autor: Marcin Skierski
Section 8: Prejudice tylko w cyfrowej dystrybucji
Choć wydana w zeszłym roku strzelanina Section 8 pozostawiała sporo do życzenia, najwyraźniej zdobyła sobie wystarczającą ilość zwolenników, bo całkiem niedawno zapowiedziana została jej kontynuacja. Tym razem TimeGate Studios podejdzie jednak do sprawy nieco ostrożniej, wypuszczając swoje dzieło jedynie w dystrybucji cyfrowej.
Choć wydana w zeszłym roku strzelanina Section 8 pozostawiała sporo do życzenia, najwyraźniej zdobyła sobie wystarczającą ilość zwolenników, bo całkiem niedawno zapowiedziana została jej kontynuacja. Tym razem TimeGate Studios podejdzie jednak do sprawy nieco ostrożniej, wypuszczając swoje dzieło jedynie w dystrybucji cyfrowej.
Pierwowzór również można było legalnie ściągnąć, ale oprócz tego był on dostępny w fizycznej formie na półkach sklepowych. W przypadku Section 8: Prejudice zostaniemy ograniczeni do możliwości zakupu na Steamie, PlayStation Network lub Xbox Live. Cenę gry ustalono na poziomie 1200 punktów Microsoftu lub 15 dolarów, czyli w przeliczeniu na naszą walutę ok. 45 złotych (bez podatku VAT).
Twórcy przy okazji zdradzili, że w planach jest mocne wsparcie w postaci dodatków DLC. Wygląda więc na to, że deweloper nie zamierza poprzestać na zyskach generowanych przez samą pełną wersję. Szczegółów na temat zawartości ewentualnych rozszerzeń nie zdradzono, ale z pewnością możemy liczyć na dodatkowe mapy do trybu wieloosobowego.
Section 8: Prejudice to pierwszoosobowa strzelanina w futurystycznych realiach. W stosunku do poprzedniej części dodana zostanie pełnoprawna kampania dla jednego gracza z opowiedzianą na jej potrzeby historią. Autorzy nadal główny nacisk stawiają jednak na wieloosobową zabawę, bo poznanie całej fabuły ma nam zająć nie więcej niż pięć godzin.
W sieci bitwy stoczy do 32 graczy (lub do 40 w wersji na PC) między innymi w znanym trybie Conquest, ale też w zupełnie nowym Swarm, czyli kooperacji dla czterech graczy. Rozgrywka będzie się charakteryzować sporą skalą toczonych bitew, na co składają się duże mapy i możliwość prowadzenia pojazdów. Końcowy efekt prac TimeGate Studios ocenimy w przyszłym roku, gdy gra zadebiutuje na PlayStation 3, Xboksie 360 oraz pecetach.