autor: Radosław Grabowski
Sekret twórców serii Max Payne
Procesory graficzne ze stajni korporacji ATI Technologies posłużą podczas majowych targów E3 2005 do prezentacji nowej gry, tworzonej w głębokiej tajemnicy przez ojców bestsellerowego cyklu Max Payne. Wstępnie pisaliśmy już o tym przed dwoma dniami, a dzisiaj powracamy do tematu z uwagi na pojawienie się kolejnych informacji.
Procesory graficzne ze stajni korporacji ATI Technologies posłużą podczas majowych targów E3 2005 do prezentacji nowej gry, tworzonej w głębokiej tajemnicy przez ojców bestsellerowego cyklu Max Payne. Wstępnie pisaliśmy już o tym przed dwoma dniami, a dzisiaj powracamy do tematu z uwagi na pojawienie się kolejnych informacji.
Otóż głos w sprawie zabrał Petri Jarvilehto, czyli kluczowa osoba w fińskiej firmie Remedy Entertainment. Według jego słów dokładnie zakonspirowanie realizowanego właśnie elektroniczno-rozrywkowego projektu jest niezbędne, ponieważ developerzy chcą koniecznie uniknąć niepotrzebnej dekoncentracji w związku z działalnością dziennikarzy i skupić się na tworzeniu możliwie najlepszego produktu.
Skandynawskie studio finansuje sekretne przedsięwzięcie ze swoich środków, a pracownicy ponoć odczuwają należytą dozę pozytywnej presji ze strony opinii publicznej w kontekście sporego sukcesu Max Payne i Max Payne 2: The Fall of Max Payne. Nowa gra przygotowywana jest z myślą o komputerach osobistych klasy PC i rozmaitych stacjonarnych konsolach następnej generacji.