autor: Mateusz Kądziołka
Sith Assassin – drzewo Deception
Opis talentów z drzewa Deception dla Sith Assassina.
Drzewo Deception
Pierwszy poziom:
Insulation (2 pkt.) – gdy Surging Charge lub Lightning Charge jest włączone, pancerz zwiększa się o 15%/pkt.
Duplicity (3 pkt.) – każde bezpośrednio zadane obrażenia mają 10%/pkt szansy na aktywowanie buffa Exploit Weakness, dzięki któremu następny Maul omija 50% pancerza i kosztuje 50% mniej. Efekt nie może wystąpić częściej niż co 10 s.
Dark Embrace (2 pkt.) – w stealth i przez 6 sekund po wyjściu z niego regeneracja Mocy zwiększona jest o 25%/pkt.
Drugi poziom:
Obfuscation (3 pkt.) – trudność wykrycia w stealth wzrasta o 1 poz/pkt, a prędkość poruszania się wzrasta o 5%/pkt.
Recirculation (2 pkt.) – skraca cooldown Discharge o 1,5 s/pkt.
Avoidance (2 pkt.) – skraca cooldown Jolt o 1 s/pkt, a Unbreakable Will o 15 s/pkt.
Trzeci poziom:
Induction (2 pkt.) – zwiększa obrażenia zadawane przez trafienie krytyczne Maul o 15%/pkt. Dodatkowo Thrash i Voltaic Slash mają 50%/pkt szansy na aktywowanie buffa Induction (zbierającego się do 2 ładunków) redukującego koszt następnego Shock – spada o 25%/ładunek.
Surging Charge (1 pkt) – dodatkowa technika dla drzewa Deception. Każdy atak wykonany, gdy mamy włączoną tę technikę, ma szansę na zadanie dodatkowych obrażeń typu internal. Można go użyć jedynie posiadając miecz świetlny o dwóch ostrzach.
Darkswell (1 pkt) – pozwala wykorzystywać Blackout poza stealthem. Użycie aktywizuje Dark Embrace na 6 sekund i zwraca 10 Mocy. Dodatkowo Force Cloak nie redukuje już otrzymywanego leczenia.
Deceptive Power (1 pkt) – dodaje 10 Mocy.
Czwarty poziom:
Entropic Field (2 pkt.) – redukuje obrażenia otrzymywane z efektów obszarowych o 15%/pkt.
Saber Conduit (3 pkt.) – daje 33.34%/pkt szansy na zwrot 10 Mocy, gdy aktywuje się Surging Charge. Efekt nie może pojawić się częściej niż raz na 10 s.
Fade (2 pkt.) – zmniejsza cooldown Blackout o 7,5 s/pkt i Force Cloak o 30 s/pkt.
Static Cling (2 pkt.) – zwiększa długość trwania i zmniejsza cooldown Force Slow o 3 s/pkt.
Piąty poziom:
Resourcefullness (2 pkt.) – redukuje koszt użycia Lacerate o 5/pkt i cooldown Overcharge Saber o 15 s/pkt.
Static Charges (2 pkt.) – gdy Surging Charge zada obrażenia, jest 50%/pkt szansy na aktywację buffa Static Charge (zbiera się do 5 ładunków), który zwiększa obrażenia Surging Charge o 6%/ładunek.
Low Slash (1 pkt) – pozwala zadać pewną ilość obrażeń i ogłuszyć przeciwnika na 4 s. Wymaga miecza świetlnego o dwóch ostrzach.
Szósty poziom:
Crackling Blasts (5 pkt.) – zwiększa obrażenia od Shock i efektów Discharge o 10%/pkt.
Siódmy poziom:
Voltaic Slash (1 pkt) – uderzenie powodujące podwójny atak zadający sporą ilość obrażeń i aktywujący buffa (zbiera się do 2 ładunków) zwiększającego obrażenia następnego Shock o 15%.