autor: Szymon Liebert
Sin City zmienia dewelopera
Adaptacja komiksu Franka Millera zmieniła producenta. Dotychczas grą zajmowała się firma Transmission Games, pracując na zleceniu Red Mile, wydawcy, który wcześniej nabył prawa do tego tytułu. Na razie nie wiemy kto przejął pieczę nad przygotowywaniem elektronicznej wersji Sin City, jednak, jak mówi wydawca, zmiana nastąpiła już jakiś czas temu.
Adaptacja komiksu Franka Millera zmieniła producenta. Dotychczas grą zajmowała się firma Transmission Games, pracując na zlecenie Red Mile, wydawcy, który wcześniej nabył prawa do tego tytułu. Na razie nie wiemy kto przejął pieczę nad przygotowywaniem elektronicznej wersji Sin City, jednak, jak mówi wydawca, zmiana nastąpiła już jakiś czas temu.
Jak informowaliśmy jakiś czas temu, za fabułę gry odpowiedzialny jest Flint Dille (stworzył historię do takich gier jak The Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay, czy Dead to Rights), który oczywiście konsultował się z Frankiem Millerem (skądinąd pan Miller chętnie udziela się w projektach związanych z jego twórczością). Tytuł napędzany będzie siłą i dynamizmem trzeciej generacji Unreal Engine firmy Epic Games i powinien pojawić się w wersji na konsole (PS3, Xbox 360, Wii). Poza tymi skąpymi informacjami, wciąż niewiele wiadomo.
Skąd zmiana producenta? Według oficjalnych informacji, firma Transimission Games została oddelegowana do pracy nad opóźnionym projektem Heroes Over Europe, planowanym w wersji na PC, PlayStation 3 i Xbox 360. Kto zajmie się grą teraz? Na razie nie wiadomo – Red Mile nie udzielił żadnych informacji. Czy wpłynie to na datę premiery gry? Wydaje się, że nie i chociaż nie jest to informacja pewna, tytuł powinien pojawić się zgodnie z zapowiedziami, na początku roku 2009.