autor: Tomasz Pyzioł
Shadow na silniku TRIBES 2
Zespół Vae-Victis Incorporated pracuje nad Shadow, taktyczną grą akcji FPP przeznaczoną głównie do rozgrywki w Internecie, odtwarzającą operacje wojskowe przeprowadzane przez oddziały specjalne. Gracze zostaną uwikłani w walkę między różnymi politycznymi agendami i dostaną do wykonania szereg tajnych misji, których wynik nigdy nie powinien ujrzeć światła dziennego.
Zespół Vae-Victis Incorporated pracuje nad Shadow, taktyczną grą akcji FPP przeznaczoną głównie do rozgrywki w Internecie, odtwarzającą operacje wojskowe przeprowadzane przez oddziały specjalne. Gracze zostaną uwikłani w walkę między różnymi politycznymi agendami i dostaną do wykonania szereg tajnych misji, których wynik nigdy nie powinien ujrzeć światła dziennego.
Do wyboru dostaniemy dziesięć doborowych jednostek specjalnych w całego świata, takich jak amerykańskie US Navy Seals, brytyjski SAS czy rosyjski Specnaz. Misje rozgrywane będą na różnorodnych tematycznie mapach, od rozległych przestrzeni zewnętrznych i dużych wnętrz, umożliwiających walkę z dystansu, do gęsto zabudowanych lokacji i ciasnych pomieszczeń, przeznaczonych do walki twarzą w twarz. Do dyspozycji otrzymamy 50 różnego typu broni wzorowanej na rzeczywistym uzbrojeniu z możliwością ich modyfikacji. Co więcej – w grze można będzie korzystać z 15 wojskowych i cywilnych pojazdów, pozwalających na szybkie przemieszczanie się w pobliże kluczowych miejsc na mapie.
Shadow oparty został o silnik Torque, wykorzystany do stworzenia doskonałej gry TRIBES 2. Nic więc dziwnego, że w Shadow również zobaczymy realistycznie wykonane trójwymiarowej środowisko z olbrzymią ilością szczegółów i wysokiej jakości teksturami. Oprócz przemieszczania się pojazdami, gracze będą mogli poruszać się w przysiadzie i czołgając się. Producent zapewnia, iż gra będzie w pełni modyfikowalna, umożliwiając stworzenie własnych map, modeli i misji, a nawet nowych trybów rozgrywki.