autor: Artur Falkowski
Ścieżka dźwiękowa Saschy Dikiciyan i Crisa Velasco w grze Beowulf
Jak poinformował Ubisoft, utalentowany duet kompozytorów mający już na swoim koncie ścieżkę dźwiękową do takich produkcji jak God of War, God of War II, Splinter Cell: Double Agent czy Hellgate: London ponownie zajął się tworzeniem muzyki do gry. Tym razem Sascha Dikiciyan i Cris Velasco przygotowali muzyczną oprawę do Beowulfa.
Jak poinformował Ubisoft, utalentowany duet kompozytorów mający już na swoim koncie ścieżkę dźwiękową do takich produkcji jak God of War, God of War II, Splinter Cell: Double Agent czy Hellgate: London ponownie zajął się tworzeniem muzyki do gry. Tym razem Sascha Dikiciyan i Cris Velasco przygotowali muzyczną oprawę do Beowulfa.
„Największym wyzwaniem przy tworzeniu ścieżki dźwiękowej było to, że muzyka miała za zadanie nie tylko stanowić tło do przedstawionej na ekranie akcji, ale również oddać ewolucję świata Beowulfa , zaczynając od barbarzyńskich średniowiecznych dźwięków, a na rozbudowanych współczesnych kompozycjach kończąc” – powiedział Manu Bachet, specjalista Ubisoftu do spraw dźwięku w grach.
Muzyka do Beowulfa powstawała przez dwa dni. Do jej wykonania zostali zaproszeni najlepsi śpiewacy i muzycy z San Francisco. Cris Velasco przyznał, że komponowanie muzyki do gier jest niezwykłym doświadczeniem, które uświadomiło mu, jak bardzo uwielbia tego typu zajęcie.
Wspomniana produkcja zadebiutuje już w tym miesiącu, w tym samym czasie, kiedy na ekrany kin wejdzie film Roberta Zemeckisa pod tym samym tytułem. Ukaże się w wersji na komputery PC oraz konsole PS3, X360 i PSP.