autor: Dorota Drużko
Sins of a Solar Empire doczeka się czterech rozszerzeń
Jak już wcześniej pisaliśmy, studio Ironclad Games, twórcy Sins of a Solar Empire, planują przygotowanie serii mikro rozszerzeń do tej produkcji. Teraz wiemy już, że będzie ich dokładnie cztery, a pierwsze, zatytułowane Entrenchment, ukaże się jeszcze przed końcem tego roku. Wszystkie dodatki rozpowszechniana będą wyłącznie za pośrednictwem platformy Impulse (w założeniach konkurenta dla Steamu).
Jak już wcześniej pisaliśmy, studio Ironclad Games, twórcy Sins of a Solar Empire, planują przygotowanie serii mikro rozszerzeń do tej produkcji. Teraz wiemy już, że będzie ich dokładnie cztery, a pierwsze, zatytułowane Entrenchment, ukaże się jeszcze przed końcem tego roku. Wszystkie dodatki rozpowszechniana będą wyłącznie za pośrednictwem platformy Impulse (w założeniach konkurenta dla Steamu) należącej do firmy Stardock Systems, wydawcy oryginalnych Grzechów Imperium Słońca. Cena jaką przyjdzie nam zapłacić za pierwszy z nich nie jest zbyt wygórowana i wyniesie 9,95 USD, czyli około 26 zł. W tej samej usłudze dostępna jest również podstawowa wersja gry w cenie 39,95 USD (w przybliżeniu 118 zł).
Sins of a Solar Empire jest przykładem na to, że nawet produkcja pozbawiona jakichkolwiek zabezpieczeń antypirackich może przynieść swoim twórcom zyski. Warto też dodać, że szczególną popularnością cieszyła się w Wielkiej Brytanii i Francji, gdzie wylądowała nawet na drugim miejscu najlepiej sprzedających się gier. Grzechy Imperium Słońca są typową strategią 4X, w której trzy odmienne rasy (zacofana technologicznie Trader Emergency Coalition, jej przeciwieństwo - Vasari Empire i psionicy - The Advent) walczą o dominację w całej galaktyce. Więcej o nowościach, które wprowadzi Entrenchment możecie przeczytać w naszej poprzedniej wiadomości, przypomnijmy tylko, że przede wszystkim umożliwi on nam budowę baz gwiezdnych oraz skoncentruje się na poprawie możliwości defensywnych każdej z nacji.