autor: Piotr Bodera
Singularity takie samo na PC, PS3 i Xboksie 360
O nowym FPS-ie twórców Quake'a 4 oficjalnie dowiedzieliśmy się podczas zeszłorocznego E3. Singularity jest kolejnym tytułem po TimeShift wykorzystującym manipulację czasem, lecz osadzonym w realiach Zimnej Wojny.
O nowym FPS-ie twórców Quake'a 4 oficjalnie dowiedzieliśmy się podczas zeszłorocznego E3. Singularity jest kolejnym tytułem po TimeShift wykorzystującym manipulację czasem, lecz osadzonym w realiach Zimnej Wojny.
Studio deweloperskie Raven potwierdziło dziś, że jego nowy produkt ukaże się jesienią 2009 roku jednocześnie na PS3, Xboksie 360 i komputerach PC. Co więcej, developerzy zapewnili, że poszczególne wersje nie będą się od siebie w żaden sposób różnić. Gameplay i grafika ma być utrzymana na tym samym poziomie, zapewnia główny projektant Jon Zuk. Dodaje też, że: „Unreal Engine 3.0, z którego korzysta Singularity jest wydajnym i sprawdzonym narzędziem. Dzięki niemu mamy mniej wyzwań do pokonania, niż w przypadku tworzenia własnego silnika graficznego od podstaw” .
Singularity, które można przetłumaczyć jako „niezwykłość”, zapowiada się na bardzo ciekawą produkcję. Akcja tego FPS-a dziać się ma jednocześnie w połowie XX wieku oraz w naszych czasach na tajemniczej postsowieckiej wyspie. Główną bronią będzie TMD, czyli Time Manipulation Device, które pozwala m.in. na postarzanie przeciwników.
Warto podkreślić, że gra jest nową marką koncernu Activision Blizzard, czyli tytułem niebędącym kontynuacją ani bazującym na licencji filmu czy komiksu. Więcej o samej grze przeczytacie w naszej encyklopedii. Polecam także obejrzenie filmu z gry, jaki pojawił się wczoraj.