Shaun White Snowboarding w złocie, premiera za tydzień
Czy Shaun White Snowboarding zapewni nam najlepsze wirtualne odwzorowanie białego szaleństwa? Filmy i zapowiedzi twórców wskazują, że z pewnością będzie to jedna z lepszych produkcji tego rodzaju, a już na pewno najładniejsza. Debiut dzieła montrealskiego studia UbiSoft już za tydzień.
Czy Shaun White Snowboarding zapewni nam najlepsze wirtualne odwzorowanie białego szaleństwa? Filmy i zapowiedzi twórców wskazują, że z pewnością będzie to jedna z lepszych produkcji tego rodzaju, a już na pewno najładniejsza. Debiut dzieła montrealskiego studia UbiSoft już za tydzień. Tymczasem zostaliśmy poinformowani o ukończeniu prac nad grą oraz wprowadzeniem jej w tzw. złotą fazę, która oznacza, że gra powędrowała do tłoczni i już niebawem będzie mogła wylądować na półkach sklepowych.
Tak Shaun White Snowboarding prezentuje się na najmocniejszych konsolach.
Produkt powstający z myślą o niemal wszystkich dostępnych na rynku platformach zostanie wydany w krajach europejskich już 14 listopada. Dotyczy to wersji na PlayStation 3, Xbox 360, Nintendo Wii, Nintendo DS, PSP i PlayStation 2. Nieco inaczej wygląda sprawa z edycją pecetową. W chwili obecnej jej deweloping jest ciągle prowadzony. Najwidoczniej twórcy napotkali na pewne problemy, w związku z czym europejska premiera odbędzie się najprędzej 28 listopada. Producent nie zdecydował się niestety na wyjaśnienie owej kwestii.
Przejdźmy do opisu samej gry. Powstała ona dzięki ścisłej współpracy firmy UbiSoft i Shauna White’a, jednego z najbardziej znanych, profesjonalnych snowboardzistów (złotego medalisty Zimowych Igrzysk Olimpijskich i ośmiokrotnego medalisty X-Games). W przypadku edycji na PlayStation 3, Xbox 360, a także PC produkt został wyprodukowany przy wsparciu ze strony silnika graficznego, na którym hulało w ostatnim czasie m.in. Assassin’s Creed. Z kolei wersja na Wii może się pochwalić wykorzystaniem Balance Board.
Z kolei tak wygląda edycja na Wii.
W Shaun White Snowboading autorzy oddadzą nam pełną dowolność w zwiedzaniu śnieżnych stoków. Będziemy mogli udać się dokądkolwiek chcemy i wypróbować taką trasę, jaka naszym zdaniem wydaje się najbardziej atrakcyjna. Co jednak najważniejsze, nie będziemy zupełnie osamotnieni. Gra będzie mogła nieustannie korzystać z zasobów serwerów sieciowych, dzięki czemu naszym zmaganiom przyglądać się będą wirtualni snowboarderzy z całego świata. Ich ilość w jednym miejscu waha się od szesnastu do trzydziestu dwóch (w wersjach na PS3, X360, PC i Wii). Głównym atutem gry będzie realistycznie oddana fizyka. Ponadto nasze wyniki zależeć mają nie tylko od zręcznych palców, ale także od doboru odpowiedniego ekwipunku i przygotowania go do zjazdów.