autor: Krzysztof Bartnik
Shadow Ops: Red Mercury w 64-bitach
ATARI jest kolejną (po THQ) firmą, która weszła w porozumienie z czołowym producentem procesorów, tj. Advanced Micro Devices (AMD). Rzecz dotyczy opracowania specjalnej, 64-bitowej wersji nadchodzącej strzelanki pierwszoosobowej (akcji/FPS), zatytułowanej Shadow Ops: Red Mercury, dostosowanej do najnowszej linii procesorów powyższej korporacji.
ATARI jest kolejną (po THQ) firmą, która weszła w porozumienie z czołowym producentem procesorów, tj. Advanced Micro Devices (AMD). Rzecz dotyczy opracowania specjalnej, 64-bitowej wersji nadchodzącej strzelanki pierwszoosobowej (akcji/FPS), zatytułowanej Shadow Ops: Red Mercury, dostosowanej do najnowszej linii procesorów powyższej korporacji.
Przy uruchomieniu programu na konfiguracji posiadającej nowe układy AMD, gracze zauważą duże usprawnienia oprawy wizualnej - lepszej jakości tekstury, modele, płynniejszą i szybszą animację, etc. Lekkiej modyfikacji ulegnie także sposób rozgrywki (na przykład usprawnione algorytmy AI komputera wymuszą inną taktykę podczas licznych starć z oponentami).
Jak widać, szefowie AMD z pewnością mają łeb na karku. Pomimo braku wyraźnego wsparcia dla procesorów 64-bitowych (opóźnienia premiery systemów operacyjnych Microsoft Longhorn czy WindowsXP 64-Bit Edition), firma znajduje chętnych do współpracy wydawców, którzy nie boją się zaryzykować. W końcu nie mają (prawie) nic do stracenia.
Więcej informacji o Shadow Ops: Red Mercury:
- Encyklopedia GRY-OnLine
- Zapowiedź GRy-OnLine - Już graliśmy
- Galeria GRY-OnLine
- Oficjalna Strona Internetowa