Shadowrun: Dragonfall - powstaje wersja reżyserska
Shadowrun: Dragonfall, dodatek do wydanego rok temu Shadowrun Returns, zostanie rozbudowany i przekształcony w osobną grę. Jej premiera ma nastąpić już we wrześniu tego roku, zaś pierwsze szczegóły na temat nowej zawartości zostaną ujawnione już w przyszłym miesiącu.
Shadowrun: Dragonfall, dodatek do wydanego w lipcu 2013 roku Shadowrun Returns, we wrześniu otrzyma wersję reżyserską i stanie się zupełnie oddzielną grą. Na pierwsze szczegóły odnośnie produkcji będziemy musieli poczekać do następnego miesiąca, jednak Mike McCain z Harebrained Schemes na stronie projektu na Kickstarterze już podzielił się z publiką kilkoma informacjami.
W rocznicę wydania Shadowrun Returns reżyser gry ujawnił, że Shadowrun: Dragonfall – Director's Cut zyska kompletnie nowe elementy oraz misje, co ma rozbudować i wydłużyć doświadczenia z kampanią. Oczywiście aby uruchomić rozszerzonego Dragonfalla nie będzie trzeba już posiadać wersji podstawowej. Ponadto Harebrained Schemes udostępni powstającą produkcję za darmo wszystkim tym, którzy wsparli zbiórkę na Kickstarterze, oraz tym, którzy kupili wcześniej dodatek. Director's Cut planowany jest na wrzesień tego roku, a zostanie wydany poprzez Steam, GOG oraz Humble Store. Jak pisze sam McCain, taki krok został zainspirowany działaniami m.in. CD Projekt RED, które po wydaniu Wiedźmina nadal starało się ulepszać grę i utrzymywać kontakt z fanami.
Pełna zapowiedź pojawi się już w przyszłym miesiącu, a wraz z nią prawdopodobnie szczegóły na temat dodawanej zawartości. Przypomnijmy, że oryginalnie Shadowrun: Dragonfall pojawił się na PC w lutym ubiegłego roku, zdobywając uznanie krytyków swoją historią, ponad dwunastogodzinną kampanią oraz wyeliminowaniem uciążliwych błędów z pierwowzoru. Produkcja oparta jest o powstały na przełomie lat 80-tych i 90-tych system RPG, łączący w sobie elementy cyberpunka oraz fantasy.