Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość pozostałe 2 stycznia 2015, 11:51

autor: Kamil Zwijacz

Sony szykuje rekompensatę za świąteczne problemy z PlayStation Network

Firma Sony ujawniła, że świąteczna przerwa w działaniu PlayStation Network zostanie zrekompensowana abonentom PlayStation Plus w postaci pięciu dodatkowych dni usługi oraz 10% zniżką na zakupy w PlayStation Store dla wszystkich użytkowników PSN.

Podczas minionych świąt Bożego Narodzenia członkowie grupy Lizard Squad zaatakowali usługi PlayStation Network oraz Xbox Live, po raz kolejny psując graczom zabawę. Firma Sony postanowiła zrekompensować użytkownikom PlayStation Plus atak hakerów. Jeżeli 25 grudnia 2014 roku miałeś aktywną subskrypcję PS Plus lub jej darmowego triala, to w najbliższym czasie otrzymasz pięć dodatkowych dni. Rekompensatą objęte zostaną również osoby, którym abonament wygaśnie przed wdrożeniem jej w życie. Jednocześnie zapowiedziano, że w tym miesiącu (nie znamy jeszcze dokładnego terminu), rozpocznie się specjalna, limitowana czasowo promocja dla wszystkich użytkowników PlayStation Network. W jej ramach będzie można jednorazowo zrobić dowolne zakupy w PlayStation Store i podczas finalizowania transakcji otrzymać 10% zniżkę na całą zawartość koszyka.

W minione święta PlayStation Network zostało zaatakowane. - Sony szykuje rekompensatę za świąteczne problemy z PlayStation Network - wiadomość - 2015-01-02
W minione święta PlayStation Network zostało zaatakowane.
Rekompensata za świąteczne problemy PlayStation Network:
  • 5 dodatkowych dni PlayStation Plus dla osób, które miały aktywną subskrypcję 25 grudnia 2014 roku
  • Promocja dla wszystkich użytkowników PlayStation Network, uprawniająca do wykorzystania jednorazowej zniżki (10%) na zakupy w PlayStation Store

Przypominam, że w ostatnich latach giganci rynku gier wideo regularnie są nękani przez ataki hakerów. W 2011 roku wykradziono dane z 77 milionów kont PlayStation Network, włamano się na serwery studia Codemasters, czy też dobrano się do części danych użytkowników programu lojalnościowego Square Enix Members. W późniejszym czasie wcale nie było lepiej. Pisaliśmy m.in. o problemach Battle.net, Uplay, Steam i Origin. Doszło nawet do fałszywego zaalarmowania amerykańskich linii lotniczych American Airlines, że w samolocie, którym leciał John Smedley, szef studia Sony Online Entertainment, przewożone były ładunki wybuchowe.