Sniper Ghost Warrior Contracts z 25 kontraktami i ulepszonym CryEngine
Dowiedzieliśmy się kilku nowych rzeczy na temat Sniper: Ghost Warrior Contracts. Świeże konkrety dotyczą takich aspektów gry jak liczba kontraktów, ewentualne DLC oraz silnik graficzny.
Serwis Wccftech opublikował wywiad jednym z deweloperów pracujących przy Sniper: Ghost Warrior Contracts, czyli czwartej odsłonie cyklu snajperskich strzelanek firmy CI Games. Dzięki temu dowiedzieliśmy się kilku nowych rzeczy na temat projektu.
Gra zaoferuje około 25 kontraktów. Ukończenie niektórych misji może zabrać nawet godzinę, podczas gdy inne będą znacznie krótsze. Nie zabraknie także licznych opcjonalnych zleceń pobocznych. Ponadto większość zadań będzie można wykonać na wiele różnych sposobów, co ma zachęcać do wielokrotnego przechodzenia tych samych map. W sumie produkcja powinna więc starczyć na długo, zwłaszcza że posiadać też będzie tryb multiplayer.
Na razie autorzy nie są w stanie potwierdzić, czy gra otrzyma DLC z nową zawartością, ale przyznają, że dodatki z nowymi kontraktami wydaja się dobrym pomysłem.
Sniper: Ghost Warrior 3 próbowało zaoferować rozbudowaną fabułę z filmowym rozmachem, ale rezultat końcowy pozostawiał dużo do życzenia. Dlatego scenariusz odegra znacznie mniejszą rolę w Sniper: Ghost Warrior Contracts. Kontrakty łączyć będzie główny wątek, ale gra nie położy dużego nacisku na ten element zabawy.
Podobnie jak dwie wcześniejsze odsłony cyklu, gra wykorzysta technologię CryEngine. Autorzy wprowadzili jednak do silnika spore ulepszenia. Nie koncentrowali się jedynie na upiększeniu grafiki i dużo wysiłku włożyli w skrócenie loadingów.
Przypomnijmy że Sniper: Ghost Warrior Contracts zmierza na pecety oraz konsole Xbox One i PlayStation 4. Premiera ma nastąpić w tym roku.