Sister Location nowym horrorem autora Five Nights at Freddy's
Deweloper Scott Cawthon pracuje nad horrorem Sister Location i wszystko wskazuje na to, że będzie to spadkobierca najsłynniejszej marki tego twórcy, czyli serii Five Nights at Freddy's.
W lipcu zeszłego roku ukazała się gra Five Nights at Freddy's 4, czyli kolejna odsłona popularnego cyklu horrorów autorstwa Scotta Cawthona. Już od momentu ujawnienia projektu deweloper podkreślał, że będzie to ostatnia część serii. Po jej ukończeniu zajął się produkcją RPG-a FNAF World. Ten tytuł okazał się jednak taką katastrofą pod względem technicznym, że twórca wycofał go ze sprzedaży, a potem, aby przeprosić swoich fanów, pełną poprawioną wersję udostępnił za darmo. Teraz Cawthon uaktualnił swoją oficjalną stronę, umieszczając na nim teaser swojego następnego projektu i wszystko wskazuje na to, że będzie on następcą cyklu Five Nights at Freddy.
Gra zatytułowana zostanie Sister Location, czyli Siostrzana Lokalizacja. Ze strony nie wynika prawie nic konkretnego. Sugeruje ona tylko, że znana z serii Five Nights at Freddy pizzeria pełna morderczych animatronicznych maskotek nie była jedynym lokalem, w którym nocą dzieją się straszne rzeczy.
Na jakiekolwiek konkrety przyjdzie nam jeszcze poczekać, ale wszystko wskazuje na to, że Scotta Cawthona zamierza w Sister Location powrócić do gatunku horroru. Kwestią otwartą pozostaje pytanie o to, czy autor postanowi rozwinąć mechanizmy rozgrywki z cyklu Five Nights at Freddy, czy też może tym razem straszenie będzie się odbywało według innych zasad.
Nie znamy również platform docelowych, ale sądząc po poprzednich grach Cawthona wersja na PC wydaje się być pewna, a wydania na urządzenia mobilne są również bardzo prawdopodobne. Mamy nadzieję, że twórca nie każde nam długo czekać na pierwsze konkrety.
Przypomnijmy, że Five Nights At Freddy's to jeden z największych niezależnych fenomenów grozy ostatnich lat w kategorii horroru. Pierwsza część zadebiutowała w sierpniu 2014 roku, a potem kolejne trzy odsłony wypuszczane były co kilka miesięcy.
Kluczową rolę w sukcesie serii mieli sami gracze, którzy wypromowali cykl za pomocą licznym filmików typu Let’s Play masowo publikowanych w serwisie YouTube.