SkyShowtime też wprowadzi reklamy. Wiemy, kiedy nowa subskrypcja wejdzie w życie
SkyShowtime idzie śladem Netfliksa i zapowiada wprowadzenie nowej taryfy dla swoich użytkowników. Subskrypcja z reklamami ma iść w parze z korzystniejszą ceną.
Czasy, kiedy platformy streamingowe były wolne od reklam, wydają się powoli kończyć. Po tym, jak Netflix w niektórych krajach zdecydował się na wprowadzenie subskrypcji z reklamami, w ślad za nim ruszyły inne platformy. SkyShowtime właśnie zapowiedziało, że planuje podobny krok, ale nowa taryfa nie będzie dotyczyć jedynie wybranych krajów, a wszystkich.
Nowy plan taryfowy wejdzie w życie 23 kwietnia 2024 roku. To wtedy SkyShowtime umożliwi swoim – w tym polskim – użytkownikom wybór subskrypcji z reklamami. Zostanie ona nazwana jako Standard i będzie najtańszą opcją. Aktualny plan taryfowy Standard – pozbawiony reklam – zmieni nazwę na Standard Plus.
Co ciekawe, opcja z reklamami okaże się korzystniejsza cenowo i będzie kosztować 19,99 zł. Teraz za standardową subskrypcję trzeba zapłacić 24,99 zł. Posunięcie serwisu wydaje się więc dobrym pomysłem, bo oznacza pojawienie się nowej, tańszej opcji z reklamami i nie wiąże się z podniesieniem cen pozostałych taryf. Nic chyba tak nie irytuje użytkowników platform streamingowych jak nagła zmiana warunków subskrypcji na gorsze i SkyShowtime wydaje się to rozumieć.
W ramach nowej taryfy będziemy mogli zobaczyć wszystkie dostępne na platformie produkcje. Przypomnijmy, że SkyShowtime jako jedyne oferuje obecnie prequele serialu Yellowstone – 1883 i 1923. W serwisie znajdziemy także inne serie Taylora Sheridana (Special Ops: Lioness, Tulsa King) oraz produkcje należące do franczyzy Star Trek.