Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 2 maja 2006, 07:59

Siuksowie drugą, grywalną nacją w Age of Empires III: The WarChiefs

Znamy już nazwę drugiej frakcji, jaka pojawi się w debiutanckim dodatku do gry Age of Empires III, zatytułowanym The WarChiefs. Oprócz indiańskiego plemienia Irokezów, we wspomnianym rozszerzeniu zobaczymy również Siuksów.

Znamy już nazwę drugiej frakcji, jaka pojawi się w debiutanckim dodatku do gry Age of Empires III, zatytułowanym The WarChiefs. Oprócz indiańskiego plemienia Irokezów, we wspomnianym rozszerzeniu zobaczymy również Siuksów.

Siuksowie drugą, grywalną nacją w Age of Empires III: The WarChiefs - ilustracja #1

Sandy Petersen z firmy Ensemble Studios,udzielając wywiadu redaktorowi magazynu GameSpot, zapewnił, że Siuksowie idealnie wpasują się w realia gry Age of Empires III. Autorzy potrzebowali plemienia, które w historii Ameryki Północnej odegrało równie istotną rolę co Irokezi. Kolejnym czynnikiem wpływającym na taką a nie inną decyzję był fakt, że Indianie Ci opanowali ogromne terytorium, większe niż jakiekolwiek państwo europejskie, wyłączając Rosję.

Wprowadzenie kolejnej nacji będzie miało największy wpływ na rozgrywkę w trybie multiplayer. W tradycyjnej kampanii dla jednego gracza, opowiadającej o perypetiach rodziny Blacków, Siuksowie pojawią się tylko na chwilę. Sandy Petersen nie zdradza zbyt wiele szczegółów dotyczących atutów tej frakcji. Wiemy jedynie, że Indianie będą mocno eksploatować kawalerię, a w ich szeregach pojawi się bohater Tashunka Witko, zwany również Szalonym Koniem.

Siuksowie drugą, grywalną nacją w Age of Empires III: The WarChiefs - ilustracja #2

Siuksowie, to druga po Irokezach nacja, jaką ujawniono przy okazji produkcji pierwszego dodatku do Age of Empires III. Ensemble Studios planuje wprowadzenie jeszcze jednej frakcji. Jest już niemal pewne, że będą to Inkowie lub Majowie, ale na potwierdzenie tych przypuszczeń musimy cierpliwie poczekać.

Dowiedz się więcej na temat Age of Empires III: The WarChiefs:

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej