autor: Miriam Moszczyńska
Skyblivion na nowym filmie; twórcy moda do Skyrima podgrzewają atmosferę
Mamy nowe wieści na temat rozwoju Skybliviona. Moderzy nie zwalniają tempa i prezentują fanom kolejne ukończone elementy projektu.
Jak to mówią – powoli, ale do przodu. Tak zdaje się rozwijać projekt Skyblivion. W czwartym już odcinku „Development Diary” moderzy pochwalili się projektem goblinów, nowymi strojami oraz zabrali fanów na przechadzkę po mieście Bruma.
O co wzbogacono Skybliviona?
Twórcom modyfikacji udało się ukończyć modele goblinów, których jest całkiem sporo. W projekcie znajdziemy siedem plemion zielonych (choć nie zawsze), wrogo nastawionych (to zdecydowanie) stworzeń. Gobliny będą toczyć miedzy sobą wojny, których, jak zauważa Rebelzize, przyczyn nie znamy.
Spory postęp moderzy poczynili również w kwestii modelowania 3D. Zdecydowana większość przedmiotów, strojów, struktur oraz budynków jest już ukończona.
Mówiąc o modelowaniu nie można zapomnieć o artefaktach Umbra, Volendrung i Infernal Frost, którym Rebelzize poświęcił cały rozdział filmu, przybliżając ich cechy oraz działanie.
Ostatnią sprawą jest miasto Bruma, będące jedną z trzech ukończonych metropolii. W filmie, poza wirtualną przechadzką po ulicach, Rebelzize przedstawia także historię lokacji oraz przybliża nieco jej mieszkańców.
Pięknie, ładnie, ale kiedy premiera?
Skyblivion rozwijany jest od 2012 roku, ale nie usłyszeliśmy jeszcze ani słowa o dacie wydania pełnej wersji modyfikacji. Pozostaje mieć nadzieję, że kolejny odcinek „Development Diary” rozjaśni nieco tę kwestię, choć nie od dziś wiadomo, że pośpiech w pracy nad projektem nie pomaga.
Może Cię zainteresować:
- Top 100 najlepszych gier z otwartym światem – ranking redakcji
- Najlepsze kampanie fabularne, które stworzyli fani gier
- Jak wyglądałby Wiedźmin 3, gdyby zrobiła go Bethesda
Oczekując na kolejne wieści od twórców Skybliviona, możecie zapoznać się z trwającym niemalże cztery godziny live’em, na którym twórcy modyfikacji odpowiadali na pytania oraz eksplorowali rozległy świat Obliviona na silniku Skyrima.