autor: Mateusz Kądziołka
Sith Juggernaut – drzewo Vengeance
Opis talentów z drzewa Vengeance dla Sith Juggernauta.
Drzewko Vengeance
Poziom pierwszy:
Single Saber Mastery (3 pkt.) – zwiększa obrażenia o 2%/pkt, gdy formy Shien lub Shii-Cho są aktywne.
Decimate (3 pkt.) – zwiększa obrażenia zadawane przez Smash o 10%/pkt i obniża cooldown tej umiejętności o 1 s.
Improved Sundering Assault (2 pkt.) – Sundering Assault ma 50%/pkt szansy na założenie jednego dodatkowego ładunku redukcji pancerza.
Poziom drugi:
Accuracy (3 pkt.) – zwiększa celność ataków o 1%/pkt.
Dreadnaught (2 pkt.) – zwiększa Siłę o 3%/pkt.
Unyielding (2 pkt.) – generuje dodatkowe 2/pkt ładunki rage, gdy jesteśmy ogłuszeni, uśpieni lub przewróceni.
Poziom trzeci:
Draining Scream (2 pkt.) – Force Scream ma 50%/pkt szansy na zadanie obrażeń od oparzeń w ciągu 6 s.
Shien Form (1 pkt) – gracz wchodzi w ofensywną formę władania mieczem świetlnym. Zadawane obrażenia wzrastają o 6%. Wszystkie ataki wykorzystujące rage będą odnawiać 1 rage, gdy zostaną użyte. Dodatkowo, otrzymanie obrażeń spowoduje wygenerowanie 1 punktu focus, ale efekt ten pojawia się tylko raz na 6 s.
Unstoppable (2 pkt.) – Force Charge ma 50%/pkt szansy na wywołanie Unstoppable, redukując otrzymywane obrażenia o 20% i zapewniając niewrażliwość na interrupty oraz CC przez 4 s.
Pooled Hatred (2 pkt.) – kiedy dostaniemy CC, otrzymujemy 5%/pkt bonusu do umiejętności, która kosztuje rage. Efekt ten kumuluje się do 5 razy i trwa 10 s.
Poziom czwarty:
Deadly Reprisal (1 pkt) – generuje 1 dodatkowy punkt rage, gdy otrzymujemy obrażenia od AOE i forma Shien jest aktywna.
Vengeance (3 pkt.) – redukuje cooldown na Impale o 2 s/pkt i na Force Scream o 1 s/pkt.
Ruin (1 pkt.) – Smash nie wymaga rage.
Poziom piąty:
Savagery (2 pkt.) – Impale i Shatter mają 50%/pkt szansy na zwiększenie o 60% prawdopodobieństwa uderzenia krytycznego umiejętności Force Scream i Vicious Throw przez 9 s.
Impale (1 pkt) – przebija przeciwnika, zadając mu obrażenia od broni.
Eviscerate (2 pkt.) – Impale ma 50%/pkt szansy na sprawienie, że cel będzie krwawić i otrzymywać obrażenia przez 6 s.
Huddle (2 pkt.) – zwiększa Endurance o 2%/pkt. Dodatkowo, Intercede ma 50% szansy na zaaplikowanie swojego efektu na postaci gracza.
Poziom szósty:
Rampage (3 pkt.) – Impale i Shatter mają 10%/pkt szansy na wyzerowanie cooldownu Ravage. Efekt ten nie może pojawić się częściej niż raz na 15 s. Każda ranga poza pierwszą redukuje ten limit o 3 s.
Deafening Defense (2 pkt.) – redukuje otrzymywane obrażenia o 2%/pkt. Dodatkowo redukuje cooldown umiejętności Intimidating Roar o 7,5 s/pkt.
Poziom siódmy:
Shatter (1 pkt) – kieruje Moc do miecza świetlnego i uderza cel dotknięty Sundering Assault obrażeniami typu internal. Zadaje dodatkowe obrażenia typu internal przez 12 s.