SiN Multiplayer będzie dostępny dzięki usłudze Steam
Do tej pory wszystko wskazywało na to, że SiN Episodes – następca pierwszoosobowej strzelaniny z 1998 roku – nie umożliwi graczom potyczek w trybie multiplayer. Ostatnie doniesienia z obozu Ritual Entertainment wskazują jednak, że taki wariant rozgrywki jest brany pod uwagę, tyle, że osobno. Mało tego, przedstawiciele firmy są już po jego pierwszych testach.
Do tej pory wszystko wskazywało na to, że SiN Episodes – następca pierwszoosobowej strzelaniny z 1998 roku – nie umożliwi graczom potyczek w trybie multiplayer. Ostatnie doniesienia z obozu Ritual Entertainment wskazują jednak, że taki wariant rozgrywki jest brany pod uwagę, tyle, że osobno. Mało tego, przedstawiciele firmy są już po jego pierwszych testach.
Nowy SiN w wersji multiplayer, to tak naprawdę konwersja tego trybu z pierwszej odsłony programu, która dostępna będzie za pośrednictwem usługi Steam. Nie oznacza to jednak, że zostanie ona w jakikolwiek sposób podrasowana graficznie (jeśli już, to tylko nieznacznie). Michael Russell z Ritual Entertainment potwierdza, że były próby zaimplementowania SiN do silnika Source, ale zostały one zaprzestane, gdyż odciągały one uwagi twórców od tworzenia SiN Episodes.
Już dziś wiadomo, że SiN w Steam zawierać będzie znane z pierwowzoru tryby rozgrywki: deathmatch oraz SiNCTF. Więcej szczegółowych informacji zostanie ujawniona przez Ritual Entertainment w niedalekiej przyszłości.