i tak dopuściło ją do sprzedaży.
Gracze konsolowi zostali po prostu ofiarami marketingu cdpr. Ofiarami hajpu na grę.
Powinniście dostać od cdpr po sztuce peesa5/xsx wraz z updejtem cp2077 na nowe konsole. No normalnie zostaliście oszukani, takie powinno być zadośćuczynienie. Stać ich.
Sony czy microsoft dobrze wiedziało jak wygląda gra i prawdopodobnie wtedy był nakaz przesunięcia gry. Ten, kto ustawiał daty premiery, chyba po prostu nie zwracał uwagi na to, że gra jest w fatalnym stanie na podstawowych konsolach czy złym na PC i nowej generacji. CDR chciał upiec wiele pieczeni na jednym ogniu, ale kasa z preorderów była ważniejsza i tyle.
Gdyby gra była na konsolach grywalna to co najwyżej było by narzekanie na to, że gra po prostu nie jest jakąś rewolucją. Jednak tutaj mamy po prostu niegrywalnego bubla na podstawowej konsoli, która nie działa i tyle. Co najgorsze to CD RED po prostu ukrywał to i nic więcej. Na PC owszem da się grać i nie narzekam, ale co z resztą graczy?
Edit: CD Red również pokazał, że ich słowa nie są już nic warte, jeżeli chodzi o prawdę o swojej grze. Wiedźmin 3 miał downgrade graficzny do którego nie chcieli się przyznać a w reszcie tekstów o cyberpunk zapewniali, że z wersją na konsole wszystko w porządku. Gra po prostu za długo powstawała , gdzie PC można ulepszyć a konsole jednak zawsze pozostaną w tym samym miejscu.
To ciekawe, bo jak ja odpalam swój PS Store to widzę grę z ponad 4,1 tysiącami opinii dającymi w sumie grze 4 gwiazdki na 5 (dla przykładu death stranding opinii 4,7 tysięcy i 4,5 gwiazdki) . To wszystko jest bardzo ciekawe - jakby to powiedział Rick. Źródło tej informacji, również zdaje mi się być ciekawe: użytkownicy reddit - pewnie Putin i jakiś przedstawiciel Sony... no ciekawe, ciekawe. :)
Cóż, nie jestem konsolowcem a gram na PC i jak do tej pory spotkałem się głównie z problemem doczytywania tekstur na postaciach a tak, to gra mi się bez żadnych problemów a mam ustawienia wszystkie na wysokie.
Gra też jest po prostu świetna i wciąga jak odkurzacz, fabuła, świat, system walki, rozwoju postaci, pełno zadań pobocznych i przyjemny grind. Co prawda wolę Wiedźmińskie klimaty, ale w futurystycznym świecie też się odnajduje i uważam, że to jedna z najlepszych jak nie najlepsza gra roku.
Szkoda tylko, że obraz tak świetnej gry jest skopany przez przede wszystkim optymalizacje i sporo drobnych bugów. Gra widać, że potrzebowała może jeszcze z 3 miesięcy na naprawę i dopieszczenie tego wszystkiego, ale w rezultacie to naprawdę genialna gra.
Martwi trochę, że taki produkt jest negatywnie oceniany za to wszystko. Przyjdą patchę, gra zostanie naprawiona, co nie zmienia faktu, że smród pozostanie a złośliwi będą robić teraz antyreklamę pisząc gdzie się da, co to niby za gniot wyszedł... Nie gniot... Po prostu gra która potrzebowała jeszcze trochę czasu, za 1-2 miesiące jak przyjdą odpowiednie łatki, będziemy mieli najlepszy produkt gamingowy tego roku i taki jest fakt, bo gra jest bardzo dobra.
CD Project popełnił jeden zasadniczy błąd. Wydał grę nie zaznaczając że żeby skorzystać z plynnej niczym nie zakłóconej rozgrywki należy ją odpalać na właściwym sprzęcie. Każdy oczekuje super nowej, innowacyjnej gry a gdy wyjdzie taka na rynek ci sami ludzie narzekają że gra ledwo "chodzi" na ich tosterach. Nie bez powodu premiera gry odbyła się tuż po premierze nowych konsol. Każdy kto łudził się że ich leciwy sprzet podoła wymaganiom gry jest naiwniakiem i powinien ponieść tego konsekwencje. To jak kupować 18" felgi do malucha wiedząc że nie będą pasować.
ludzie same steelbook sprzedają po 200zł wiec cza było brać preordera na nośniku to by wyszło lepiej jak cyfrówka
Użytkownicy tego forum dzielą się na tych, którzy siedzą teraz, grają w Cyberpunka i po prostu cieszą się grą i na tych, którzy siedzą tutaj i narzekają na wszystko.
Ja mam przegrane dopiero 10 godzin na Ps4 Pro, rzeczywiście czasami zdarzają się spadki klatek, jakieś drobne glitche typu lewitujący samochód, ale ogólnie jestem zadowolony i nie mogę się doczekać, jak dalej rozwinie się historia.
Nie wiem, może już się starzeję, ale naprawdę mi nie przeszkadza to, jak graficznie ta gra wygląda, mi się to podoba, szczególnie te wszystkie neony nocą w mieście albo knajpach różnych. Historia jest super, muzyka w radio robi wyborny klimat.
Należę do grupy graczy, którzy po prostu cieszą się grą, a nie siedzą i liczą klatki. U mnie można to porównać do Gwiezdnych Wojen, wszyscy narzekają na trylogię od Disneya, a ja po prostu cieszę się, że mogę oglądać kolejne filmy w tym uniwersum.
Redzi popełnili błąd pod koniec 2019r decydując się na wydanie pełnej UKOŃCZONEJ gry już w kwietniu 2020r. Wiedzieli w jakim stanie jest gra, wiedzieli że są jeszcze w dupie a mimo to NACISK (pewnej osoby lub grupy osób) był zbyt duży podyktowany szybkim WZBOGACENIEM się i tak już przerażająco bogatych ludzi. Zjadła ich własna CHCIWOŚĆ, nic więcej. Rzucili się na kase z preorderów wiedząc, że ŻADEN termin w 2020 roku nie będzie dotrzymany a mimo to perfidnie dokładali kolejne terminy zamiast powiedzieć UCZCIWIE sorry, OBECNA generacja nie jest w SATYSFAKCJONUJĄCYM stanie udzwignąć tej gry premiera będzie w 2021 i NIKT nie miałby do nich o to pretensji...no ale kasa wyszła na pierwsze miejsce i mamy to co mamy :/
...kasa ponad WIZERUNEK, graty.
...aż szkoda już nawet się znęcać nad nimi, meh.
Wreszcie się wyjaśniło, czemu tak cringe'owy był wywiad z twórcami (scenarzystami):
https://youtu.be/aUf9aXCNSSw?t=6316
Dobrze wiedzieli, jakie cuda czekają graczy po premierze, stąd byli tacy skwaszeni ;)
spoiler start
(żart)
spoiler stop
Dobrze, że Sony daje taką możliwość. Mimo, że CP2077 na PS4 Pro działa bardzo dobrze, to jednak odbiega znacząco od tego co prezentowali i obiecywali Redzi. Oczywiście pod względem graficznym odbiega. Reszta jak najbardziej w porządku.
Coraz bardziej skłaniam się do tego, by założyć konto na Redicie, by pisać fejkniusy, które później cytowane są przez wszelkiej maści portali jako najprawdziwsza prawda.
Całe te certyfikacje od Sony to jakaś kpina... jeśli gra nie potrafi uciągnąć 30 k/s, nie powinna trafić do sprzedaży.
Te krzaczory (pustynne konkretnie), to przywitały mojego nomada w garażu po pierwszym załadowaniu gry, PC GTX 1080.
Spodziewałem się takiej sytuacji. Był zbyt duży hype i wielkie oczekiwania od gry, a jak przekładali po raz kolejny premierę by nie dopuścić takiej sytuacji to wszyscy się wkurzali i krytykowali. Chcieliście premierę jeszcze w tym roku to macie szkoda tylko że to wersja beta.
Swoją droga uważam że ta gra jest za innowacyjna na stare generacje konsol i wyszło to tak że na siłę ją wcisnęli w "kartridża. Mogli się już całkowicie skupić na nowej generacji i przy okazji zaoszczędziłoby to im trochę czasu który mogliby wykorzystać na naprawę bagów.
Jak to na konsolach zeszłej generacji działa to w ogóle się dziwię, jak można wydać grę w takim stanie na te platformy.
Czy te spadki do 15-20FPS twórców nie bolały , tylu ludzi co w tej firmie pracuje nikt z nich nie powiedział na meetingu że przecie tak wydać gry nie można.
To że tekstury się nie doczytają na hdd to można zrozumieć ale modele postaci w jakimś ultra ultra low by się pojawiały.
Wstyd.
Mit o dopieszczaniu gier na konsole obalili tym sposobem.
Wstyd.
Premiera tej gry to powinna być jak wieśka 3 w połowie maja przyszłego roku.
Skoro skąpe Sony zwraca kasę, to musi być faktycznie gra mocno skopana.
Podjąłem dobra decyzje nie kupując tej gry.
Niech najpierw CDP doprowadzi ja do wersji 1.0
CDP juz wyszedl na + wiec spokojnie mozna olac, aż skończą gre do końca i gra w nia bedzie komfortowa, przyjemna i sama gra będzie dobrze zoptymalizowa, gdyż obecnie na PC to ledwo dziala na przecietnym komputerze.
Po tej decyzji tylko bedzie milo patrzec jak akcje CDP zaplona w poniedzialek o 9 :D
Bo z tych ich 8mln sprzedanych kopi bardzo szybko zrobi sie polowa jak beda musza kase oddawac.
"Pani, z którą rozmawiałem - Carly, powiedziała również, że Sony składa skargę biznesową do CDPR w sprawie problemów [z grą – dop. autor], a ja nie byłem pierwszą osobą, która dzwoniła dzisiaj w sprawie zwrotu pieniędzy"
To Redzi powinni zwracać kasę a nie Sony. W takich wypadkach powinna być możliwość zwrotu gry nawet na fizycznych nośnikach, jest to produkt zepsuty i nieskończony.
Akcjonariusze pewnie się telepali widząc kasę z preorderów, więc zamiast przy pierwszej obsuwie, dać termin Winter 2020/1Q 2021r to księgowi/krawaciarze/prezesi wiedzieli lepiej. Zamiast przeprosić, to się chwalili ilością preorderów!!! :X
Dla mnie, nie ma znaczenia kto straci, jak coś nie działa, to oddaje, bez względu na to czy jest to frytkownica, telewizor czy gra. Czy nie?
Z uwielbianej firmy od gier która dla mnie była tą do poziomu której inni mieli aspirować, w jakimś znaczeniu, zmienili się dosłownie w ciągu kilku dni w firmę która mnie osobiście będzie się już kojarzyć tylko z oszustwem
Podobna akcja z No Man's Sky, który też był oszustwem. Grę poprawili lecz dla mnie "łatka" przy tym studiu pozostanie. A teraz do nich dołączyli Redzi i ich skrupulatne ukrywanie wersji konsolowych do samej premiery byle tylko nikt nie cofnął preorderów. Jeszcze do niedawna byłem podekscytowany, że w końcu ta gra wychodzi. Po sukcesie W3 i mega dobrych dodatków, mieli u mnie zaufanie, które zniszczyli.
Świat jest brutalny, a za błędy się płaci. Powinni mieć mocno przeje@!#e.
Grać się da... ale psuję sobie zabawę. Glicze i bugi non stop i właściwie każdy fabularny moment jest demontowany przez jakąś wybijającą z klimatu głupotę. Teoretycznie mogę czekać aż spaczują ale z takim rozgłosem jaki ma CP to na bank do tego czasu zaspojleruję sobie co ciekawsze elementy fabuły...
A u mnie już działa wszystko dobrze. Patche poprawiły prawie wszystkie problemy. Optymalizacja lepsza a glitchy nie mam w ogóle. Tylko jednego crasha miałem.
Nie rozumiem. Jak mozna zrobic gre, ktora zle dziala na konsoli? Przeciez konsola tylko do tego sie nadaje (a przynajmniej powinna). Na PC moge zrozumiec, bo co czlowiek to inny komputer, ale konsola? To tylko utwierdza mnie w przekonaniu, ze konsole nawet do grania sie nie nadaja.
Cóż, rozumiem zaniepokojenie i wściekłość graczy względem stanu technicznego „Cyberpunka 2077” biorąc pod uwagę aferę z „Falloutem 76”, ale warto pamiętać, że CD Projekt Red to nie Bethesda i skoro zapewnili, że dołożą wszelkich starań, aby wydać patche rozwiązujące wszystkie problemy oraz glitche to tak właśnie zrobią. Wystarczy tylko dać im trochę czasu — Wiem, że to mocno kontrowersyjne stwierdzenie, ale posiadacze gry mogą się przekonać, że tak właśnie będzie.
Mogę się śmiało założyć, że gdy Redzi wydadzą odpowiednią ilość patchy tytuł, będzie w pełni grywalny i spora część graczy, którzy zwrócili swoje egzemplarze z pewnością wrócą do produkcji z niesmakiem, że zamiast poczekać oddali swoje egzemplarze gry.
no i co ? pisałem dwa miesiące temu ze będzie bubel to fanboje mnie obsiedli jak pszczoły... macie swoją grę roku...
Trochę szkoda, że tak się podziało. Niemniej CDPR sami są sobie winni. Dlaczego nie pokazali przed premierą jak gra działa na konsolach starszej generacji? Jeśli zrobili to świadomie, bo wiedzieli w jakim stanie gra jest i stwierdzili, że najwyżej będą ją naprawiać po premierze, to nie ma co ich żałować.
Trzeba było skupić się na nowszej generacji i PC, albo wpierw zrobić grę na starą generację, a potem wydać ulepszoną wersję na nową (jak R* z GTA, gdzie zaskoczył z FPP na PC)
Reputacja na którą ciężko pracowali podupadła. A to CDPR miał wyznaczać kierunek innym i pokazywać jak należy tworzyć dobre gry...
I na Playstation i na XBox każda gra musi przejść kilkudniowy proces certyfikacji zanim zostanie dopuszczona do sprzedaży. Chyba w takim razie nie wszystkie problemy biorą pod uwagę podczas testowania.
Jeśli Sony zwraca pieniądze za grę to już wiecie że coś się srogo zje*ało
Jeśli dla Ciebie normalnym produktem który zasługuje na ocenę 9/10 jest produkt który wywalił mnie z gry 15 razy na 15h gry, to gratuluję.
Jeśli resetujące się ustawienia MENU co kilka odpaleń produktu to norma, gdzie ja zmieniam 3/4 ustawień no to nie wiem co mam napisać...
No i sprawa z wyskakującymi zza pleców przeciwnikami, nagły respawn niewiadomo skąd, sproboj na najwyższym poziomie trudności, gdzie sprawdzasz przed misją każdy kąt, zakamarek, a potem gdy już jesteś prawie pod koniec misji dostajesz jeden strzał w plecy i giniesz...
Mogę tak wymieniać i wymieniać, nie chce tej gry, chce dokonać zwrotu w sklepie fizycznym, ale prawo mi nie pozwala. I nigdy w życiu nie dałbym tej grze więcej niż 7/10.
Tak te 3 pkt to aspekt techniczny, który jest tu na poziomie wersji nie Beta, a Alfa w cenie pełnoprawnego ukończonego produktu, czyli w moim przypadku 269zl na PS4/PS5.
Jestem przeszczęśliwy...
Na szczęście zamówiłem gre dopiero w piątek, i przyjdzie mi we wtorek. Zdążyłem już zobaczyć i przeczytać wystarczająco dużo przez weekend. Jeżeli gra nie działa na konsoli, która jeszcze 3 miesiące temu była najpotężniejsza na rynku (Xbox One X) no to sory. Nie rozrywam nawet folii tylko oddaje od razu do Media Expert i na miejscu biorę nowego AC, będzie co robić na święta
Kompletnie nie jestem w stanie zrozumieć o co chodzi ludziom z tym fatalnym działanie na konsolach. Gra jak na tak stary sprzęt działa bardzo dobrze. Ja gram na PS4 Pro i przez GFN, dlatego mam bezpośrednie porównanie monitor w monitor i jedynie poza ilością klatek, która na konsoli kręci się w okolicach ponad 30, gorszym teksturą w niektórych miejscach, mniejszym zasięgiem rysowania, nie widzę różnicy. Po prostu na PS4 Pro wygląda to jak ustawienia medium na PC z kilkoma większymi ograniczeniami.
Bugi polegają tylko i wyłącznie na nie doczytywaniu sie tekstur czy modeli. Czasami zdarzy się, że NPC robi coś w powietrzu.
Tu Koleś gra na Slimce, dlatego możecie sobie zobaczyć i porównać, zamiast słuchać internetowych troli powielających zasłyszane brednie.
https://www.youtube.com/watch?v=HIPyofW1lqw&list=PLXnavZcZ_FetdFgeukbUnNAF5TSFR-Epv
Ja ogrywam cyberpunka na xbox series X i z tego co widziałem na youtube i czytałem wniosek jest jeden ta gra powinna byc tylko na nową generację. Juz z division 2 xbox i ps4 sobie nie radzilo. Red dead redemption 2 na ps4 pro sprawiało ze konsola chodzila jak zgrzany odrzutowiec...
1.8 teraflopa i procesor generacji amd bulldozer to za mało na cyberpunka...
Nie wiem jak tam na ps5 ale ja kilka śmiesznych bugów i wkurzających barierek po uderzeniu blokujacych sie tak ze czasem nie idzie jechac widziałem ale ogulnie jest ok jak na razie. Tylko ray-traycingu nie dostrzegam ??... Przyszli kupujący pamiętajcie ze kupujecie gre dla fabuły a wpływ decyzji i wasze poczynania w świecie maja na niego wplyw... Koszmar scenarzysty gry ??
Cd projekt red nie miał wyjścia z sytuacji bo jakby znowu opóźnili premiere to ludzie by się na nich zesrali. A co do tego pozwu od sony, to jest fejk, bokażda gra na ps i xboxy przechodzi certyfikacje, więc soy wiedziało co wypuszcza
To mam chyba jakąś lepszą wersję bo po mi na ps4 pro działa i wygląda dobrze. Po day 1 patchu miałem zero glitchy a następny patch poprawił płynność. Mam tylko problem bo gra lubi crashować.
Na komputerze odrobinę lepszym od ps4 pro gra działa mi gorzej nawet na najniższych możliwych ustawieniach.
Hej a ktoś wie czy na Xbox One X też są przycinki? W końcu jest trochę mocniejsza od Xbox One S?
Patch 1.04 pojawił się dwa dni po premierze? A gra na tej wersji chodzi przeciez przyzwoicie. Mówię o bazowym ps4. Tak macie mniej tłumów, samochodów czy gorsze tekstury, rozdzielczość ale no na tym polega optymalizacja. Gra skaluje się do hd? Na ps4? I wspaniałe... Bufonom się wydaje że skoro większość gier działa w pełnym HD to że jest to niby jakiś standard ale kurde tak nie jest sprzęt macie ograniczony będzie za dużo do renderowania to albo cięcia w kontekście rozgrywki albo grafiki/rozdzielczości. Cyberpunk naprawdę ma monstrualny świat... To największa metropolia w grach a was dziwi że skaluje się do HD... No trudno za słaby sprzęt po prostu. Każdy powinien się tego spodziewać bo gra była prezentowana na potężnych komputerach... A nie wyglądała tam graficznie wcale nie wiadomo jak dobrze to niby jak miała wyglądać na ps4? Kurde... To chyba logiczne że taki korytarzowy God of War będzie wyglądać dużo, dużo lepiej od open worlda gdzie jak źle skręcisz to się zgubisz. Weźmy takie Jig Jig streat albo chmury... Czasem żeby się dostać do tych lokacji musisz przejechać się windą albo zejść poziom wyżej / niżej do tego masz pełno pomieszczeń (wspaniałe GTA V ma tylko jeden klub że striptizem i trzy domy) i tak dalej. Innymi słowy... Może rewelacji technicznej nie ma ale generalnie od wersji 1.04 da się normalnie, spokojnie grać a to skomlenie na forach to jakaś paranoja i obłęd jakbyście nie grali w ogóle na konsoli albo byli totalnymi ignorantami. Ps4 / xo to leciwe rzechy taka prawda.
na psstore powinno być tak samo jak na steam - do dwóch tygodni jeżeli nie grałeś dłużej niż 2h możesz oddać grę. Nie potrzeba wersji demo bo każdy sobie by mógł sprawdzić czy dana gra mu odpowiada. Obstawiam, że w końcu będą musieli coś takiego wprowadzić.
Przezstałem wierzyć bugom na youtube gdyż takie rzeczy da z montować wiem sam dla jednej firmy z pearem robię takie filmiki.
Dla mnie konsole to zawsze było gówno i ogranicznik technologi w grach, a gracze którzy nie widzą specjalnie różnicy między pc czy konsolami tak samo nie zauważą różnicy między 60 a 144 Hz na monitory, a różnica jest kolosalna. W ogóle podziwiam, że grają w gry w 30 klatkach na tv i to jeszcze w gry akcji. Dwa razy próbowałem przekonać się do konsol i wiem że to nie ma sensu, gdyż graficznie odstają zawsze mocno i to widać choćby w cieniowaniu. Pięknie gry wyglądają tylko za sprawą światła które często jest mocno w grach na konsole przesycone i sprawia wrażenie pięknej grafiki, jak niegdyś Battlefield 3 na pc wyjechał ze śliczną grafiką, a wystarczyło wyłączyć tą charakterystyczną nakładkę filtrująca jak w startreku i czar pryskał
Ale dlaczego!??
"Cyberpunk 2077 działa wspaniale na PS4 i XOne wg prezesa CD Projekt. Ostatnie 3 tygodnie były kluczowe"
Sam chciałem kupić na ps4 pro. Przez to, że przy tytułach singleplayer lubię sobie leżeć i grać po nocach. I w sumie jak oglądałem testy (po patchu 1.04) to, aż tak źle nie jest jak ludzie mówią. Zdarzają się spadki, ale da się przeżyć. Po prostu przehajpowany dziesięciokrotnie tytuł.
Ile razy w historii zdażyło się aby gra była tak zabudowana, żeby firmy zwracały pieniądze lub usuwali ją ze sklepów? Batman AK na PC. Ktoś coś pamięta innego? Tylko, że z batmanem to różnie było, bo wielu grę skończyło krótko po premierze i z małymi błędami. Ale to jest PC i multum konfiguracji a ile konfiguracji mają konsole Sony na które CP był przygotowywany? Całe dwie( nie liczę tu PS5).
Tom juz jest niemal usankcjonowana trdycja z wydawaniem zbugowanych gier przez wszystkich producentow.
Co do Aktualizacji #1: Podaliście linki do polityki zwrotów i napisaliście "W większości przypadków są to reguły czasowe – liczba godzin użytkowania produktu w przypadku pobrania". W przypadku Play Station nie można zwrócić gry jeżeli jej pobieranie lub strumieniowanie się zaczęło (jest to opisane w polityce zwrotów, którą podlinkowaliście).
Nie rozumiem podejścia graczy do Cyberpunka...
Wszyscy narzekają jak ona w tej chwili wygląda, ekipa z CDP zapewne dwoi i troi by naprawiać błędy itp.
Czy do tej pory wszystkie inne gry które wychodziły były idealne? Też miały błędy, były nie grywalne itp.
Czuje że CP2077 to teraz taki "chopiec do bicia" , niech sobie poużywają.
Ja grę kupiłem na PC, i ogrywam ją i jestem nią zachwycony mimo tych błędów.
I nawet przez myśl mi nie przyszło by ją "oddawać"
Było jakieś 15h przegrane na koncie.
Orientuje się ktoś, czy podczas zwrotu pudełkowej kopii gry należy również oddać dodatki dołączane z racji zamówień przedpremierowych, jak stealbook?
Mam xboxa series x i kupilem gre napierw na xboxa. Pogralem godzine i sie poddalem, zakupilem gre na steamie i odpalilem na swoim pc z radeonem 6800 na pokladzie i to jest zupelnie inna zajefajna gra. Zupelnie inny odbior tego tyulu, na 100 % przejde jeszcze raz jak wyjdzie update do do lepszej wersji na Series X, bo gra jest naprawde super. Mimo wszystko polecam, a gra jest ofiara dzisiejszego internetu, jak by nie wydali na ps4 i ixboxa to bylby lament ze olali tylu graczy, jak wydali na klamoty i gra nie wyrabia ( od samego poczotku byla mowa o wymaganich sprzetowych do tej gry) tez jest lament ze zle dziala. Hejt jest w modzie, a ludzie w duzej mierze sami sa sobie winni.
Jestem po kilku godzinach gry na XSX i jest dobrze, choć do ideału dużo brakuje. Gram w trybie wyższej rozdzielczości w 30 fps i jest po prostu ładnie, choć niektóre tekstury są zauważalnie niższe od tych z pc. Inna sprawa to trochę glichy i to już na samym początku, gra wygląda jakby nikt tego nie testował. Grze raz zdarzyło się zatrzymać w miejscu na 30 sekund w jednej z pierwszych misji. Jest też tu wiele bezsensownych rzeczy jak świetny kreator postaci, tylko po co mi to skoro przez cały czas gram w trybie fps. Fizyka pojazdów lepsza była w grach na playstation 1. Niewidzialne ściany i teleportowanie się pojazdu do tyłu, to "świetny pomysł" w 2020 roku.
Skarga Sony do CDPR? Trochę śmieszne jak gra musi najpierw przejść ich kontrolę, czyli wiedzieli jak wygląda produkt.
Co do graczy. Jak najbardziej uzasadnione narzekania jak gra działa tak słabo ale co CDPR miało zrobić? Przesunąć znowu premierę? To gracze byliby jeszcze bardziej źli i efekt byłby podobny do obecnego. Więc nie ma tu dobrego wyjścia.
CD Projekt RED samo strzeliło sobie w stopę wyznaczając datę premiery tak wcześnie. Gdyby gra była zapowiedziana na jesień, a potem przesunąć ją na wiosnę to ogólny odbiór nie byłby taki zły.
Dodatkowo premiera nowych konsol nie pomogła przez co studio musiało trochę sił przeznaczyć na ich dostosowanie.
Ja sobie poczekam na grę aż szybko potanieje. Co to za sens kupić grę na premierę ,a potem ściągać tonę patchy ,które tworzą problem z wyrzuceniem kilku gier aby dało się ściągać.
To tylko kwestia czasu, aż Cyberpunk będzie załatany i wtedy to będzie dobra gra wartego czasu ze względu na ciekawy świat i fabuły.
Ale po tym wszystkim, co zobaczyłem tu i tam o techniczne Cyberpunk (nie tylko bugi czy fatalny port na starsze konsoli, ale również interakcji z otoczeniem, jazdy samochody itd.), to zdecydowałem, że nie będę kupić Cyberpunk za 199 zł, lecz raczej za 50-100 zł na promocji. Zdecydowanie nie zasługuje na tytuł GRA ROKU i niech inny tytuł zajmie jego miejsce. Uważam, że trzeba sprowadzić szef CD-Projekt z "nieba" na ziemię. To może ogarną i będą się postarać przy Wiedźmin 4.
Zawiodłem się na CD-Projekt (szef i spece od marketingowe), którzy nadużywali zaufanie graczy, a także twórcy gier (crunch, nieprzemyślane zarządzenie).
W przypadku sporej skali żądań zwrotów pieniędzy dotyczących jednego tytułu, Sony ma prawo oczekiwać wyjaśnień od dewelopera, którego gra jest powodem takiego zjawiska.
Powodem takiego zjawiska jest to, że CD Projekt zapragnął zniszczyć sobie reputację wydając zabugowanego gniota na PS4 a Sony przyklasnęło temu pomysłowi i wydało Cyberpunkowi 2077 certyfikat, że gra nadaje się do wydania więc jeśli Sony chce mieć do kogoś pretensje to powinno mieć do siebie, bo gdyby nie dopuścili do wydania Cyberpunka na Playstation to nie byłby wydany i nie byłoby zwrotów.
Jutro będzie artykuł : "Niezadowoleni posiadacze Commodore C64 żądają zwrotu pieniędzy za Cyberpunk 2077 - powód, brak napędu CD w Commodore". Gram w Cyberpunk i moje wrażenia są świetne. Oczywiście nie próbowałem jej uruchamiać na Xbox One ( choć mam go jeszcze w domu i stoi obok One X) odrazu zainstalowalem na Series X. Nie mam żadnych zastrzeżeń do wydajności, gra działa płynnie, żadnych zacięć. Skąd pomysł że nowa tak rozbudowana gra nie będzie sprawiała kłopotów na sprzęcie z początku dekady? Nigdy bym jej nie kupił posiadając tylko Xbox One czy jeszcze gorzej jakieś PS4.
Cholera jak oglądam ten filmik Cyberpunk 2077 NPC vs. GTA 5 NPC na YT to aż mnie strzela. Przecież to całe Night City jest martwe, jedna wielka makieta po której chodzą tekstury. Pomyśleć że w grze sprzed ponad 5 lat wszystko żyło a tu ?
Gra nie powinna wyjść na stare konsole i kropka. Na starszych i5 czy i7 ledwo daje radę. To gra dla współczesnych sprzętów, po prostu jej złożoność zabija starsze jednostki obliczeniowe.
Jakoś nie zauważyłem "krzyków" graczy z ryzenami, core 6, 7gen, gtxami 9,10 (pomijając oczywiście ilość klatek).
Szczerze mówiąc to nie wiem czego posiadacze zwykłych Playstation 4 i Xboxów One oczekują od gry z końcówki 2020 roku.
Że będzie im działać w Full HD i 60 klatkach? XD
Może to czas żeby wymienić konsolę na lepszy model Pro/One X, a nie krzyczeć na prawo i lewo jak to gra, która wyciska praktycznie wszystko z tych modeli, chodzi im w 20 fpsach i średnich detalach (a nawet mniejszych).
Gdyby Cyberpunka robili tylko na PC to pewnie bugów/problemów byłoby znacznie, znacznie mniej. Ewentualnie, gdyby MOGLI wydać też TYLKO na PS4 Pro/Xbox One X to jeszcze pół biedy. Ale niestety, jak coś wydawane jest na PS4 Pro/Xboxa One X to musi i na podstawowe wersje.
To proszę bardzo.. nie ma się czego dziwić.
Jest jednak diametralna różnica kiedy robi się grę tylko pod jedną konsolę (jak np. "exy" na Playstation), gdzie skupiasz się tylko na jednej maszynie, a grę która musi działać na kilku platformach.
Trzeba spojrzeć na to też z drugiej strony, a nie tylko wieszać psy jaka to gra jest zła bo mi nie chodzi.
For The Player. Te ruchy budują markę.
A co z Xbox one s I naszych szpecach od sciemy z m$. Przecież to jest jeszcze słabsze od ps4.
Właśnie to jest jednym z powodów dla których warto kupować gry AAA w pudełkach na konsolach. Przynajmiej nie ma kłopotów z pozbyciem się gry i odzyskaniem sporej części pieniędzy. Prawa klienta w stosunku gry kupionej w cyfrze są żałosne i zależą wyłącznie od dobrej woli właściela danej platformy. Przykład Cyberpunk dobitnie pokazuje jak ważne w przypadku platform zamkniętych jest istnienie rynku detalicznego i dostępność do gier za jego pośrednictwem.
Jeszcze powinien ktoś nałożyć wysoką karę pieniężną dla cDPR za wydanie takiego bubla.
Przecież Cyberpunk to jest ex dla PC, a konsolowcy płaczą, że nie mogą pograć w grę na swoim sprzęcie. Na pc nie miałem, żadnych crashów, 2 bugi przez które musiałem wczytać save, parę drobnych glitchy.
Sytuacja jest taka, że konsole nie są do skomplikowanych gier rpg z otwartym światem. Na tych zabawkach to można sobie postrzelać w proste strzelanki, fify, bijatyki albo jakieś inne gry samograje typu The Last of Us 1 i 2. Poważna i skomplikowana gra rpg potrzebuje mocnego komputera. Nastały czasy w których twórcy chcą dogodzić wszystkim i wychodzą takie sytuacje . Gracze się rozbestwili niczym gnojek który idzie do swojej pierwszej pracy, włącza tryb boga i wydaje mu się, że wszystko mu się należy. CP nie powinien być wydany na konsole, i to zarówno starej jak i nowej generacji. Byłby względny spokój. Narzekali by jedynie PC 'towcy grający na kalkulatorach :)
Na pececie od czasu patcha 1.04 nie ma praktycznie żadnych problemów. Od początku się mówiło, że nie jest to tytuł na old geny, a jedynie umożliwia na nich granie. Na pececie ta gra to dla mnie arcydzieło, na konsoli nie komentuję.